• KAILUA-KONA UNIVERSITY
    In lumine Tuo videbimus lumen
    ''For me, the magic of Hawaii comes from the stillness, the sea, the stars.''


    T H E      R O L E S
    Name — Page — Faceclaim — Username
    Ladies — [9/.] Wachtlijst op vrouwen uit
    • Alexys Persephone Lilith Moriarty — 1.1 — Alexis Ren — Xanthopoulos
    • Anastayia Magdalena Gagarina — 1.3 — Candice Accola — Polovina
    • Marnie Lacey Whyte — 1.2 — Marnie Harris — Zabini
    • Brittany Felicia Hale — 1.3 — Scarlett Rose Leithold — Arioline
    • Addison Amelia Montgomery — 1.4 — Camilla Luddington — MrsMessi
    • Saffron Leighton Aaliyah Carpenter — 1.4 — Celeste Desjardins — Xanthopoulos
    • Kendall Renee Sotoris — 1.5 — Gigi Hadid — Dysthymia
    • Anush Hurik Nazaryan — 1.5 — Taylor Marie Hill — YoungGod
    • Caitlin Angelina Yolin — 1.6 — Megan Young — Surrexit

    Gentlemen — [9/.] Wachtlijst mannen uit
    • Áedán Hades Moriarty — 1.2 — Ashton Irwin — MikeGClifford
    • Nataniel Juliano Reyes — 1.3 — Toni Mahfud — Mirin
    • Crispin Hawk Arena — 1.1 — Casey Taylor — Nia
    • Bhaltair McQueen — 1.4 — Josh Hartnett — Nia
    • Hunter Benjamin Renner — 1.4 — Faceclaim — Ziegler
    • James Helisco Mecley — 1.4 — Diego Barrueco — Surrexit
    • Mikhail Endress — 1.5 — Nathaniel Buzolic — Polovina
    • Oliver Buster Henderson — 1.6 — Lucas Robert Hemmings — YoungGod
    • Aiden Lewis Evans — 1.6 — Dylan O'Brien — Auroraex


    T H E      F L O O R P L A N
    Addison Amelia Montgomery & Crispin Hawk Arena — Op verzoek
    Alexys Persephone Lilith Moriarty & Nataniel Juliano Reyes
    Hunter Benjamin Renner & Marnie Lacey Whyte
    Brittany Felicia Hale & Saffron Leighton Aaliyah Carpenter
    Bhaltair McQueen & Áedán Hades Moriarty
    Anastayia Magdalena Gagarina & Oliver Buster Montgomery
    James Helisco Mecley & Anush Hurik Nazaryan
    Kendall Renee Sotoris & Mikhail 'Misha' Endress
    Aiden Lewis Evans & Caitlin Angelina Yolin


    T H E      L I N K S
    Rollentopic — 1
    Speeltopic — 1 (NOT OPENED)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 13:29 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Ziegler schreef:
    Ik zoek eventueel nog een fwb voor Hunter!

    @Everyone, yours truly Alexys zoekt ook een fwb


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Arioline schreef:
    (...)

    Brittany misschien, dat is echt iets voor haar :') ?


    Sure!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand voor Addison? Haar karakter staat er al op, de rest ben ik nog druk mee bezig, komt er zo aan


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Iemand voor Addison? Haar karakter staat er al op, de rest ben ik nog druk mee bezig, komt er zo aan

    Ik heb Alexys voor je, ik zal haar ondertussen even doorlezen. Als je iets weet, laat me het even weten c:


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ik heb Alexys voor je, ik zal haar ondertussen even doorlezen. Als je iets weet, laat me het even weten c:


    Ik zal het je laten weten, ik zal zo Alexys even goed doorlezen, als ik Addison afgerond heb c: En aangezien ik ieders naam zie staan in de beginpost — mijn naam is Stephanie c:


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    (...)

    James en Naamloos zouden wel vrienden kunnen zijn denk ik?


    Als James veel geduld heeft zou het wel mogelijk zijn. c:

    Ziegler schreef:
    (...)

    Hunter zou hem wel kunnen pesten?


    Ah, nice. c: Ik zal Hunter straks even lezen. Eerst even Naamloos afmaken, inclusief een naam geven, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Addison is finished. c:


    Faith is everything.

