• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een afbeelding van de toestand in mijn tuin:


    26 - 02 - '16

    Hoe komt het dat jullie tuin altijd zo bevolkt is D: die van mij is altijd leeg, although, er zijn altijd wel katten geweest maar nooit wanneer ik ga kijken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Hoe komt het dat jullie tuin altijd zo bevolkt is D: die van mij is altijd leeg, although, er zijn altijd wel katten geweest maar nooit wanneer ik ga kijken.

    Op 't moment ligt Spots heel elegant in een cake doos, and that's it. Er zijn wel meerdere momenten dat het wat voller is, maar niet altijd haha. You're time comes lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Op 't moment ligt Spots heel elegant in een cake doos, and that's it. Er zijn wel meerdere momenten dat het wat voller is, maar niet altijd haha. You're time comes lol.


    De mijne zijn gewoon verlegen :'D That's it.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    De mijne zijn gewoon verlegen :'D That's it.

    Hehe, heb je wel al spulletjes gekocht?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Hehe, heb je wel al spulletjes gekocht?


    Ja (: Mijn voederbakje is ook altijd leeg :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ja (: Mijn voederbakje is ook altijd leeg :'D


    Er komen geen katten in je tuin als je geen eten hebt


    i put the fun in funeral

    ^ Haha, je bent me voor. Painkiller, er komen inderdaad geen katten als je geen eten hebt. Ergens logisch, maar vul vaak 't bakje als je kan, dan kunnen de katten niet meer bij je vandaan blijven en zwermen ze in a minute rond je heen. Hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Audacity schreef:
    (...)

    Er komen geen katten in je tuin als je geen eten hebt


    Ik vul het wel, maar ik check mijn tuin elke avond en dan is hij leeg (en vul ik hem weer) maar heb ik geen katten :') The sneaky bastards.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik vul het wel, maar ik check mijn tuin elke avond en dan is hij leeg (en vul ik hem weer) maar heb ik geen katten :') The sneaky bastards.

    Krijg je daar geen meldingen/gifts van? Zou wel moeten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, Billy the Kitten was in mijn tuin, maar ik heb hem gemist!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb mijn yard expension c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Ik heb mijn yard expension c;

    Nu ik nog D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Nu ik nog D:


    Je komt er wel! c;

    Ik vond net dit, hahahahahahahhah.


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)
    Je komt er wel! c;

    Ik vond net dit, hahahahahahahhah.


    HAHAHA OMG TUBBS DE BAAS. Lol, die vreetzak eet alles op behalve het gewone eten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.