• maar ben ik de enige die er écht niet van houdt als een vriendin de naam van haar vriend afkort? Like, ik heb haar vriend nooit ontmoet en dan gaat ze al zijn bijnamen tegen mij zeggen in allemaal zinnen en dan zit ik van "gebruik z'n volledige naam tegen mij want ken hem niet dankjewel"

    Of ligt dit sterk aan mij? Kan ook hoor, kan ook gewoon spastisch zijn op dit moment.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dan snap ik het wel, in zo'n verhaal, als je m nog nooit hebt ontmoet x]
    Ik vind 't niet erg als mensen mijn naam afkorten, maar dat doen ze vaak als ze me al kennen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, ligt eraan van welke mensen 't komt. Er is maar een klein groepje mensen van wie ik 't wel oke vindt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik gebruik voor heel veel mensen bijnamen. :'D Maar dan ook echt alleen tegen die persoon en niet in gesprekken met anderen. Soms zijn het afkortingen en soms zit er echt een heel verhaal achter. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ziegler schreef:
    Daar kan ik me niet druk om maken


    effort never betrays you

    Ik vind het juist leuk als vriendinnen dat doen, maar bij ons zijn het niet dingen als 'eeriepeer', maar eerder grappige bijnamen ipv klef etc.

    Haha, ik kan mijn volledige naam net meer horen (':
    Het is soms wel eens raar om een vreemde Liesje te horen zeggen ipv Lies, maar dat is mijn eigen schuld en ik vind het niet erg.


    Mhm?

    Ik heb er geen problemen mee. Ik geef mensen zelf een bijnaam en sta het toe als andere mij een bijnaam geven. Daar in tegen gebruik ik wel de volledige namen tegenover mensen die ze niet kennen, is wel zo netjes en staat minder vreemd.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Nuja, bij mij zal het wel anders zijn maar ik noem mijn echt tienduizend verschillende namen. Van origine heet hij Jan Willem, maar meeste mensen zeggen gewoon JW, sinds zeg ik weleens Jan of Willem. Soms ook wel eens G (van zijn moeder overgenomen -.-" ), maar zo noem ik hem alleen als ik het tegen hem heb. ^^
    Verderrest ga ik hem ook niet Jantje of Willempie noemen, no thank you.


    Deep inside, I've never felt alive

    HANAYA schreef:
    Dan snap ik het wel, in zo'n verhaal, als je m nog nooit hebt ontmoet x]
    Ik vind 't niet erg als mensen mijn naam afkorten, maar dat doen ze vaak als ze me al kennen.


    Als ik hem kende, zou het al een stuk minder erg zijn, weet je wel. Maar ik heb hem nog nooit gezien en ze vertelt nooit iets over hem maar hey (en knap lullig dat ik via Facebook erachter moest komen dat ze met 'm had lol maar dat is out of context)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 9:16 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh