• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''




    I N T R O D U C T I O N


    "The Upper East Side was like something from Fitzgerald or Thackeray – teenagers acting like adults, adults acting like teenagers, guarding secrets, spreading gossip all with the trappings of truly opulent wealth. And membership into this community was so elite you couldn’t even buy your way in. It was a birthright – a birthright that I didn’t have. And my greatest achievements would never earn it.”

    — Gossip Girl

    P L O T


    The Upper East Side of New York City is like a world stuck in it’s own little bubble - a little bubble filled with wealth, drama, adults acting like children and children acting like adults. To outsiders, the Upper East Side is a fantasy. They know it exists, but they have a hard time believing the things they hear about that are said to go down between the socialites. Some outsiders have managed to break through the bubble and join the life of the elites, whether its attending school on a scholarship, or starting a new job, there are those few who didn’t grow up with money. From a young age, children on the Upper East Side are thrown into the whirlwind life of the rich and famous. They attend lavish parties, exciting balls, even the fundraising events that seem boring, always end with the revealing of an affair, or a relative who you thought was dead showing up and revealing their big elaborate scheme. It sounds like something out of the movies, but for the residents of the Upper East Side this is their everyday reality. This RPG is based on the St. Augustine High School for boys & girls. A school for the brightest and richest students on the Upper East Side. Some children get in on a scholarship, but that's rare. Follow the young adults on their dramatic , exiting and tragic lives.

    U N I F O R M S


    Leerlingen zijn verplicht om altijd maar dan ook altijd een uniform te dragen als ze zich bevinden op het schoolterrein. Uitstapjes en excursies mag in normale kledij maar moet wel voldoen aan de dresscode.

    Uniform for boys:
    klik en klik
    Uniform for girls:
    klik en klik
    Sports:
    klik

    G R A D E S


    Freshman: 14 tot 15 jaar oud.
    Sophomores: 15 tot 16 jaar oud.
    Juniors: 16 tot 17 jaar oud.
    Seniors: 17 tot 18 jaar oud.

    In dit RPG focussen wij ons op de upperclassmen oftewel de juniors en seniors.

    R U L E S

    schoolregels:
    - Uniform moet altijd gedragen worden.
    - Bij afwezigheid 1 dag van te voren afmelden, elk ongeoorloofd uur afwezig moet dubbel ingehaald worden.
    - Te laat komen is het uur inhalen in je vrije tijd.
    - Vernieling van andermans bezittingen is ten strengste verboden.
    - Pesten van zowel leraren als leerlingen is verboden en wordt zwaar gestraft.
    - Het gebruiken, verkopen of bijdragen van verdovende middelen, alcohol of sigaretten op het school terrein is ten strenge verboden.
    RPG-regels:
    - Minimaal 200 woorden, dit lijkt mij vrij haalbaar.
    - Maximaal 2 personages waarvan minimaal een mannelijk.
    - Bestuur alleen je eigen personage tenzij je toestemming hebt van je medespelers.
    - Alleen ik {Dysthymia} open nieuwe topics, tenzij anders vermeldt.
    - OOC (out of character) tussen haakjes of in het praattopic.
    - 16 + is toegestaan, don't go overboard tho.
    - Geen Mary/Gary Sue's, elk personage heeft flaws.
    - Alleen ik maak topic, mits ik iemand aanwijs.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, en vervallen daarna tenzij je voor uitstel hebt gevraagd.
    - Meld het als je een tijdje niet kan reageren, daar wordt zeker begrip voor getoond.
    - Graag nette zinnen en goed ABN.

