• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Proefwerkweek over. YAS.


    That is a perfect copy of reality.

    Bijna weekend c;
    Hopelijk krijg ik nog wat op papier..


    26 - 02 - '16

    You can do it! *O* (banana)

    Aan iedereen die bezig is: waar je ook zit, je bent echt super bezig en doe zo voor! (:


    What would Emma do?

    Misschien moet ik eens GEEN films kijken als ik wil schrijven...


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Heb al twee dagen niets geschreven. Slecht slecht. Dit weekend maar eens zien of ik er wat uit krijg.

    Ik hoop mijn verhaal vandaag of morgen online te zetten en dan kan ik ook flink gaan schrijven. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Even een vreugdedansje voor mezelf: ik heb eindelijk het begin van hoofdstuk 2 geschreven! Nu alleen de rest nog...


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Start de pers! Ik ben eindelijk tevreden met het begin en heb al twee hoofdstukken getypt in de tussentijd. Ik ben trots op mezelf.
    Nou, dames en heren, als ik het kan kunnen jullie het al helemaal! *cheerleadersmiley*


    I'm your little ray of pitch black.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik vind het zelf ook echt tof dat er zoveel enthousiasme is en dat het hier zo wat actief blijft, vandaar dat ik toch elke dag reageer in het topic ^_^ Het zorgt - bij mij toch - voor extra motivatie :3


    Dat is fijn!


    16 - 09 - '17

    xGwenxVeerx en Cherona, goed bezig! (:
    De rest natuurlijk ook. Niet opgeven als het niet lukt, het komt uiteindelijk wel!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 21:12 ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb net weer een hoofdstuk geschreven en geactiveerd. Tot nu toe gaat het nog goed! c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb net weer een hoofdstuk geschreven en geactiveerd. Tot nu toe gaat het nog goed! c:


    Mooi (:


    16 - 09 - '17

    Ik had 40 woorden geschreven voor het begin, maar vond het zo deprimerend slecht dat ik weer terug af ben bij 0 woorden ;_;


    That is a perfect copy of reality.

    Bwuh, wat wel en wat niet te vertellen in de opmaak van je verhaal. Ugh.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben eindelijk begonnen aan hoofdstuk 1 de proloog (hoera)


    take me back to the basics and the simple life