• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=176026

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 21:45 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Waar staat dat?
    Laat maar zie het al

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 18:11 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga eerst even douchen en dan posten! :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Jezus man. Snelheidsduivels dat t zijn. Pfffft, dat loop ik niet eens. SAV is gewoon een fancy club met supersnelle junioren CD. Jezus. Sorry ik moest ff mijn trots/verbazing/verbluffing ergens kwijt :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ging er min of meer vanuit dat er net als bij Hogwarts tafels zijn per afdeling :/, mocht dat niet zo zijn dan pas ik mijn post even aan.

    Voor Mae: Ik heb gezegd dat Iza haar omhelst heeft in de slaapzaal, het leek me namelijk sterk dat ze elkaar daar mis zouden lopen, aangezien ze in dezelfde afdeling zitten en het één grote zaal is :P Mocht dat niet oké zijn haal ik het ook weg XD


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Ik ging er min of meer vanuit dat er net als bij Hogwarts tafels zijn per afdeling :/, mocht dat niet zo zijn dan pas ik mijn post even aan.

    Voor Mae: Ik heb gezegd dat Iza haar omhelst heeft in de slaapzaal, het leek me namelijk sterk dat ze elkaar daar mis zouden lopen, aangezien ze in dezelfde afdeling zitten en het één grote zaal is :P Mocht dat niet oké zijn haal ik het ook weg XD


    Nee da'a prima. Dat was ook mijn idee voor de tafels ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    (...)

    Nee da'a prima. Dat was ook mijn idee voor de tafels ^^


    Top :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Iemand voor Finley of Gus om bij aan tafel te zitten of dat ik in mijn posts kan verwerken? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Iemand voor Finley of Gus om bij aan tafel te zitten of dat ik in mijn posts kan verwerken? :3


    Je kunt bij Iza aanschuiven aan de Renaulph tafel


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Iemand voor Alexander?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hmm Emiel kan wel want ze zitten allebei in Rhoswen maar ik zie niet voor me dat die twee zomaar naast elkaar gaan zitten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Hmm Emiel kan wel want ze zitten allebei in Rhoswen maar ik zie niet voor me dat die twee zomaar naast elkaar gaan zitten.


    Misschien dat ze allebei gingen zitten en toen toevallig naast elkaar terecht kwamen omdat ze het op dezelfde plek gemunt hadden ofzo?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Misschien dat ze allebei gingen zitten en toen toevallig naast elkaar terecht kwamen omdat ze het op dezelfde plek gemunt hadden ofzo?


    Haha ja, is goed. Ik ga eerst met Marcello posten en daarna Emiel zo.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 12:22 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Haha ja, is goed. Ik ga eerst met Marcello posten en daarna Emiel zo.


    Neem je tijd (:
    ik moet nu onverwacht weg, dus ik maak alleen even mijn post met Claudai af en zal hopelijk vanavond toch nog met Alexander kunnen posten


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @ Miriam. Ik maak een post voor Gabriela... mag Gabriela, Vincent de boot uittrekken of heb je dat liever niet?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Tuurlijk mag dat. Hij moet alleen denk ik zijn paard meenemen... dus dat wordt nog een moeilijkheidje...


    Bowties were never Cooler