•       "Angels of Miami" is een bekende reality show die al jaren bekeken wordt door miljoenen mensen, iedereen kent het wel. Twaalf kandidaten, 6 meisjes, 6 jongens, moeten gedurende enkele weken samenleven in een droomvilla. Hun doel is bekend worden in hetgeen waar ze goed in zijn (model, zanger, barman, danser.) Maar de bedoeling van de show is vooral om de jong-volwassenen in hun dagelijkse leven te volgen. Relatie's worden gemaakt, goeie of slechte en dit maakt de show zo fijn en grappig om naar te kijken.
    Elke dag krijgen enkele kandidaten dankzij een brief een belangrijke opdracht. Vaak zijn die opdrachten jobs die hun worden aangeboden om een stapje dichter bij de beroemdheid te komen. Dit jaar kom er een nieuw seizoen, dus nieuwe, kandidaten, een nieuwe droomvilla, en nieuwe opdrachte

    Lets talk !


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    ItsImpossible schreef:
    (...)

    Ik heb wel interesse voor Alice in Benji x)


    Had je iets in gedachten?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 16:32 ]


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Had je iets in gedachten?




    Relatie? Of vrienden ofz x)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ItsImpossible schreef:
    (...)



    Relatie? Of vrienden ofz x)


    Benji is niet echt iemand voor een vaste relatie op dit punt in zijn leven, dus vrienden?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Benji is niet echt iemand voor een vaste relatie op dit punt in zijn leven, dus vrienden?



    Ook goed x)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Iemand anders nog voor Benji?


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Jazmín eventueel nog.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ik heb Jazmín eventueel nog.


    Gezien ze van dansen en mannen houd, kan Benji haar misschien in hun gezamelijke vrije tijd wat pasjes leren... En misschien kunnen ze ook nog andere dingen samen doen, een FwB relatie ofzo?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Gezien ze van dansen en mannen houd, kan Benji haar misschien in hun gezamelijke vrije tijd wat pasjes leren... En misschien kunnen ze ook nog andere dingen samen doen, een FwB relatie ofzo?


    Wat betreft het dansen helemaal prima!
    FwB weet ik alleen niet, ze lijkt me daar namelijk niet het type voor - afgezien van het feit dat ze graag flirt met mannen, is ze meer het type die pas met iemand naar bed gaat als ze daar gevoelens voor heeft. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ook helemaal prima

    @ItsImpossible Btw, je weet dat Alice nog niet mag drinken, hè?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 6:38 ]


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Ook helemaal prima

    @ItsImpossible Btw, je weet dat Alice nog niet mag drinken, hè?


    Ssst :P weet ik wel :P


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Cara is klaar! [P.3]
    Als iemand interesse/ideeën heeft voor een relatie, roep maar ^^