•       "Angels of Miami" is een bekende reality show die al jaren bekeken wordt door miljoenen mensen, iedereen kent het wel. Twaalf kandidaten, 6 meisjes, 6 jongens, moeten gedurende enkele weken samenleven in een droomvilla. Hun doel is bekend worden in hetgeen waar ze goed in zijn (model, zanger, barman, danser.) Maar de bedoeling van de show is vooral om de jong-volwassenen in hun dagelijkse leven te volgen. Relatie's worden gemaakt, goeie of slechte en dit maakt de show zo fijn en grappig om naar te kijken.
    Elke dag krijgen enkele kandidaten dankzij een brief een belangrijke opdracht. Vaak zijn die opdrachten jobs die hun worden aangeboden om een stapje dichter bij de beroemdheid te komen. Dit jaar kom er een nieuw seizoen, dus nieuwe, kandidaten, een nieuwe droomvilla, en nieuwe opdrachte

    Lets talk !


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Hoi, mijn naam is Amy!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    My name is Amber ! ^^


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    MT.


    take me back to the basics and the simple life

    Mine.
    Mijn naam is Jennifer. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Qing hier! (:

    Wie wil trouwens een relatie met the gay one? Everyone needs a gay best friend ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jazmín is klaar ( P.2 ) en staat open voor relaties. Dus mocht iemand willen? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nataniel is ook zo goed als klaar op pagina 3. Misschien dat ik vanavond nog wat kleine dingen toevoeg. Hij staat open voor relaties, wie wil?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Painkiller schreef:
    Qing hier! (:

    Wie wil trouwens een relatie met the gay one? Everyone needs a gay best friend ^^


    I like you name ! (: Ik heb Bethany trouwens voor hem ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Painkiller schreef:
    Qing hier! (:

    Wie wil trouwens een relatie met the gay one? Everyone needs a gay best friend ^^


    Oeeh Cara volunteers!
    Ze is ook zo goed als klaar en staat open voor relaties (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 11:24 ]

    Mirin schreef:
    Nataniel is ook zo goed als klaar op pagina 3. Misschien dat ik vanavond nog wat kleine dingen toevoeg. Hij staat open voor relaties, wie wil?


    Ik heb Jazmín, als je wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Both hierboven: ik ga hem eerst afwerken en de rollen doorlezen! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hee ik ben Jade! :P


    Iemand interesse in Alice ? ;)

    Jongens/meiden relatie/best friends x)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ben Miriam

    Ik hoop dat iemand Benji ofwel goed ofwel slecht ziet zitten


    Bowties were never Cooler

    Eavan schreef:
    (...)

    Ik heb Jazmín, als je wil?


    Wat had je in gedachte?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    MikeGClifford schreef:
    Ik ben Miriam

    Ik hoop dat iemand Benji ofwel goed ofwel slecht ziet zitten


    Ik heb wel interesse voor Alice in Benji x)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.