• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!


    Omdat dit topic gesloten is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    45.0% (18 stemmen)
     
    BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

    32.5% (13 stemmen)
     
    Superleuk!

    10.0% (4 stemmen)
     
    Leuk hoor

    2.5% (1 stem)
     
    Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

    2.5% (1 stem)
     
    Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

    7.5% (3 stemmen)
     
    Ik kijk het niet


    How you doin'

    Ik zie het liefst een finale met Tim (mijn mol), Rop (beetje half-mol) en Taeke omdat Taeke wel cool is. Annemieke mag er wel uit wat mij betreft, dan kan ik mijn verdeelde verdenkingen ook weer van haar af halen. Daarbij vind ik haar toch niet geweldig.
    Dat Cécile eruit ging vond ik gemiddeld jammer. In ieder geval was het niet Tim, Tim vind ik echt geweldig (en verdacht hahah).

    Trouwens, voor iedereen die met theoriën over de titel bezig is, misschien was die titelhint zelf wel misplaatst. x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Cabarete was inderdaad de plaatsnaam, niks vreemds mee aan de hand, tenzij ze dus inderdaad die plaats expres hebben uitgezocht.

    Ik ben echt suuuupersad dat Cécile eruit is, bah. Het viel me wel op dat Annemieke zei dat ze het woord voor fooi in het Spaans niet hadden kunnen vinden, maar dat Tim hem in die biecht wel 'gewoon' wist? Het zou kunnen dat hij het had onthouden van Arts antwoorden, maar het lijkt me eigenlijk redelijk sterk. Kan dus zijn dat hij de mol is (zeker omdat hij ook zegt dat als hij daar had gestaan, dat het allemaal goed zou zijn, wat een hint zou kunnen zijn naar 'misplaatst'. Aan de andere kant is die ook zo overduidelijk dat het me weer aan het twijfelen brengt.

    In ieder geval zit ik nu 75% op Tim en 25% op Taeke.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn rare hints:
    Op de pet van Taeke staat Doe Maar Lekker; DML, De MoL
    In elke naam van de overgebleven kandidaten staat een M, de M van Mol. Alleen in de naam van Rop niet, zou Rop als enige niet op zoek zijn naar de Mol?
    Tim deed erg raar aan die telefoon en Rop wist bijna geen antwoorden, best raar, want hij moest communiceren en Tim (die het superslecht deed) wist ze allemaal, omdat hij ze al uit zijn hoofd had geleerd?

    verder verdenk ik vooral Tim, Taeke en Rop. Eigenlijk kan in mijn hoofd iedereen wel de mol zijn... Ik erger me heel erg aan die verschrikkelijk lage pot! Normaal gesproken zijn er opdrachten van 5000 euro en nu is het allemaal rond de 1500. Ik hoop dat er straks nog wat meer in komt, anders is er bijna niks voor de winnaar van Wie is de mol!


    How you doin'

    Ik klikte hierop, zag allemaal spoilers en maakte eentje open totdat ik me besefte dat ik de aflevering nog niet gezien had. :x
    Snel terugkijken dan maar, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik had haar als mol, maar ik ben heel blij dat ze eruit ligt. Nu hopen dat Cecile er een beetje snel uitgaat, want ik erger me dood aan haar.

    Seems like someone's lucky :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Luna_Lovegood schreef:
    Mijn rare hints:
    Op de pet van Taeke staat Doe Maar Lekker; DML, De MoL
    In elke naam van de overgebleven kandidaten staat een M, de M van Mol. Alleen in de naam van Rop niet, zou Rop als enige niet op zoek zijn naar de Mol?
    Tim deed erg raar aan die telefoon en Rop wist bijna geen antwoorden, best raar, want hij moest communiceren en Tim (die het superslecht deed) wist ze allemaal, omdat hij ze al uit zijn hoofd had geleerd?

    verder verdenk ik vooral Tim, Taeke en Rop. Eigenlijk kan in mijn hoofd iedereen wel de mol zijn... Ik erger me heel erg aan die verschrikkelijk lage pot! Normaal gesproken zijn er opdrachten van 5000 euro en nu is het allemaal rond de 1500. Ik hoop dat er straks nog wat meer in komt, anders is er bijna niks voor de winnaar van Wie is de mol!

    5000? Bijna nooit. De laatste jaren is 2000 een normaal bedrag voor de opdrachten. Dit ligt echt aan de deelnemers. 3000 voor de moeilijkere/uitegbreidde.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Dit keer is Art wel de mol. Ik weet het zeker.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Dit keer is Art wel de mol. Ik weet het zeker.

    Zeg jij dat ook altijd als ze je vragen wie de mol is? Ik weet het 100% zeker. (het seizoen met Art was ook gewoon geweldig)

    Fennec schreef:
    5000? Bijna nooit. De laatste jaren is 2000 een normaal bedrag voor de opdrachten. Dit ligt echt aan de deelnemers. 3000 voor de moeilijkere/uitegbreidde.

    Dat klopt, maar rond het 10e seizoen (ik kijk terug) was dat veel hoger, daar hadden ze op de eerste dag al de pot van nu o_o Zijn ze aan het bezuinigen? In elk geval; de pot is laag :D


    How you doin'

    JamesPotter schreef:
    Dit keer is Art wel de mol. Ik weet het zeker.


    Omg, als Taeke de mol is, dan is Art stiekem ook de mol, want Taeke heeft overduidelijk Arts hart gestolen (en Art die van hem) #Taart


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Omg, als Taeke de mol is, dan is Art stiekem ook de mol, want Taeke heeft overduidelijk Arts hart gestolen (en Art die van hem) #Taart


    Beste hint ever! Geniaal :D


    How you doin'

    Haha Taart <3
    Btw, ze hoeven maar 3,5 opdrachten van 2000 te voltooien om hoger te staan dan nu xD Isnietzomoeilijk xD Een groot deel ligt aan de kandidaten (vorig jaar had de mol meer geld in de pot gebracht dan de winnaar). In bijna elk seizoen dat ik gekeken heb wordt er wel gezegd "Laagste stand/pot ooit".
    Een deel ligt aan het aantal opdrachten dat volledig goed moet zijn, dat zijn er behoorlijk wat. Ik denk dat als ze bezuinigen op het geld in de pot, dan wordt dat wel uitgegeven aan betere apperatuur/opdrachten. De Amerikaanse versie heb ik eens gekeken, maar die mist toch wat... Ze verdienen dan wel geweldig veel geld voor een opdracht waar ze in Nederland maar 100 euro voor zullen krijgen, maar er is veel minder sfeer.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 20:20 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Haha Taart <3
    Btw, ze hoeven maar 3,5 opdrachten van 2000 te voltooien om hoger te staan dan nu xD Isnietzomoeilijk xD Een groot deel ligt aan de kandidaten (vorig jaar had de mol meer geld in de pot gebracht dan de winnaar). In bijna elk seizoen dat ik gekeken heb wordt er wel gezegd "Laagste stand/pot ooit".
    Een deel ligt aan het aantal opdrachten dat volledig goed moet zijn, dat zijn er behoorlijk wat. Ik denk dat als ze bezuinigen op het geld in de pot, dan wordt dat wel uitgegeven aan betere apperatuur/opdrachten. De Amerikaanse versie heb ik eens gekeken, maar die mist toch wat... Ze verdienen dan wel geweldig veel geld voor een opdracht waar ze in Nederland maar 100 euro voor zullen krijgen, maar er is veel minder sfeer.


    Klopt, dit is ook wel een leuke groep, eigenlijk is er altijd een leuke sfeer bij Wie is de Mol. Heel anders dan bij Expeditie Robinson ofzo.


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    (...)
    jij dat ook altijd als ze je vragen wie de mol is? Ik weet het 100% zeker. (het seizoen met Art was ook gewoon geweldig)


    Al sinds 2010 ben ik er van overtuigd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vanavond weer Wie is de Mol! Wie denken jullie dat er uit gaat?


    How you doin'

    Ik wil niet dat er iemand uit gaat :( Als er toch iemand uit moet hoop ik Taeke (ik mag hem wel heel erg) want ik weet nooit of hij nou wel of niet de mol is!
    Omdat dit topic gesloten is.

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]


    How you doin'