• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=176026

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 21:45 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Niet m'n beste post, but ik denk dat ik nu pas weer post morgenmiddag, als we aankomen op Durmstrang :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Same c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    I posted ^^
    Ze moeten ff wat doen, m'n posts zijn zo kort nu :')


    take me back to the basics and the simple life

    Necessity schreef:
    (...)

    De enige mensen die nog in een coupé zitten zijn geloof ik Mae en Claudai. Van mij mag ze hen wel hebben gejoind (als de persoon van Mae het er ook mee eens is) (:


    Ik vind het allemaal prima ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik probeer vanavond met zowel Svetlana als met Vincent te posten


    Bowties were never Cooler

    Lag Q d'r net bij jullie ook uit?


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand waar ik Sara heen kan sturen? Ze zit namelijk bij Eleanore, maar ze reageert niet. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    Iemand waar ik Sara heen kan sturen? Ze zit namelijk bij Eleanore, maar ze reageert niet. :/


    I'd love to option Zuze, maar dat wordt 'm nu even niet :')
    Ik denk dat ze naar Claudai enzo kan gaan?


    take me back to the basics and the simple life

    Uch. Arme Vincent. Hij denkt dat hij alleen is. :'c. Gabriëla troost hem wel, ze mag dan wel bot zijn maar ze kan niet tegen verdrietige puppy's. En ze wilt natuurlijk zijn jas houden c'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Deamus schreef:
    (...)

    I'd love to option Zuze, maar dat wordt 'm nu even niet :')
    Ik denk dat ze naar Claudai enzo kan gaan?


    Natuurlijk (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I'm really ashamed, maar ik heb de relaties van Mae niet zo heel goed bijgehouden :c
    Wat me nog bijgebleven is, is dat ze heel erg goede vriendinnen met Iza is, vrienden met Oliver en stiekem een crush op hem heeft, een klein beetje ongemakkelijk is bij Emiel omdat ze samen een nacht doorgebracht hebben en dat ze Zuze wel oke vindt, maar dat ze niet echt vrienden zijn.
    Is dit ook echt het enige wat Mae heeft of ben ik nu nog dingen vergeten?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    caIypso schreef:
    I'm really ashamed, maar ik heb de relaties van Mae niet zo heel goed bijgehouden :c
    Wat me nog bijgebleven is, is dat ze heel erg goede vriendinnen met Iza is, vrienden met Oliver en stiekem een crush op hem heeft, een klein beetje ongemakkelijk is bij Emiel omdat ze samen een nacht doorgebracht hebben en dat ze Zuze wel oke vindt, maar dat ze niet echt vrienden zijn.
    Is dit ook echt het enige wat Mae heeft of ben ik nu nog dingen vergeten?


    Wij hebben volgens mij nog niks afgesproken, maar denk dat Dimi en Mae het ook wel kunnen vinden samen, aangezien ze ook in dezelfde afdeling zitten enzo.

    calice schreef:
    (...)

    Wij hebben volgens mij nog niks afgesproken, maar denk dat Dimi en Mae het ook wel kunnen vinden samen, aangezien ze ook in dezelfde afdeling zitten enzo.


    Oh ja, ik had gevraagd of Mae zijn zusje mocht zijn, maar dan zou het zo'n clan worden. Ja, ik denk dat ze misschien best wel goede vrienden zouden kunnen zijn?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    caIypso schreef:
    I'm really ashamed, maar ik heb de relaties van Mae niet zo heel goed bijgehouden :c
    Wat me nog bijgebleven is, is dat ze heel erg goede vriendinnen met Iza is, vrienden met Oliver en stiekem een crush op hem heeft, een klein beetje ongemakkelijk is bij Emiel omdat ze samen een nacht doorgebracht hebben en dat ze Zuze wel oke vindt, maar dat ze niet echt vrienden zijn.
    Is dit ook echt het enige wat Mae heeft of ben ik nu nog dingen vergeten?


    ow, ff een vraagje over Oliver, weten Iza en Mae van elkaar dat ze een crush hebben op Oliver, want ze vallen zegmaar dus op dezelfde guy op dit moment :P


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik had het btw al eerder gevraagd, maar is er een personage dat het ziet zitten om een relatie te krijgen met Iza gedurende de RPG?? Of was dr gewoon nog geen animo voor? xD


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'