• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :W:W
    Fuck mijn lrven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    i shouldnt be awake


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Shit, het is kwart over 5 en ik lig hier met mijn telefoon onder de dekens te huilen, omdat ik niet kan slapen bij iemand anders. Be. Happy!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Er is op Nieuwjaar werkelijk niemand om halfnegen online op Facebook, echt niemand. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wakker worden met een halve migraine aanval op nieuwjaarsdag. Goede start. :'D
    Desondanks kan ik de zon momenteel wel waarderen. :Y)

    Oke je gaat het zo spelen? Ga ik jou negeren totdat jij tegen mij begint! (cat) puh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wandelen met oma. Echt waar, wie redt me? D:
    Kill me! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En dat zegt ook wel weer genoeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als dikke mannen op die manier met hun moobs schudden, vind ik dat heel vies. Waarom is dat wel oké om te laten zien in het openbaar en gewoon mooie vrouwen borsten niet?

    This is going to be my year.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ahh ik voel me zo veel beter na 10 uur slaap! Alleen jammer dat de wonden die me aan gisteren herinneren nog lang niet dicht zijn.

    Aaaaarg mijn hoofd knalt uit elkaar van alle vodka en bier, mijn mond is een kerkhof door de sigaren en ik wil douchen maar ik wil niet bewegen vanwege een kater.. Nee een tijger.
    Dat thuiszorg voor zulke dingen geen oplossing heeft


    Sarah = ongewoon sexy

    Ocheeva schreef:
    Waarom is dat wel oké om te laten zien in het openbaar en gewoon mooie vrouwen borsten niet?


    Mag best hoor. Helemaal niet erg


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    Aaaaarg mijn hoofd knalt uit elkaar van alle vodka en bier, mijn mond is een kerkhof door de sigaren en ik wil douchen maar ik wil niet bewegen vanwege een kater.. Nee een tijger.
    Dat thuiszorg voor zulke dingen geen oplossing heeft


    arme knul


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik word zestien dit jaar o.o and I'm still single


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys