• Beste users,

    Heb je een Quizlet nieuwjaarswens en wil je die graag in vervulling zien gaan?
    De crew wil graag helpen om van Quizlet een fantastische plek te maken voor alle users. Stuur ons jouw Quizlet nieuwjaarswens toe. Misschien kunnen wij deze helpen realiseren. De origineelste wens kan een prijs verwachten. Wat die prijs inhoudt verklappen we nog niet!

    Wat wordt er bedoeld met Quizletwens?
    Dit kan een droom of een goede voornemen op Quizlet zijn, die jij in het jaar 2016 werkelijk wil maken. Wil jij dit jaar eindelijk die ene story aanmaken, wil je komend jaar je eens zetten aan de kunst van het RPG-en, of misschien heb je een late kerstboodschap voor een andere user? Zend jouw wens dan in!
    Het is de bedoeling dat jouw wens iets te maken heeft met Quizlet. De droom om wereldvrede is een mooie wens, maar die staan we niet toe.

    Waar kan ik mijn wens droppen?
    De deadline is verstreken en de uitslag zal weldra op het forum te vinden zijn!

    Wie kiest de leukste wensen?
    De gehele crew kan achter de schermen stemmen voor de leukste wensen. De crew die zelf meedoet aan de wedstrijd, zal niet mee mogen stemmen.

    Lijstje met de leukste Quizlet-dromen:
    Omdat we jullie wensen niet voor onszelf willen houden, maar met jullie willen delen, gaan we enkele van de leukste wensen posten in een lijstje. Wil je niet dat jouw wens openbaar komt, of heb je jouw naam liever niet in dat lijstje, dan kan je dit aanduiden in het formulier!

    Tot wanneer loopt deze actie?
    Je mag natuurlijk altijd dromen over Quizlet of iemand het beste toewensen. Aan het opgeven van de wensen voor deze Quizlet actie zit echter wel een deadline. Je kan je wens opgeven tot en met 23.59u, 10 januari 2016.
    Daarna zullen de meewerkende crewleden achter de schermen de leukste wensen kiezen. Enkele dagen later gaan zij proberen de uitslag bekend te maken.

    Nog een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen!
    Namens de Quizletcrew

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2016 - 8:12 ]


    De officiële crewpagina

    Krampus schreef:
    Mag je meerdere wensen invullen?

    Dit is toegestaan, mits je het wel beperkt tot een aantal en niet tientallen wensen gaat opsturen. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Probie schreef:
    (...)

    Haha, ik denk dat ik toch maar een andere wens bedenk. Zelfs op magisch Quizlet kan niemand de tijd terugdraaien om achterlijke opmerkingen en andere stomme dingen opnieuw te kunnen doen. :')


    Hahaha, yeah :'D — Quizlet-wereldvrede. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb een onmogelijke wens ingevuld maar alsnog hoop ik dat ie vervulling gaat ^^


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Verstuurd. :Y)

    Ik ben heel benieuwd naar al jullie wensen *O*

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 12:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik vind dit echt zo moeilijk, hé. Ik heb een wens die niet in vervulling gebracht kan worden, maar dan ben ik zo bang dat als ik hem opstuur, de mensen die het lezen gaan denken dat ik hem opstuur om hem in vervulling gebracht te willen zien worden terwijl ik hem gewoon op zou sturen omdat het mijn wens is. :') Ah lol, dat was een veel te lange zin.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    Ik vind dit echt zo moeilijk, hé. Ik heb een wens die niet in vervulling gebracht kan worden, maar dan ben ik zo bang dat als ik hem opstuur, de mensen die het lezen gaan denken dat ik hem opstuur om hem in vervulling gebracht te willen zien worden terwijl ik hem gewoon op zou sturen omdat het mijn wens is. :') Ah lol, dat was een veel te lange zin.

    Dan zet je dat er toch als een sidenote bij? c:

    MT


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn grootste wens is dat Lucens Story Of The Year wint, ze wil namelijk heel graag een boek uitbrengen, en ze is dat verhaal dat ze gebruikt voor de SOTY aan het gebruiken voor haar boek. Dus als ze wint weet ze dat ze een boek zou kunnen uitbrengen.

    Oops sorry, ik zag het linkje over het hoofd en dacht dat je het hier moest droppen

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 22:20 ]


    You are my piece of paradise.

    Wijngaard schreef:
    Mijn grootste wens is dat Lucens Story Of The Year wint, ze wil namelijk heel graag een boek uitbrengen, en ze is dat verhaal dat ze gebruikt voor de SOTY aan het gebruiken voor haar boek. Dus als ze wint weet ze dat ze een boek zou kunnen uitbrengen.


    Het is de bedoeling dat je je wens hier neerzet. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    We zijn 5 januari, dus halfweg de deadline! Laat jullie Quizlet wens zeker achter, ook al lijkt die onmogelijk te realiseren. Je weet nooit. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nou ja, ik heb een (hopelijk niet zo'n moeilijke) wens achtergelaten. Credits leek me nogal onbeschoft om te vragen.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Nog 1 Dagje!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Nog 1 Dagje!


    Eigenlijk anderhalve dag. (joehoe)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bump.=3


    You were born original, don't die as a copy.