• Ik heb mijn cover ^^

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 22:16 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Er zijn weer echt geweldige covers bij gekomen!
    Ik wilde in eerste instantie m'n cover nog een beetje aanpassen, maar dat gaat hem niet worden want kan m'n pen (van m'n wacomtablet) niet vast houden en m'n muis bewegen en klikken met m'n ringvinger is ook niet het meest gemakkelijk :'D Door pure lompigheid zit m'n hand in het verband, aangezien ik 2 vingers en m'n duim heb verbrand... en dat rijmt :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga om 20.00 kiezen ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb even wat voor je in elkaar geflanst. x) Heb de titel er niet op gezet, maar dat kan evt. altijd nog.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    Ik heb even wat voor je in elkaar geflanst. x) Heb de titel er niet op gezet, maar dat kan evt. altijd nog.

    shit die is ook zo gaaf!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)shit die is ook zo gaaf!

    Je gaat het nog moeilijk krijgen met al die goeie covers :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Je gaat het nog moeilijk krijgen met al die goeie covers :3
    behoorlijk, ik neem nog even de tijd om mening te vragen van anderen hahaha


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Porch schreef:
    Ik heb even wat voor je in elkaar geflanst. x) Heb de titel er niet op gezet, maar dat kan evt. altijd nog.


    Oke dit koste mij heel veel moeite, maar deze past het beste.
    Wil je voor mij de titel er wel nog op zetten?

    Even voor de andere twee die mijn favo's waren, ze zijn nog steeds heel erg awesome! Ik ben verlieft op de donkere sfeer van sonsofgondor en het bewegende element van valkyries.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 20:23 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)
    Oke dit koste mij heel veel moeite, maar deze past het beste.
    Wil je voor mij de titel er wel nog op zetten?

    Even voor de andere twee die mijn favo's waren, ze zijn nog steeds heel erg awesome! Ik ben verlieft op de donkere sfeer van sonsofgondor en het bewegende element van valkyries.

    Nice! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen aan een cover.

    Vind je 't goed als ik morgen de titel erop zet? :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Trouwens, ik hoef geen credits. :'D Ik doe daar toch niks mee. Wat mij betreft verdeel je 't onder je andere twee favorieten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Porch schreef:
    (...)
    Nice! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen aan een cover.

    Vind je 't goed als ik morgen de titel erop zet? :3

    Porch schreef:
    Trouwens, ik hoef geen credits. :'D Ik doe daar toch niks mee. Wat mij betreft verdeel je 't onder je andere twee favorieten.


    Ja dat is goed, ik zit toch nog even te wachten tot een moderator mijn vraag voor mijn deelname aan the story of the year wedstrijd beantwoord. Voor die tijd schrijf ik hem niet in.
    Ik ga dat doen ^^ tof van je!

    Zou je trouwens rechts onderin in het klein SOTY 2016 willen zetten?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 21:43 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)

    Ja dat is goed, ik zit toch nog even te wachten tot een moderator mijn vraag voor mijn deelname aan the story of the year wedstrijd beantwoord. Voor die tijd schrijf ik hem niet in.
    Ik ga dat doen ^^ tof van je!

    Zou je trouwens rechts onderin in het klein SOTY 2016 willen zetten?

    Doe ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Porch schreef:
    (...)
    Doe ik.

    dankjewel ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Porch schreef:
    Ik heb even wat voor je in elkaar geflanst. x) Heb de titel er niet op gezet, maar dat kan evt. altijd nog.



    Ik blijf jouw covers echt de beste vinden. Aaaah, how on earth do you do it?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Voor de geinteresseerde onder ons, ik heb het verhaal vandaag ingeschreven bij SOTY


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.