    Iemand die nog iets van een relatie met Jason wilt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Ziegler, ik heb hem toch al gelezen, kwam even beter uit. Ik denk dat Crispin het wel oké met Hunter zou kunnen vinden. Niet echt vrienden, maar ook geen vijanden. Hier ga ik nog wat dieper over denken, aangezien ik een beetje van aparte relaties hou. Naamloos wordt dus gepest door Hunter? Of in ieder geval kleineren, wat beter uitkomt? Dan kan ik dat alvast ergens noteren. c:

    @MrsMessi, ik denk dat Crispin haar wel zal mogen en zeker wel accepteren. Zelf heb ik het idee dat Naamloos daar wat meer moeite zou hebben, sowieso moet hij niets van de populaire clique hebben, dus ja. Maar Crispin en zij kunnen wel een leuke relatie hebben, denk ik? Ik moet nog even denken wat lekker interessant is, mocht je een idee hebben, dan is het welkom. (Bovendien reageer ik zo bij ons ORPG en je PB, drukke dag. T_T)


    I'm your little ray of pitch black.

    MrsMessi schreef:
    Ik zal het je laten weten, ik zal zo Alexys even goed doorlezen, als ik Addison afgerond heb c: En aangezien ik ieders naam zie staan in de beginpost — mijn naam is Stephanie c:

    Helemaal prima! Laat me het weten ^^

    @Sempre, ik heb Alexys voor je!


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Nia schreef:
    @Ziegler, ik heb hem toch al gelezen, kwam even beter uit. Ik denk dat Crispin het wel oké met Hunter zou kunnen vinden. Niet echt vrienden, maar ook geen vijanden. Hier ga ik nog wat dieper over denken, aangezien ik een beetje van aparte relaties hou. Naamloos wordt dus gepest door Hunter? Of in ieder geval kleineren, wat beter uitkomt? Dan kan ik dat alvast ergens noteren. c:

    @MrsMessi, ik denk dat Crispin haar wel zal mogen en zeker wel accepteren. Zelf heb ik het idee dat Naamloos daar wat meer moeite zou hebben, sowieso moet hij niets van de populaire clique hebben, dus ja. Maar Crispin en zij kunnen wel een leuke relatie hebben, denk ik? Ik moet nog even denken wat lekker interessant is, mocht je een idee hebben, dan is het welkom. (Bovendien reageer ik zo bij ons ORPG en je PB, drukke dag. T_T)


    Addison zou Crispin ook zeker wel mogen ja. Ik ben al aan het nadenken over de precieze relatie tussen beiden c: Wat Naamloos betreft.. Misschien dat Addison hem helpt? Ze hoort wel meer bij het populaire kliekje.. Maar ze mag Naamloos wel c: En is goed c:


    Faith is everything.

    Nia schreef:
    @Ziegler, ik heb hem toch al gelezen, kwam even beter uit. Ik denk dat Crispin het wel oké met Hunter zou kunnen vinden. Niet echt vrienden, maar ook geen vijanden. Hier ga ik nog wat dieper over denken, aangezien ik een beetje van aparte relaties hou. Naamloos wordt dus gepest door Hunter? Of in ieder geval kleineren, wat beter uitkomt? Dan kan ik dat alvast ergens noteren. c:

    @MrsMessi, ik denk dat Crispin haar wel zal mogen en zeker wel accepteren. Zelf heb ik het idee dat Naamloos daar wat meer moeite zou hebben, sowieso moet hij niets van de populaire clique hebben, dus ja. Maar Crispin en zij kunnen wel een leuke relatie hebben, denk ik? Ik moet nog even denken wat lekker interessant is, mocht je een idee hebben, dan is het welkom. (Bovendien reageer ik zo bij ons ORPG en je PB, drukke dag. T_T)


    Echt pesten zal het niet zijn, maar meer kleineren!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Helemaal prima! Laat me het weten ^^

    @Sempre, ik heb Alexys voor je!


    Ja, ik weet niet echt een relatie voor de twee haha. Wellicht dat Jason een stille crush op haar heeft?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Helemaal prima! Laat me het weten ^^

    @Sempre, ik heb Alexys voor je!


    Voor Alexys en Addison dacht ik aan.. Close friends? Maybe best friends? Wat heb je nog nodig?


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    Iemand die nog iets van een relatie met Jason wilt?


    Ik heb Nathaniel ook nog. Hij staat ook nog open voor andere relaties. Op dit moment heb ik:

    Crispin: Kunnen absoluut niet met elkaar omgaan, negeren elkaar om conflicten te voorkomen
    Áedán: Kunnen absoluut niet met elkaar omgaan
    Alexys: FwB, meaningless maar wel goede vrienden
    Brittany: Goede vrienden

    Correct me if i'm wrong!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 22:02 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.