• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg nice, Mr Meowgi sat on my sakura pillow *.* En Ramses is epic. Nog 7 visjes en ik kan eindelijk mijn garden expansion kopen ><
    En na mijn garden expansion ga ik sowieso die scratching log halen. Dit is toch epic :D.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 10:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ^ omg coole kat. *-*
    Lucky bastard, ik moet nog 120 gouden visjes. Jank.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wil iemand mij tonen hoe Billy The Kitten eruit ziet?


    You are my piece of paradise.

    Wijngaard schreef:
    Wil iemand mij tonen hoe Billy The Kitten eruit ziet?



    -

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 14:21 ]


    soul made of stardust and chaos.

    maIum schreef:
    (...)


    fuck verkeerde foto nm hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Wijngaard schreef:
    Wil iemand mij tonen hoe Billy The Kitten eruit ziet?





    dit is normaal de goede :3. Ik ben zo een kneus met deze dingen hahah


    soul made of stardust and chaos.


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:



    I need it all.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kittehhs! Garden expansion is win!


    No growth of the heart is ever a waste

    Eshkeri schreef:


    Waar is dat? Zeker een of ander Aziatisch land?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Waar is dat? Zeker een of ander Aziatisch land?


    Och, dat weet ik niet. Ik heb het van The Best of Tumblr. Een pagina op Facebook


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Och, dat weet ik niet. Ik heb het van The Best of Tumblr. Een pagina op Facebook

    Ik zie het al aan de tekst erboven haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik zie het al aan de tekst erboven haha.


    Ja, dat snap ik, dat viel mij ook al op. Maar als je me dan vraagt welk land... Al sla je me dood, ahhaha


    26 - 02 - '16

    Toestand in mijn tuintje momenteel: Callie vertoont foto-ontwijkend gedrag, Tubbs heeft alle brokjes opgevreten en ligt uit te buiken, Breezy kon dit alles niet aanzien en is onder een dekentje gekropen (vertoont ook foto-ontwijkend gedrag) en Sunny boeit dit alles geen reet; die ligt lekker te slapen :W


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik, dat viel mij ook al op. Maar als je me dan vraagt welk land... Al sla je me dood, ahhaha

    Als ik moest gokken, gok ik op Japan, omdat die letters daarop lijken en het spel alleen in Engels en Japans is te spelen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 22:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.