    C H A R A C T E R S

    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Relaties:
    Extra:


    Naam - FC - Grade - User - Pagina
    Vrouwen [8/8] FULL
    - Scarlett Rose Lukasiak - Sandrah Hellberg - Junior - Dysthymia - 1.2
    - Athena Averlyn Paparizou - Sophie Turner - Junior - Polovina - 1.1
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison - Isabella Cirnski - Senior - Mirin - 1.2
    - Catherine Loraine Daelli - Hannah Beth - Senior - Sempre - 1.2
    - Elin Camari Nystorm - ? - Senior - Amberle - 1.3
    - Caitlin Angelina Archibald- Scarlett Leithold - Senior - Surrexit - 1.3
    - Tamara Elizabeth Chamberlain - Holland Roden - Senior - Ziegler - 1.2
    - Iliona Emily Bayer - Sabrina Carpenter - Junior - Sonder - 1.3
    - Harper Ophelia Regina Bass - Bridget Satterlee - Senior - Xanthopoulos - 1.3

    Mannen [8/8] FULL
    - Callum Rhys Buckley - Jake Cooper - Senior - Dysthymia - 1.1
    - Maximus Ephraim Simeon Kingston - Sam Way - Senior - Sonder - 1.3
    - Caspian Convington - Shia Labeouf - Leraar - Nia - 1.1
    - Christian Sinclaire - Cody Christian - Senior - Vellichor - 1.2
    - Nathaniel Sinclaire - Cody Christian - Senior - Vellichor - 1.2
    - Simon Eddy Fordon - Troye - Junior - Poppys - 1.3
    - Zeshaun De Luca - ? - Senior - Nia - 1.3
    - Elijah “Eli” Kronos Lunair - ? - Senior - Alaza - 1.4

    T H E      L I N K S

    Praattopic - 1 2
    Speeltopic - NOT OPENED.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 12:59 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Mag ik een meisje uit het Junior jaar?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik een meisje uit het Junior jaar?


    Ja! Ik zet je erbij (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Mag ik een meisje uit het Senior Year?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Mag ik een meisje uit het Senior Year?


    Sure, ik zet je erbij! (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.








    •Athena Averlyn Paparizou•


    Naam:
    Athena||Greek||Goddess of Wisedom
    Averlyn||English|| Beautiful Bird
    Paparizou||Greek||Familyname

    Leeftijd:
    Athena is zestien jaar oud, ze verjaart op acht Augustus waardoor haar sterrenbeeld Leeuw is.

    Grade:
    Athena zit in haar Junior jaar.

    Nationaliteit:
    Athena is half Grieks en half Engels, ze is geboren in Griekenland waardoor ze de Griekse Nationaliteit meebrengt.

    Innerlijk:
    •Intelligent
    Deze dame is zeer intelligent, ze haalt gemakkelijk hoge cijfers op school en ze hoeft daarvoor nauwelijks wat te doen. Ze houdt er ook van om te studeren maar dat geldt enkel voor de talen. Ze haat de Beta vakken en die heeft ze ook snel vervalt.

    •Sweet
    Athena is een aardig meisje die graag wilt dat de hele wereld zich goed voelt. Dit probeert ze te behalen doordat ze haar best doet om iedereen overal er bij te betrekken zodat niemand alleen is. Sommige waarderen dat niet, maar dat maakt haar niet veel uit.

    •Sacarstic
    Athena is een van de meest sacarstische mensen op deze aarde. Ze leeft eigenlijk op het Sacarstisch zijn. Ze probeert overal wel een teken van Sacarsme te uiten.

    •Caring
    Deze meid wilt graag dat iedereen zich goed voelt, en doet daarvoor alles om dat te slagen. Ze maakt zich snel zorgen over haar kennissen.

    •Depressive
    Athena is in haar genees fase van haar depressie. Hierdoor heeft ze nog steeds vaak last van de kwalen die de depressie met zich meebracht.

    •Creative
    Athena is hartstikke creatief, ze weet snel wat ze met creatieve opdrachten moet doen en die opdrachten slagen dan altijd. Ze houdt er van om te tekenen en te schilderen, wat ze al jaren doet.


    Uiterlijk:
    FC • Sophie Turner

    Familie:
    •Elena-Maria Paparizou|| Mother of Athena
    •Georgios Paparizou|| Dad of Athena
    •Elefetheria Paparizou|| Sister of Athena
    •Sophia Paparizou|| Sister of Athena

    Relaties:
    Nathaniel• Nathaniel is Athena's gay best friend. They have a great connection and they help each other with everything.

    Christian• Chrisitan and Athena know each other because Athena often hang out with his twin brother. They don't talk very often in the start, but later they can be friends.

    Caspian• Caspian is Athena's music teacher and he is her favorite teacher. Caspian knows about Athena's suffering from depression and he helps her with it by giving her creative exercises.

    Catherina• Catherina and Athena know each other due their parents are good friends. Catherina and Athena are good friends as well and Catherina helps Athena with finding somebody who can help Athena with her dyslexia.

    Extra's:
    •Athena is hetero
    •Athena is vegetarisch
    •Athena is rechtshandig
    •Athena is dyslexisch
    •Athena spreekt vloeiend Grieks en schrijft haar naam altijd op in het Grieks.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 17:04 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik zou graag een senior meisje willen, als dat zou kunnen. Wellicht dat ik later ook een jongen erbij pak, maar dat hangt af van de aanmeldingen. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil graag een senior jongen willen, maar ik zit wel met examens, dus het kan zijn dat ik mijn rol pas in het weekend post. Is dat erg?


    Mhm?

    Mag ik een senior meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl for me ? (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    Girl for me ? (:


    Amberle schreef:
    Mag ik een senior meisje reserveren?


    Sonder schreef:
    Ik wil graag een senior jongen willen, maar ik zit wel met examens, dus het kan zijn dat ik mijn rol pas in het weekend post. Is dat erg?


    No problem! Take your time (;

    Sempre schreef:
    Ik zou graag een senior meisje willen, als dat zou kunnen. Wellicht dat ik later ook een jongen erbij pak, maar dat hangt af van de aanmeldingen. (:


    Ik zet jullie er allemaal bij (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    C A S P I A N      C O V I N G T O N.


    • • • N A A M
    Caspian Covington, een naam waar hij een vreselijke hekel aan heeft, gezien het niet past bij wie hij is. Het klinkt te netjes en beschaafd naar zijn mening. Hij stelt zich meestal voor als Cas, al zijn zijn vrienden nogal geneigd naar alles dat van zijn naam afwijkt, zelfs zijn nieuwe baan heeft hem de nodige bijnamen gegeven. Over het algemeen heeft hij dus niet echt al teveel bijnamen, al noemt een van zijn jeugdvrienden hem "Sep", omdat hij op de een of andere manier eens Seppian gehoord had in plaats van Caspian.

    • • • L E E F T I J D
    Caspian is maar liefst vierentwintig jaar, al begint de vijfentwintig al dichterbij te komen. Zelf is Caspian er helemaal niet mee bezig, ouder worden is voor hem geen probleem, tenminste dat geldt nu nog niet.

