• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gunnulfsen schreef:
    (...)
    Oui!
    Je gaat naar je menu en dan naar news. Bovenin staat dan een wachtwoord. Terug naar je menu, naar 'others' en 'connect'. In het connect menu staat een 'input daily password' optie, daar klik je op (bij sommige android toestellen moet je het wachtwoord zelf nog intypen) en voila, gratis visjes! En als je vijf dagen het wachtwoord invult heb je een stempelkaart vol en krijg je gratis voer. (:

    Ik google het wachtwoord gewoon. Google weet alles.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik google het wachtwoord gewoon. Google weet alles.


    Dat werkt alleen bij android toestellen waar je het in moet typen tho. Voor apple moet je eerst het wachtwoord 'gezien' hebben in de app zelf.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)
    Dat werkt alleen bij android toestellen waar je het in moet typen tho. Voor apple moet je eerst het wachtwoord 'gezien' hebben in de app zelf.

    Gelukkig heb ik android dan!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Oui!
    Je gaat naar je menu en dan naar news. Bovenin staat dan een wachtwoord. Terug naar je menu, naar 'others' en 'connect'. In het connect menu staat een 'input daily password' optie, daar klik je op (bij sommige android toestellen moet je het wachtwoord zelf nog intypen) en voila, gratis visjes! En als je vijf dagen het wachtwoord invult heb je een stempelkaart vol en krijg je gratis voer. (:

    Wat? Dat meen je niet? Verdomme, dat wil ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Net geprobeerd op te zoeken en ze veranderen dagelijks zie ik. Het wachtwoord van vandaag is: Medicine.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aah, ik heb een memento van Gabriël gekregen! Gosh, that cutiepie <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay, memento van Spooky. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik dacht dat dit spel alleen in de Japanse versie was. Blij dat er nu ook een Engelse versie is, haha. Dan begrijp ik het tenminste wat meer. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Me:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ^ Het belangrijkste: Katten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er een expansion na de Yard expansion?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Is er een expansion na de Yard expansion?


    Nee, maar je kunt wel remodellen onder "Other". :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee, maar je kunt wel remodellen onder "Other". :3


    Jammer. Dat heb ik nl al gedaan


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Yess. Ik heb de Yard Expension ;D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 2:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik speel het ook sinds een paar dagen! Echt super cute <3


    Treat people with kindness