• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I drank 2L chocolate milk today and I'm not even close to regret...


    Mhm?

    Ratonhnhake schreef:
    Ik moet leren m'n waffel te houden en gewoon te zien en te accepteren dat mijn aanwezigheid niet gewenst is.

    Of je zoekt beter gezelschap. c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    (...)
    Of je zoekt beter gezelschap. c:


    Achja.. Na 18 jaar ploeteren leg ik me er een beetje bij neer dat ik gewoon een einzelganger ben :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hahahaha, ooh. Ik wil dood.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet echt slapen nu... Ik voel me zo moe opeens. Komt misschien ook door de aantal glazen cola die ik vandaag gedronken heb. Heh, ik had mezelf nog zo belooft om het niet meer te drinken. :c

    Ik ben trots op mezelf dat ik je vergeten ben. Ik zou je een late gelukkige verjaardag kunnen wensen, maar ik ben blij dat ik na drie jaar langzaam maar zeker over je heen ben. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik je soms nog mis. Of toch wat voor een vriendschap we hadden. Je was echt de beste.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soms vraag ik me af of mensen zich storen aan hoe inconsequent mijn leestekengebruik is
    Maar dan realiseer ik me
    Im a free man its a free country im an adult try and stop me


    i put the fun in funeral

    Sonder schreef:
    I drank 2L chocolate milk today and I'm not even close to regret...


    Dat zijn echt de soort levenskeuzes waar ik volkomen achter sta. You do you girl.


    i put the fun in funeral

    Alleen in een verlaten hotel in een grandioze Finse kou blij doen met een "promotie" waarin ik er alleen maar lasten bij heb gekregen en niets meer verdien dan ervoor. Maar hey ik heb Nederlandse Netflix dankzij een vpn, dusja leven is best goed


    Sarah = ongewoon sexy

    Ugh.


    <3

    I've just failed myself. Stupid. Stupid. Stupid.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Buurman_Mol schreef:
    Alleen in een verlaten hotel in een grandioze Finse kou blij doen met een "promotie" waarin ik er alleen maar lasten bij heb gekregen en niets meer verdien dan ervoor. Maar hey ik heb Nederlandse Netflix dankzij een vpn, dusja leven is best goed


    Goddamn party


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Audacity schreef:
    Soms vraag ik me af of mensen zich storen aan hoe inconsequent mijn leestekengebruik is
    Maar dan realiseer ik me
    Im a free man its a free country im an adult try and stop me


    *O*


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Audacity schreef:
    Soms vraag ik me af of mensen zich storen aan hoe inconsequent mijn leestekengebruik is
    Maar dan realiseer ik me
    Im a free man its a free country im an adult try and stop me

    Dit is veel meer exact ik in dit topic dan zou moeten geloof ik


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit faalde zwaar. Ik faal zwaar...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •