• "Haar liefde voor 5SOS is groot."


    Complimentjes
    Panthero
    Liefste aethereal,

    Ik ken je nog niet zo heel lang maar voor zover ik je heb leren kennen, ben je echt een topper! Je schrijft geweldig en je bent ook nog eens een gezellig persoon om mee te kletsen! Het Is echt super om met je samen te mogen werken! Ik vind je Luke Hemmings story echt helemaal geweldig, zoals je vast al gemerkt had. Ik kan ook niet wachten totdat je weer een hoofdstukje zal plaatsen! Jouw verhaal geeft me echt een warm gevoel van binnen, zo lief! (: Daarbij houd ik ook echt van je schrijfstijl. Je weet me telkens weer te verbazen met je metaforen, want wauw, wat zijn ze creatief gevonden! En wat kun jij iemand's gevoelens goed beschrijven, zeg! Ik voel me dan ook vereerd dat ik samen met jou een verhaal mag schrijven. Wat ben ik blij dat je contact opgenomen hebt! Ga zo door en hopelijk "zie" ik je snel weer in het volgende hoofdstukje!

    Xx,
    Panthero


    Aberdeen
    Hi!

    We kennen elkaar eigenlijk helemaal niet zo goed, maar bij deze toch een berichtje speciaal voor jouw week. (:
    Misschien ken je me wel als de stalker bij de verhalen die je schrijft, maar die zijn dan ook ontzettend goed! Telkens wanneer ik een hoofdstuk lees lijkt het alsof ik er meteen ingezogen wordt en echt deel uitmaak van het verhaal. Om dat te kunnen veroorzaken bij je lezers heb je toch wel talent nodig. Iets wat jij duidelijk bezit.
    Ik hoop dan ook dat ik nog veel van je mag lezen in de toekomst. Geniet ontzettend hard van je week want die heb je zeker en vast verdient. (;

    Love,
    K.


    maIum
    Hi there c:

    Ik wou gewoon even zeggen dat ik erg geniet van je verhaal Clueless. Je bent echt waar een zeer getalenteerde schrijfster, en dat dient toch met meer mensen gedeeld te worden (:. Ik wordt echt telkens helemaal zowaar opgezogen in het verhaal, en vergeet alles om me heen. Het is een geweldig verhaal om even de wereld te vergeten, en op te gaan in het prachtige verhaal van Luke en Vanessa.
    Blijf zeker schrijven, ik geniet er telkens weer van als er een nieuw hoofdstukje is. En daar ben ik niet alleen in! c:

    Xx Lau.


    Creatie(s) in de kijker
    Voor de 5SOS fans hebben we goed nieuws, want aethereal heeft een Luke Hemmings fanfiction!
    Clueless - Luke Hemmings
    Ik wist niet of ik verliefd was op hem
    of verliefd was op het idee van verliefd zijn
    het idee van liefde meemaken
    en het idee van iemand hebben om alles mee te delen


    Maar eigenlijk maakte het niet uit
    want onze relatie was gebaseerd op het niet weten
    het niet weten hoe groot het universum was
    het niet weten hoeveel sterren er in het sterrenstelsel waren
    het niet weten hoe we ons leven moesten leven
    het niet weten wie we nou eigenlijk zijn


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    16 - 09 - '17

    Weer een leuke topic! En leuke tekstjes! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik hoop dat je een geweldige dag hebt! Maar dat moet vast lukken met zo'n topic


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jeetje, wat is dit enorm lief zeg. Ik zit hier serieus even met tranen in m'n ogen, haha. Voor de topicmaakster: enorm leuk initiatief dit! En voor de lieve complimentjes ook echt heel erg bedankt, dit waardeer ik enorm. Ik weet verder niet echt wat ik moet zeggen haha, ik zal maar afsluiten op z'n Leonardo DiCaprio: save the earth! Of zoiets. X


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Fijn dat je er blij mee bent!*O*
    Daar doen we het voor.


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk topic weer! Echt ik blijf dit leuk vinden haha ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Leuk topic weer! Echt ik blijf dit leuk vinden haha ^^


    i wanna die with you once or twice.