    • • • I N N E R L I J K
    Accessible
    Alert
    Captivating
    Compassionate
    Courteous
    Daring
    Educated
    Friendly
    Disobedient
    Admirable
    Calm
    Charismatic
    Confident
    Curious
    Discreet
    Enthusiastic
    Gentle
    Honest
    Helpful
    Humorous
    Mature
    Observant
    Perfectionist
    Punctual
    Tolerant
    Complex
    Dominating
    Independent
    Multileveled
    Passionate
    Persuasive
    Relaxed
    Determined
    Oldfashined
    Demanding
    Envious
    • • • U I T E R L I J K
    Caspian is in het bezit van een wat langer en smaller hoofd, wat past bij zijn sierlijke nek en zijn wat bredere schouders. De jongeman heeft wat donkerder bruin haar dat hij altijd met gel wat gladder naar achteren doet, of wat losser — dit ligt geheel aan hoe hij opstond. Zijn wenkbrauwen dragen dezelfde kleur en zijn best dik. Deze verzorgd hij overduidelijk, en daar schaamt hij zich geen seconde over. Caspian is in het bezit van wat kleinere ogen die een diepbruine kleur dragen, maar als je goed kijkt zul je ontdekken dat de één stukken lichter is dan de ander. In tegenstelling tot zijn vader en moeder heeft hij een wat slankere neus, waar hij over het algemeen wel erg tevreden over is. Zijn lippen zijn niet al te bijzonder, een wat vollere onderlip dan zijn bovenste is, maar verder niet echt iets bijzonders aan op te merken. Zelfs de lichtroze kleur is natuurlijk, deze past mooi bij zijn sunkissed skin.
          Zijn lichaam verzorgd hij maar al te graag. Zijn passie ligt niet voor niets bij het sporten, en dat valt zelfs op onder de pakken die hij voor zijn werk moet dragen. Vooral zijn armen zijn wat breder, waar ook daadwerkelijk genoeg kracht achter zal zitten. Ook valt er niet gauw over zijn interessante wasbordje heen te kijken, of zijn prachtige V-rug. Hij draagt zijn spiermassa dan ook met zelfvertrouwen, dat is duidelijk te zien aan het feit dat hij zijn rug altijd recht heeft. Verder heeft hij wel wat grotere handen en voeten. Zijn hoogte heeft hij ook mee, aangezien hij haast aan de twee meter zit.
          Caspian is iemand die het liefst rondloopt in een simpel shirt en een fijn zittende spijkerbroek met eronder wat combat boots. Voor zijn werk moet hij echter wat netter op komen dagen, en dat neemt hij maar voor lief. Nu komt hij dagelijks aankakken in een net pak, dat eigenlijk altijd richting zwart of marineblauw gaat. De blouses die Caspian draagt hebben daarbij meestal een neutrale kleur, terwijl zijn stropdas meestal het pronkstuk is van de gehele outfit, deze draagt vaak een wat mooiere en opvallendere kleur. Eronder draagt hij altijd nette veterschoenen doe mat van kleur zijn. Hij heeft twee paar. De één draagt een donkergrijze kleur, terwijl de ander simpel zwart is.
          Deze man is niet in het bezit van tatoeages of piercings, en is er ook alles behalve een fan van.

    • • • F A M I L I E
    Caspian's achternaam staat vooral bekend omdat zijn vader en oom enkele bedrijven opgericht hebben en hen naam erop hebben weten te houden. Zijn vader en oom zijn beiden advocaten, maar ze hebben met hen rijkdom velen bedrijven opgekocht en deze de Covington naam gegeven. Sowieso heeft iedereen die wel eens in contact is gekomen met de politie één van de Covington broers als advocaat gehad, zo groots zijn ze. Wanneer je deze naam laat vallen zal iedereen opkijken.

    • • • R E L A T I E S
    Scarlett Rose Lukasiak — Hen vaders zijn vrienden, en Caspian's vader heeft hem de belofte laten maken dat hij een oogje in het zeil houdt voor de brunette. Caspian blijft de jongedame pushen om beter haar best te doen, wat haar als resultaat een vreselijke hekel aan hem geeft, wat Cas maar voor lief neemt.

    Callum Rhys Buckley — Caspian en Callum zijn vreemd genoeg vrienden, iets dat je niet snel zou denken. Cas is de enige die echt lijkt te begrijpen wat Callum nodig heeft. En wat zou dat dan wel niet zijn? Spijbelen in het lokaal van Caspian als hij er echt weer eens even genoeg van heeft. Caspian laat het allemaal toe, puur omdat hij de jongen maar al te goed begrijpt, ondanks dat hij dat niet zou mogen.

    Athena Averlyn Paparizou — Dat Athena een gevecht heeft tegen haar depressie merkt Caspian al gauw op, evenals haar creatieve talenten. Aangezien Caspian wel beseft hoe hij dit het beste aan kan pakken, en het beste met haar voorheeft zal hij haar creatieve opdrachten toewerpen om haar bezig te houden en haar uit haar depressie te redden.

    Christian Sinclaire — Misschien is het iets waar Caspian alles behalve trots op is, maar hij is iemand die zichzelf erg herkent in deze jongen en zijn rebelse gedrag. Het is zo dat Cas hem een tikkeltje voortrekt, al doet hij dit geheel onbewust. Wanneer de jongen op zijn telefoon zit zal hij dit minder snel ophalen, evenals de jongen antwoorden op opdrachten laten geven.

