• maar ben ik de enige die er écht niet van houdt als een vriendin de naam van haar vriend afkort? Like, ik heb haar vriend nooit ontmoet en dan gaat ze al zijn bijnamen tegen mij zeggen in allemaal zinnen en dan zit ik van "gebruik z'n volledige naam tegen mij want ken hem niet dankjewel"

    Of ligt dit sterk aan mij? Kan ook hoor, kan ook gewoon spastisch zijn op dit moment.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nee hoor, ik houd sowieso niet echt van bijnamen. Nou noemt bijna iedereen mij "Lau", maar daar kan ik nog mee leven. :'D
    Maar zodra het van die koosnaampjes worden zoals "Sepje" bij de naam Sebastiaan, nou dan ga je bij mij te ver haha.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 19:09 ]

    Mij maakt het niet zo veel uit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    KyloRen schreef:
    Nee hoor, ik houd sowieso niet echt van bijnamen. Nou noemt bijna iedereen mij "Lau", maar daar kan ik nog mee leven. :'D
    Maar zodra het van die koosnaampjes worden zoals "Sepje" bij de naam Sebastiaan, nou dan ga je bij mij te ver haha.


    Ahaha, dit dus. :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Daar kan ik me niet druk om maken


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KyloRen schreef:
    Nee hoor, ik houd sowieso niet echt van bijnamen. Nou noemt bijna iedereen mij "Lau", maar daar kan ik nog mee leven. :'D
    Maar zodra het van die koosnaampjes worden zoals "Sepje" bij de naam Sebastiaan, nou dan ga je bij mij te ver haha.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik haat koosnamen. Zo word ik bijvoorbeeld wel eens Erie genoemd of Eriepeer. Ugh.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 19:44 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb er geen moeite mee als mensen dit in het echt doen, want het kan mij niet schelen of ze elkaar liefkozend wc-borstel noemen of compleet met achternaam aanspreken, maar ik herken deze irritatie wel heel erg bij het lezen van fanfic, haha. Zijn naam is Oliver, niet Ollikinshonnypon. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb echt een hekel aan bijnamen, mensen noemen me altijd fam "hey fam" "hoe gaat het fam?" Ugh ik heet famke niet "fam". Ik krijg gewoon uitslag als ik dat woord hoor :')

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 19:39 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh gelukkig ben ik niet de enige, dan ben ik niet spastisch.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ellaria schreef:
    Mij maakt het niet zo veel uit.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het ontzettend irritant als mensen mijn naam afkorten, vooral als het leraren zijn, of mensen die ik niet ken/niet bevriend mee ben. Mijn naam is best lang, maar ik bedoel iedereen kan hem uitspreken, waarom zou je hem dan afkorten? :@


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben een persoon die dat zelf enorm vaak doet (maar dan niet bij niet-bestaande partners, maar bij acteurs.) en daar ook echt geen aandacht aan spendeer. Dat maakt me nu echt niet uit of iemand nu 'Chris' of 'Christopher' of een andere naam, als die het over zijn of haar partner heeft.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 20:24 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik kan op zich prima tegen bijnamen, maar inderdaad niet als ik de persoon niet ken (want wie bedoel je dan?!) of als de persoon mij niet kent (omdat, formaliteiten en dergelijken). Maar als de bijnamen/afkortingen slecht gekozen zijn... ARGH! Sebastiaan 'Seb' noemen, vind ik al akelig, hoewel 'Sebas' er dan weer wel in gaat.


    For those I love, I will sacrifice

    Ik vind het altijd vervelend als mensen mijn naam afkorten, vooral omdat Eef, Evi, Eve, Lien ook echte namen zijn en ik nooit doorheb of het tegen mij is :')
    Bij andere mensen heb ik er altijd minder problemen mee, al zou ik ze zelf enkel gebruiken als ze zelf aangeven dat ze dat liever hebben.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Mijn vriendin mag me dan ook wel een bijnaam gegeven hebben, maar ze gebruikt hem alleen tegen mij, als ze het tegen anderen over me heeft dan gebruikt ze gewoon mijn volledige naam. Ik heb wel liever dat mensen met Peet noemen dan Peter, ik weet niet precies hoe dat zit.


    Open your heart, I'll never misuse it.