• The Coffee Corner!


    The Coffee Corner is een opkomend koffiecafé waar je kan genieten van een warme mok dampende koffie en indien gewenst, een goed boek (boekenkasten achteraan te vinden). Dit is een plaats waar je kan samenkomen met vrienden, een babbeltjes kan slaan of kan wegdromen in één van de gezellige zetelhoekjes.

    DRANK VAN DE MAAND
    • Januari: chocomelk met slagroom


    Coffee doesn't ask silly questions, coffee understands.


    Coffee has given me unrealistic expectations
    of productivity.


    WERKNEMERS
    Painkiller | Qing | Manager | 15
    Thominho | Sylvie | Serveerster | 21
    Bostick | Kelly | Kok | 19
    Wookie | Lotta | Barista | 14
    Debbaut | Jarne | Head of Security | 16
    Saberhager | Erieka | Cafékat | 20
    Ratonhnhake | Wendy | Sollicitant | 18

    KLANTEN
    ElfLord | Yolanda | Vastste klant | 19
    Ledecky | Melissa | Liefmans Fruitesse on the rocks-verslaafde | 17
    Rudolph | Gail | Extra Virgin | 19
    Kerstdino | Felicia | Oude dame breiende dame in hoekje | 19
    Theroux | Margot | Drinkt-cappuccino-alsof-het-water-is | 21
    SonOfGondor | Marleen | Klant | 20
    Criostal | Arlyn | Koffieverslaafde | 18


    DRANKLIJST
    • In progress

    WETTEN
    • Geen Starbucks of andere neppe koffie toegelaten.
    • Houd je aan de wetten van Quizlet
    • Wie aflsuit, opent opnieuw
    • Iedereen is welkom!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Moorning. Omnia luisteren op de vroege ochtend is prettig. En Chevy is ook een stuk rustiger dan normaal. Hij doet zelfs wat ik zeg. I like it. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goedemorgen. Rijles ging best oké, en ik hoef minder te betalen dan ik dacht. Goed begin van mijn dag.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Heeft iemand van jullie een account op de site bigfishgames? Ik heb een code voor een gratis spel namelijk.


    26 - 02 - '16

    Ik zou er ook een winactie van kunnen maken. Dat mensen iedere zoveel tijd zo'n code kunnen winnen? c;
    Wat vinden jullie van dat idee?


    26 - 02 - '16

    Klinkt best leuk. Ik heb zelf geen account, dus ik hoef niet te winnen. Wat zouden ze moeten doen om te winnen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Klinkt best leuk. Ik heb zelf geen account, dus ik hoef niet te winnen. Wat zouden ze moeten doen om te winnen?


    Een account maken en dan kies ik met een willekeurig app-ding de winnaar, dacht ik dan. Maar ik weet het niet goed. Wat zou ik kunnen doen zodat ze een code kunnen winnen?


    26 - 02 - '16

    Hmm, misschien een motivatie (iets van: waarom wil jij deze code winnen? Het beste antwoord krijgt de prijs) of een kleine schrijfopdracht ofzo.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Hmm, misschien een motivatie (iets van: waarom wil jij deze code winnen? Het beste antwoord krijgt de prijs) of een kleine schrijfopdracht ofzo.


    Dat vind ik altijd moeilijk, omdat ik geen mensen wil kwetsen D:
    Maar het is op zich wel een goed idee!


    26 - 02 - '16

    Haha, dat kan ik me dan weer heel goed voorstellen. Lastig idd.

    Ik moet huiswerk doen, maar dat ben ik heel koppig aan het uitstellen door op allerlei andere manieren productief te zijn. Ik weet gewoon niet helemaal waar en met wat ik moet beginnen. En ik heb nog steeds weinig energie.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Joh, mensen moeten/zijn al blij denk ik als je zoiets doet. Mogen ze best wat moeite doen om daadwerkelijk te winnen. Marleens idee klonk wel goed. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het topic online staan. Ze moeten een top 5 maken van spellen die ze graag zouden willen. Voor mij is dat al moeilijk zat, gheheh.


    26 - 02 - '16

    Cool! Zoiets zouden we eigenlijk vaker moeten doen, maar ik heb eigenlijk niets interessants om weg te geven.

    ___________________________

    Buzzfeed quizzen maken en dan lachen omdat ze iets positiefs over mij zeggen, is geen nuttige manier om mijn tijd te besteden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Goedemorgen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shit, ik kan niet meer. Ik ben uitgeput, maar het lijkt of dat niemand dat iets kan schelen. Rijles, werk, school. Het moet allemaal gebeuren en het maakt geen fuck uit hoe ik me voel of of ik nog slaap. Sorry. Dit is eigenlijk meer een ljh bericht.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Shit, ik kan niet meer. Ik ben uitgeput, maar het lijkt of dat niemand dat iets kan schelen. Rijles, werk, school. Het moet allemaal gebeuren en het maakt geen fuck uit hoe ik me voel of of ik nog slaap. Sorry. Dit is eigenlijk meer een ljh bericht.


    Ga toch ff een uurtje pitten dan. Zeg je ouders dat je dit weekend niet komt en/of meldt je ziek van school en/of rijles/werk. Gewoon eventjes niets. Je gezondheid is het belangrijkst.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 10:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •