• The Coffee Corner!


    The Coffee Corner is een opkomend koffiecafé waar je kan genieten van een warme mok dampende koffie en indien gewenst, een goed boek (boekenkasten achteraan te vinden). Dit is een plaats waar je kan samenkomen met vrienden, een babbeltjes kan slaan of kan wegdromen in één van de gezellige zetelhoekjes.

    DRANK VAN DE MAAND
    • Januari: chocomelk met slagroom


    Coffee doesn't ask silly questions, coffee understands.


    Coffee has given me unrealistic expectations
    of productivity.


    WERKNEMERS
    Painkiller | Qing | Manager | 15
    Thominho | Sylvie | Serveerster | 21
    Bostick | Kelly | Kok | 19
    Wookie | Lotta | Barista | 14
    Debbaut | Jarne | Head of Security | 16
    Saberhager | Erieka | Cafékat | 20
    Ratonhnhake | Wendy | Sollicitant | 18

    KLANTEN
    ElfLord | Yolanda | Vastste klant | 19
    Ledecky | Melissa | Liefmans Fruitesse on the rocks-verslaafde | 17
    Rudolph | Gail | Extra Virgin | 19
    Kerstdino | Felicia | Oude dame breiende dame in hoekje | 19
    Theroux | Margot | Drinkt-cappuccino-alsof-het-water-is | 21
    SonOfGondor | Marleen | Klant | 20
    Criostal | Arlyn | Koffieverslaafde | 18


    DRANKLIJST
    • In progress

    WETTEN
    • Geen Starbucks of andere neppe koffie toegelaten.
    • Houd je aan de wetten van Quizlet
    • Wie aflsuit, opent opnieuw
    • Iedereen is welkom!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Oh wauw, dat is anders dan ik me had voorgesteld, maar het ziet er wel goed uit! Ik had eigenlijk meer richting kersenrood ofzo gedacht.


    Ah ja, dat kan ^^
    Er zit een soort koperrood nog in, dat wil er niet echt uit, en dat lijkt oranje.


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ah ja, dat kan ^^
    Er zit een soort koperrood nog in, dat wil er niet echt uit, en dat lijkt oranje.


    Rood wil er nooit meer uit, dat weet ik uit ervaring. Hoewel ik nu (na 2 jaar) denk ik wel de rode gloed uit mijn haar heb.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Rood wil er nooit meer uit, dat weet ik uit ervaring. Hoewel ik nu (na 2 jaar) denk ik wel de rode gloed uit mijn haar heb.


    Het is niet onmogelijk, want ik heb het met moeite er toentertijd wel uit gekregen. Ik moest het asblond verven en heel vaak met zilvershampoo wassen. Dan vervaagd de gloed tot er bijna niets meer van over is en kan je met een andere kleur de gloed volledig laten verdwijnen (:


    26 - 02 - '16

    Ach, ik vond het wel leuk. Ik denk er nu weer aan het weer in de richting te verven, maar ik weet (1) niet wat het werk daarvan vindt en (2) of het wel bij mijn korte haar zal staan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dat is precies de reden dat ik mijn haar niet durf te verven. Het wordt nooit meer mijn natuurlijke kleur ben ik bang.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb net Pokémon Soul Silver besteld, want ik ben een die-hard fan van Pokémon c;


    26 - 02 - '16

    Op zoek naar hondennamen waar geen R in zit, want dat kan mn pa niet uitspreken en ikzelf ook moeilijk. :'D hahaha
    Gelukkig heb ik goede hulp. Mochten dr nog meer mensen goede sites/suggesties hebben hou ik me aanbevolen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry, geen suggesties (op hobbitnamen na. Sam, Pippin en Bilbo zijn nog steeds een optie!)

    We zitten als op pagina 20! Wie opent eigenlijk een nieuw topic als deze vol is?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 19:07 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Sorry, geen suggesties (op hobbitnamen na. Sam, Pippin en Bilbo zijn nog steeds een optie!)

    We zitten als op pagina 20! Wie opent eigenlijk een nieuw topic als deze vol is?


    Kijk bij de ''Wetten'' in de beginpost. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Kijk bij de ''Wetten'' in de beginpost. :3


    Ah, thanks. God, ik haat het als ik domme vragen stel.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Okeeeee, ik wil best op dansles, maar wie gaat mijn partner worden dan? :'D Ik ken geen enkele gozer die het wel wat zou vinden. x'D
    &Ik wil niet met een ouwe man opgezadeld komen. Dan ben ik pleite. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien zijn er wel hele leuke jongens bij dansles?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ElfLord schreef:
    Op zoek naar hondennamen waar geen R in zit, want dat kan mn pa niet uitspreken en ikzelf ook moeilijk. :'D hahaha
    Gelukkig heb ik goede hulp. Mochten dr nog meer mensen goede sites/suggesties hebben hou ik me aanbevolen. _O_


    Boetie! Zo heet een van mijn katten ook. Het betekent klein broertje in het Afrikaans


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aiko -> Dapper, kleine geliefde
    Aiden -> Klein vuur
    Conan -> Kleine wwolf
    Finn -> Fair/ eerlijk


    EDIT: Qing heeft lekker veel quotes gebruikt dat de beginpost niet echt over te nemen valt. Dat de laatste post dat even weet! ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 19:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke lol dan offer ik me wel op :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys