• Beste users,

    Heb je een Quizlet nieuwjaarswens en wil je die graag in vervulling zien gaan?
    De crew wil graag helpen om van Quizlet een fantastische plek te maken voor alle users. Stuur ons jouw Quizlet nieuwjaarswens toe. Misschien kunnen wij deze helpen realiseren. De origineelste wens kan een prijs verwachten. Wat die prijs inhoudt verklappen we nog niet!

    Wat wordt er bedoeld met Quizletwens?
    Dit kan een droom of een goede voornemen op Quizlet zijn, die jij in het jaar 2016 werkelijk wil maken. Wil jij dit jaar eindelijk die ene story aanmaken, wil je komend jaar je eens zetten aan de kunst van het RPG-en, of misschien heb je een late kerstboodschap voor een andere user? Zend jouw wens dan in!
    Het is de bedoeling dat jouw wens iets te maken heeft met Quizlet. De droom om wereldvrede is een mooie wens, maar die staan we niet toe.

    Waar kan ik mijn wens droppen?
    De deadline is verstreken en de uitslag zal weldra op het forum te vinden zijn!

    Wie kiest de leukste wensen?
    De gehele crew kan achter de schermen stemmen voor de leukste wensen. De crew die zelf meedoet aan de wedstrijd, zal niet mee mogen stemmen.

    Lijstje met de leukste Quizlet-dromen:
    Omdat we jullie wensen niet voor onszelf willen houden, maar met jullie willen delen, gaan we enkele van de leukste wensen posten in een lijstje. Wil je niet dat jouw wens openbaar komt, of heb je jouw naam liever niet in dat lijstje, dan kan je dit aanduiden in het formulier!

    Tot wanneer loopt deze actie?
    Je mag natuurlijk altijd dromen over Quizlet of iemand het beste toewensen. Aan het opgeven van de wensen voor deze Quizlet actie zit echter wel een deadline. Je kan je wens opgeven tot en met 23.59u, 10 januari 2016.
    Daarna zullen de meewerkende crewleden achter de schermen de leukste wensen kiezen. Enkele dagen later gaan zij proberen de uitslag bekend te maken.

    Nog een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen!
    Namens de Quizletcrew

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2016 - 8:12 ]


    De officiële crewpagina

    Oh, dit is echt een fantastisch leuk idee!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben heel erg benieuwd naar jullie wensen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Polovina schreef:
    De enigste wens die ik heb is er eentje die alleen ik in vervulling kan krijgen (namelijk in de selectie van mijn dansschool komen en ik ben al gevraagd voor een proefmaand). Ik wens iedereen veel geluk.

    Gefeliciteerd


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    BIack schreef:
    Mon topics c: Ik ga er over nadenken, leuk idee!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Fijn dat iedereen enthousiast is! Ik ben ook benieuwd naar de inzendingen. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    MT. Ik heb wel een idee, ik weet alleen niet of ik het door ga zetten en hoe..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit is echt heel erg leuk :3
    Maar, eh, wat bedoelen jullie precies met 'andere gegevens'? Moet je nog een e-mail adres opgeven, of is enkel je usernaam voldoende? (:


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    Dit is echt heel erg leuk :3
    Maar, eh, wat bedoelen jullie precies met 'andere gegevens'? Moet je nog een e-mail adres opgeven, of is enkel je usernaam voldoende? (:


    Enkel je je username vragen we in het formulier. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mag je meerdere wensen invullen?

    Ik heb één super grote wens, maar ik weet dat die eigenlijk onmogelijk is.. :c Mag ik ze alsnog insturen? Of moet die iets of wat mogelijk kunnen
    zijn? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Ik heb één super grote wens, maar ik weet dat die eigenlijk onmogelijk is.. :c Mag ik ze alsnog insturen? Of moet die iets of wat mogelijk kunnen
    zijn? (:


    Als het om Quizlet gaat, ben ik geneigd te zeggen van wel. You never know of iemand er misschien iets mee kan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    Als het om Quizlet gaat, ben ik geneigd te zeggen van wel. You never know of iemand er misschien iets mee kan


    Haha, ik denk dat ik toch maar een andere wens bedenk. Zelfs op magisch Quizlet kan niemand de tijd terugdraaien om achterlijke opmerkingen en andere stomme dingen opnieuw te kunnen doen. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    Oh, dit is echt een fantastisch leuk idee!


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb het ingevuld!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Baam, ik heb ook een wens ingevuld! :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt