• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!


    Omdat dit topic gesloten is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    45.0% (18 stemmen)
     
    BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

    32.5% (13 stemmen)
     
    Superleuk!

    10.0% (4 stemmen)
     
    Leuk hoor

    2.5% (1 stem)
     
    Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

    2.5% (1 stem)
     
    Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

    7.5% (3 stemmen)
     
    Ik kijk het niet


    How you doin'

    Inagua schreef:
    (...)

    Van mij mag Ellie eigenlijk wel weer terug ofzo hehe. Een van de weinige vriuwen die ik leuk vond.


    Jep, Ellie was echt geweldig ja :'D Het zou heel leuk zijn als ze terug kwam, maar ik schat de kans erg klein.


    Stenenlikker

    Gunnulfsen schreef:
    Ik was aan het duimen dat Tim er niet uit vloog, en ik ben zoooo blij dat Marjolein (die ik niet uit kon staan) eiiindelijk weg is.


    Ik kijk vooral ontzettend uit naar de Lucky TV videos van deze afleveringen, die zijn altijd zo prachtig. :')


    Ik had in de WIDM-app al m'n punten ingezet op Tim. Dus ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat hij er nog in zit, pff


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vond Moltalk trouwens veel te kort. Ik had best nog wel wat langer van Pieter willen genieten tho... Vorig jaar zat hij maar zo kort in WIDM


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eindelijk, gosh. :'D

    Cécile is overigens nu mijn favoriet, haha, met het strijken van dat geld. Taeke en Tim zijn op dit moment mijn mollen en van mij mogen Rop en Cécile in de finale komen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Eindelijk, gosh. :'D

    Cécile is overigens nu mijn favoriet, haha, met het strijken van dat geld. Taeke en Tim zijn op dit moment mijn mollen en van mij mogen Rop en Cécile in de finale komen. :Y)


    ook groot Rop en Cecile fan, maar ben over de rest ook niet negatief. Rop en Cecile zal vanaf begin mijn mollen, dus ik vind het yot nu toe vrij best (Ellie was treurig en Remy tranen met tuiten, maar ja dat had ik zien aankomen. )


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb echt geen idee meer. Taeke zou met het fietsen makkelijk een paar enveloppen weg kunnen gooien.Hij was daar erg verdacht.
    Ik vond het ook raar dat er in die kist maar 1000 euro zat. Heeft Klaas daar geld laten liggen? Niemand ging mee om het te controleren.
    Toch denk ik niet dat Klaas de mol is. Annemieke, Rop of Taeke is denk ik de mol. Rop moet in elk geval de finale halen!


    How you doin'

    Ik ben er echt van overtuigd dat Rop de mol is. c:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Takao schreef:
    Ik ben er echt van overtuigd dat Rop de mol is. c:

    Jij hebt zeker MolTalk gekeken? ;)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Cibis schreef:
    (...)
    Jij hebt zeker MolTalk gekeken? ;)


    Deze aflevering MolTalk was echt leuk! Alleen het mag wel wat langer duren. Nu moet ik Pieter alweer missen... (:S


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    (...)

    Deze aflevering MolTalk was echt leuk! Alleen het mag wel wat langer duren. Nu moet ik Pieter alweer missen... (:S


    Ik heb echt serieus allemaal screenshots zitten maken van Pieter bij Moltalk HAHAHAHAHA

    Alleen was m'n laptop niet in FullHD gisteravond, internet was te bagger :c

    Vorig jaar heb ik echt ALLES waar Pieter bij stond van de eerste aflevering van WIDM 2015 gescreenshot. Misschien wel beter dat hij er niet zo heel lang in zat :')

    Ik verdenk trouwens Tim heel erg.

    Op het WIDM forum zijn bijna geen hints naar hem, gewoon bijna geen, dus hij is gewoon heel onverdacht en dat maakt hem verdacht.

    Hij brengt ook pittig weinig geld in de pot, al deed hij gisteren wel veel met die enveloppen, hij bracht het geld binnen tho. Maar ja, ik vind hem best verdacht. En aangezien de mol niet de Follow the Money tactiek volgt... #eersteaflevering,artsintroductie...

    Hij is ook best wel stil vind ik, en onopvallend (al nam hij ook een keer uitgebreid de tijd om de Dominicanen de groetjes te leren). Idk. Ik heb m'n punten in de app all-in op Tim gezet, geen idee waarom. Maar ja, hij is ook de knapste kandidaat van dit seizoen, dusja, eheheh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Ik heb echt serieus allemaal screenshots zitten maken van Pieter bij Moltalk HAHAHAHAHA

    Alleen was m'n laptop niet in FullHD gisteravond, internet was te bagger :c

    Vorig jaar heb ik echt ALLES waar Pieter bij stond van de eerste aflevering van WIDM 2015 gescreenshot. Misschien wel beter dat hij er niet zo heel lang in zat :')

    Ik verdenk trouwens Tim heel erg.

    Op het WIDM forum zijn bijna geen hints naar hem, gewoon bijna geen, dus hij is gewoon heel onverdacht en dat maakt hem verdacht.

    Hij brengt ook pittig weinig geld in de pot, al deed hij gisteren wel veel met die enveloppen, hij bracht het geld binnen tho. Maar ja, ik vind hem best verdacht. En aangezien de mol niet de Follow the Money tactiek volgt... #eersteaflevering,artsintroductie...

    Hij is ook best wel stil vind ik, en onopvallend (al nam hij ook een keer uitgebreid de tijd om de Dominicanen de groetjes te leren). Idk. Ik heb m'n punten in de app all-in op Tim gezet, geen idee waarom. Maar ja, hij is ook de knapste kandidaat van dit seizoen, dusja, eheheh


    Haha hij is inderdaad best knap :$
    En grappig :)
    Hij moet de finale halen, mol of niet, hij moet winnen en daar in die finale staan!

    Stiekem hoop ik nog dat die Cute Remy met zijn harp nog terug komt. Hij was geweldig!


    How you doin'

    Vanavond begint de Belgische WIDM na 13 jaar stilliggen opnieuw. Wie gaat er kijken? *O*

    Ik ga alvast kijken. Mijn vriend zei gisteren tegen mij: "volgens mij gaat het niet zo goed zijn omdat het met onbekende Belgen is". Maar ik vind dat geen excuus want voor hem en voor mij zijn deze "bekende" Nederlanders ook onbekend. Dus dat vond ik geen excuus van hem. :')
    De beroepen van de meeste mensen vond hij ook maar te gewoontjes en daarom denkt hij dat het ook minder interessante mensen gaan zijn. Ik, integendeel, heb eigenlijk daar nog geen mening over. Don't judge a book by its cover. Dus we zien na vanavond wel of het tipt aan de versie die nu in NL loopt. ^^
    Ik hoop wel dat ook bij de Belgische versie een app komt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Vanavond begint de Belgische WIDM na 13 jaar stilliggen opnieuw. Wie gaat er kijken? *O*

    Ik ga alvast kijken. Mijn vriend zei gisteren tegen mij: "volgens mij gaat het niet zo goed zijn omdat het met onbekende Belgen is". Maar ik vind dat geen excuus want voor hem en voor mij zijn deze "bekende" Nederlanders ook onbekend. Dus dat vond ik geen excuus van hem. :')
    De beroepen van de meeste mensen vond hij ook maar te gewoontjes en daarom denkt hij dat het ook minder interessante mensen gaan zijn. Ik, integendeel, heb eigenlijk daar nog geen mening over. Don't judge a book by its cover. Dus we zien na vanavond wel of het tipt aan de versie die nu in NL loopt. ^^
    Ik hoop wel dat ook bij de Belgische versie een app komt.


    Ik wilde daar net een topic over aanmaken. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik wilde daar net een topic over aanmaken. :Y)

    Wat houdt je tegen. (wbw)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat houdt je tegen. (wbw)


    Niets. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.