• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Snowball is zo lief! Ik krijg continu gouden visjes.


    26 - 02 - '16

    Snowball is er al weer. Voor de 10e keer. Het is zo'n lieverd :3


    26 - 02 - '16

    Sutcliff schreef:
    (...)
    Sorry :'D...
    Als verontschuldiging laat ik Frosty zien?
    Ik had trouwens toen Sashimi als eten staan :')



    Psssh, spoilers! Daar maak je niks mee goed!8'D
    Booh, maar het is je desondanks vergeven want nu heb ik tubs al twee keer langs gehad en wel veel visjes gehad.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben nu op het punt dat ik heel blij ben als Tubbs in mijn tuin is. Kom maar op met die visjes.


    Dat heb ik nu dus ook, ik heb dus een keer voor 30 visjes drie blikken voer gekocht en een keer had hij alles opgegeten (40 visjes gekregen) en net kwam hij weer langs en toen was 4/5 al op en heb ik 25 visjes gekregen. Ik maak dus flink winst op hem.='D Zolang het geen gouden visjes voer is maak ik me geen zorgen haha.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Snowball is nogal stalkerig. Hij/zij is vandaag al 4x in m'n tuin geweest :')
    Maar ik krijg wel veel visjes. Soms ook gouden D:


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    Snowball is nogal stalkerig. Hij/zij is vandaag al 4x in m'n tuin geweest :')
    Maar ik krijg wel veel visjes. Soms ook gouden D:


    Ik heb de app nu acht dagen en snowball is....even kijken....44 keer langs geweest.=p dat is gemiddeld zo'n 5.5 keer per dag, maar de dag is nog niet om dus laten we zeggen dat ze afgerond naar boven zo'n 6 keer per dag hier langskomt.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb de app nu acht dagen en snowball is....even kijken....44 keer langs geweest.=p dat is gemiddeld zo'n 5.5 keer per dag, maar de dag is nog niet om dus laten we zeggen dat ze afgerond naar boven zo'n 6 keer per dag hier langskomt.=')


    Ik heb de app twee dagen, of drie, en de teller staat op 11 geloof ik :')


    26 - 02 - '16

    Trouwens ben ik de enige die big time spaart voor alle dure dingen?='D Ik heb een sheep cushion van 250 visjes, Cat condo complex van 500 visjes, pile of leaves van 400 visjes, een snow led van 240 visjes. Oh en ik heb die rubberen bal van 60 visjes en plastic bag van 10 visjes, dat was om de eerste dag op te vullen.='D
    Daarnaast spaar ik al sinds dag 1 voor die tuinuitbreiding, ik zit nu op 115 gouden vissen.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Ik heb de app twee dagen, of drie, en de teller staat op 11 geloof ik :')


    She likes to keep a watch on you, een beetje zoals Pim.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Trouwens ben ik de enige die big time spaart voor alle dure dingen?='D Ik heb een sheep cushion van 250 visjes, Cat condo complex van 500 visjes, pile of leaves van 400 visjes, een snow led van 240 visjes. Oh en ik heb die rubberen bal van 60 visjes en plastic bag van 10 visjes, dat was om de eerste dag op te vullen.='D
    Daarnaast spaar ik al sinds dag 1 voor die tuinuitbreiding, ik zit nu op 115 gouden vissen.=3


    Op dit moment gaan al mijn vissen naar de tuinuitbreiding, ook de grijze. Ik zit nu op 169 gouden, maar mijn zusje zat vanochtend ook op 157 en ik wil eerder zijn dan zij. 310 grijze, dus ook niet meer heel veel tot ik weer 10 gouden kan kopen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Op dit moment gaan al mijn vissen naar de tuinuitbreiding, ook de grijze. Ik zit nu op 169 gouden, maar mijn zusje zat vanochtend ook op 157 en ik wil eerder zijn dan zij. 310 grijze, dus ook niet meer heel veel tot ik weer 10 gouden kan kopen. (nerd)


    Maar als je nou net als mij voor 30 visjes duurder eten koopt en tubs lokt, dan maak je nog winst ook.(': Tubs in je voordeel gebruiken.8D
    Niet al mijn vissen gaan naar de tuinuitbreiding, maar het gaat toch aardig goed.=D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Trouwens ben ik de enige die big time spaart voor alle dure dingen?='D Ik heb een sheep cushion van 250 visjes, Cat condo complex van 500 visjes, pile of leaves van 400 visjes, een snow led van 240 visjes. Oh en ik heb die rubberen bal van 60 visjes en plastic bag van 10 visjes, dat was om de eerste dag op te vullen.='D
    Daarnaast spaar ik al sinds dag 1 voor die tuinuitbreiding, ik zit nu op 115 gouden vissen.=3


    Ik ga nu ook voor de tuinuitbreiding, maar nu ik zilveren visjes heb omgeruild voor gouden, heb ik niet genoeg zilveren visjes voor eten voor Tubbs...

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 18:23 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar als je nou net als mij voor 30 visjes duurder eten koopt en tubs lokt, dan maak je nog winst ook.(': Tubs in je voordeel gebruiken.8D
    Niet al mijn vissen gaan naar de tuinuitbreiding, maar het gaat toch aardig goed.=D


    Dat heb ik ook gedaan, haha. :'D

    Meer zussenrivaliteit: mijn zusje en ik begonnen binnen vijf minuten van elkaar met spelen en zij heeft onderhand (anderhalve week later) zeven memento's, maar ik nog geen enkele. (no_chears)
    Ik geloof dat ik een hondenversie van dit spel nodig heb. Die mogen mij tenminste.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom heb ik nog nooit van dit spel gehoord?
    I want it, like right now.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    SPECS schreef:
    (...)

    Psssh, spoilers! Daar maak je niks mee goed!8'D
    Booh, maar het is je desondanks vergeven want nu heb ik tubs al twee keer langs gehad en wel veel visjes gehad.x')

    M-maar k wilde je helpen met hoe je hem kon krijgen D:
    Misschien had ik dan het plaatje weg moeten halen... ... Sorry D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you