• Verhaal.
    In een grote villa, in the middle of nowhere wonen enkele twenty-somethings die stuk voor stuk vreselijk rijk zijn geworden sinds ze hier wonen. Ze noemen zichzelf The Red Group, en dit heeft zo zijn redenen. De twintigers hebben een eigen bedrijf opgericht, waarmee zij dus echt rijk kunnen worden, al is het een wat ingewikkeld concept. De jongeren hebben een website opgericht die tegenwoordig veel te druk is geworden. Er waren dus meer mensen nodig, dus ze zoeken naar nieuw vlees.
          De verdere uitleg over de services die ze beiden op de website zullen uitgelegd worden. Maar laten we het verder over de rest hebben. De jongeren zijn onderling wel allemaal puur bevriend, omdat ze vinden dat ze op deze wijze betere services kunnen bieden. Het feit dat er nieuwe mensen bij moeten komen maakt het allemaal wat ingewikkelder voor de groep.


    Services
    Sleepcam.
    Uitleg: Wanneer de jongeren gaan slapen, schiet er een camera aan op iedereens kamer. De mensen die de website kunnen dan kijken hoe je slaapt. Deze is verplicht.
    Kosten: Maandabonnementen voor één persoon kosten $1000, terwijl éénmaal uitproberen $100 kost.

    Write that Scene.
    Uitleg: Iemand kan een scene schrijven, en deze zullen nagespeeld worden door enkel personen in het huis. Dit is begonnen met horror, maar wordt uitgebreid met de nieuwe bewoners.
    Kosten: Zéér verschillend, ligt aan de props en dergelijke, maar zeker $150 per persoon dat meedoet. Starttarief van $200, en dan nog de opbouwende kosten voor bijkomende zaken.

    One on one.
    Uitleg: Iedereen krijgt software op zijn laptop waar ook een chatbox bij zit, deze is gratis, maar de één op één gesprekken zijn fijn voor de eenzame mensen. Wat je hier doet met je klanten is jouw keus...
    Kosten: evenals de kosten.

    Nomnom.
    Uitleg: Met de opkomst van eten voor de webcam zijn ook de leden van The Red Group vooruit gegaan met hun assortiment, zo eten ze dus ook voor mensen die ernaar willen kijken.
    Kosten: Maandabonnement algemeen kost $800, terwijl éénmalig kijken $50 kost.

    Als iemand hier eventueel nog iets op aan toe te voegen heeft; be my guest.

    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic: #1

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 13:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)
    Yaay, ik ben vreselijk benieuwd. c:

    It's gonna be awk-awk-awkward for atleast one of 'em.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    It's gonna be awk-awk-awkward for atleast one of 'em.


    Poor Fallon, haha. Sowieso Fallon.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)
    Poor Fallon, haha. Sowieso Fallon.

    Hahaha hoezo verwacht je dat zij de awkward duck is?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hahaha hoezo verwacht je dat zij de awkward duck is?


    Ik heb een beetje het idee dat Isadora de situatie wat awkward zal maken. Maar als het Fallon niet is vind ik het ook goed hoor, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)
    Ik heb een beetje het idee dat Isadora de situatie wat awkward zal maken. Maar als het Fallon niet is vind ik het ook goed hoor, haha.

    You'll see ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isadora is done. On to the next one. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Isadora is done. On to the next one. :'D


    Hahaha, Fallon als ober. Nice one! Mooie post, dat sowieso. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)
    Hahaha, Fallon als ober. Nice one! Mooie post, dat sowieso. c:

    Ik wist even niets dus vandaar, maar fijn dat je het leuk vindt ^^ Heb ik het toch goed geschreven haha.
    Trouwens, bij deze roleplay moet ik aan het liedje Jennifer Lopez - If You Had My Love denken dus dat wordt nu gewoon Isadora haar playlist. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Slotje op aanvraag.


    16 - 09 - '17