    Nathaniel Sinclaire — Caspian heeft door dat de jongen over zichzelf heen laat lopen, en gunt hem meer dan dat. Zelf probeert Caspian hier de jongen mee te helpen, gezien hij een goede toekomst in ogen heeft voor hem. Caspian heeft ook door dat de jongen niet op dames valt, al zal hij dit niet gauw uitspreken omdat hij de jongen niet af zou willen schrikken. Nate zal hem echter in vertrouwen nemen hierover.

    • • • E X T R A
    — Caspian zal dit jaar voor het eerst lesgeven op de school waar hij vroeger op gezeten had. Het is simpel muziek, dus het is niet alsof hij er echt moeite voor heeft moeten doen, gezien noten en dergelijke hem er makkelijk afgaan.
    — Deze jongeman is een hetero all the way daar heeft hij in zijn gehele bestaan nog geen enkel moment over getwijfeld, maar hij is zeker geen homofoob. Hij laat iedereen in zijn waarde, ondanks dat hij het misschien niet begrijpt. Dit slaat natuurlijk niet alleen op iemands geaardheid.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 14:21 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik een mannelijke senior tweeling? Faceclaim graag Cody Christian.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    Mag ik een mannelijke senior tweeling? Faceclaim graag Cody Christian.


    Ofcourse, ik zet je erbij (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Is Caspian zo goed? c:
    In ieder geval staat deze jonge docent open voor de nodige relaties. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Callum Rhys Buckley
    ''its hard to resist a bad boy when he's a good man''

    Name:
    Callum Rhys Buckley
    Callum || origin ; welsh      meaning ; silver
    Rhys || origin ; welsh      meaning ; unknown
    Buckley || origin ; ireland      meaning ; family name

    Age:
    Callum was born on december 7th 1997 which makes him 18 years old. His zodiac sign is Capricorn.
    Grade:
    Callum is currently in the middle of his senior year which means that that this is his last year on St. Augustine.
    Character:
    Angry
    Argumentative
    Arrogant
    Irrational
    Attentive
    Candid
    Critical
    Daring
    Dominant
    Loyal
    Fearless
    Aggressive
    Moody
    Honest
    Impulsive
    Intelligent
    Mysterious
    Vulgar
    Appearance:
    Hair: Callum has dark brown hair that usually falls in front of his eyes, he does not put any gel in it and just leaves it the it looks when he wakes up.
    Eyes: He has big, intense grey eyes with some golden specks in them.
    Face: Callum has a sharp jawline and a pair of plum, pink lips. He has a pretty broad nose with a nose ring in it. This is strictly against the rules at St. Augustine, but it's not like he cares about them and his father pays the school enough to have them shut up about it.
    Height: Callum is 6'2 and easily towers over most people.
    Body: He has a well-trained fit body that he trains a few times at the gym.
    Family
    Callum's mom died when he was nine years old, he now lives with his alcoholic dad. His mom didn't just die, she was murdered. It was and still is one of the biggest scandals that ever happened on the Upper East Side and her death is still left unsolved. Ever since the death of his mother Callum changed, he went from being a caring, happy boy to a glum and moody person. His father also changed. He stopped taking care of Callum and acting like a dad. He spend all of his time at the company and brought home different girls that are closer to Callum's age than his home every night. Everyone on the Upper East Side loves gossiping about Callum and his family and everywhere he goes people still mention his mom after all this time. He couldn't blame them, his mother was something else. She was born into her extreme wealth and rebelled against her parents by marrying a man, Callum's dad, who grew up on the poor side of New York. She was always up to something scandalous and the people loved it. That's why her death hit hard not only to Callum and his father, but also to everyone else on the Upper East Side.

    Relationships:
    any volunteers?
    Extra:
    Sexuality: Hetero
    Religion: Callum doesn't believe in any religion.
    Likes: boxing x sports x coffee x alcohol x cigarettes x drugs x sex x music x reading & writing
    Dislikes: gossip x snobby people x seafood x designer clothes x cheaters x rules x tea

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 11:11 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.