• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ein-de-lijk is Peaches weer langsgekomen en nu heb ik d'r op de foto, yay!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Net gedownload - thanks


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pontmercy schreef:
    Ein-de-lijk is Peaches weer langsgekomen en nu heb ik d'r op de foto, yay!

    Ik heb dr ook op de foto gekregen! ;D. Net zoals Ginger, die stak met dr kont uit de Cake Box.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 21:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Smokey is best wel creepy, met zijn ogen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik denk dat Guy Fury mijn nieuwe favoriet is :3


    soul made of stardust and chaos.

    Chairman Meow is mijn favoriet, en ik heb hem nu eindelijk op de foto kunnen zetten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Verdammt ik wil ook chairman Meow, dat Mao Zedong reference is te cool.
    Moet je dan sashimi voeren ofzo?


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Verdammt ik wil ook chairman Meow, dat Mao Zedong reference is te cool.
    Moet je dan sashimi voeren ofzo?


    I know, right? Ik heb hem in mijn tuin gekregen door de Earthenware pot te kopen. In combinatie met Sashimi is hij toen gekomen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil de namen van m'n katten weer naar de originele veranderen, wie gunt mij een screenshot?


    You are my piece of paradise.

    Er is een "live versie" van neko atsume, oh mijn God. Het is letterlijk een elf uur durende video van katten in een kamer vol spul. De wereld is een mooie plaats. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wijngaard schreef:
    Ik wil de namen van m'n katten weer naar de originele veranderen, wie gunt mij een screenshot?

    Die struggle had ik ook haha. Hier staat het hele catbook, maar degene die de screenshot gepost heeft had zelf ook een paar namen veranderd. Die veranderde namen en wat ze eerst waren etc staat allemaal in het bericht (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Yess. Ik heb een memento van Dottie gekregen *-*


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    26 - 02 - '16

    ^ Mijn god ook echt Tubbs weer.

    Maar Dottie... die heb ik nog niet eens gekregen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu vraag ik me wel af wat een Fish jerky is tho :W


    26 - 02 - '16