• Help, ik ben opzoek naar een nieuwe opleiding.
    Maar ik heb dus geen idee wat ik moet gaan doen.

    Zouden jullie, om mij te helpen kiezen, je opleiding misschien kunnen zeggen en vertellen wat het inhoud en bij welke school(MBO opleiding)?
    Nederlandse scholen graag.. en het liefst iets wat in noordnederland te volgen is(Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland)

    Momenteel ben ik bezig met een opleiding MBO Paardenhouderij en loop ik stage op een paardenstal. Maar voor mijn vervolg opleiding wil ik iets anders gaan doen..

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 20:01 ]


    Little do you know

    Wat voor kant wil je op?


    26 - 02 - '16

    Misschien ook vertellen wat voor niveau je wilt? MBO, HBO, uni?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    HBO communicatie en multimedia design, groningen, hanze
    Voor creatievelingen die niet naar de kunstacademie willen en later aan het werk willen.
    Er zitten ook mensen bij van mbo grafisch ontwerpen, dus dat is dan een opleiding die bij mijn opleiding in de richting zou komen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 20:01 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Gunnulfsen schreef:
    Misschien ook vertellen wat voor niveau je wilt? MBO, HBO, uni?


    Hehe ja, handig ..
    Mbo opleiding weer het liefst

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 20:00 ]


    Little do you know

    Oke ik wil misschien HBO fysiotherapie gaan doen (kan vrijwel overal in NL) of psychomotorische therapie en bewegingsagogie (ja dat is een opleiding) te Windesheim in Zwolle.
    Voor deze hbo's heb je overigens wel een vooropleiding nodig dus idk of je er iets aan hebt but hey! I tried


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Je kan je ook inschrijven voor meeloopdagen, dan kijk je een paar uur bij de opleiding en vaak doe je ook nog wat in de praktijk van de opleiding.

    Deze is omgeving Zwolle, dacht ik.
    En deze heeft noordelijkere scholen.

    Sahrotaar schreef:
    Je kan je ook inschrijven voor meeloopdagen, dan kijk je een paar uur bij de opleiding en vaak doe je ook nog wat in de praktijk van de opleiding.

    Deze is omgeving Zwolle, dacht ik.
    En deze heeft noordelijkere scholen.


    Dat is echt heel handig, thanks (:


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    (...)

    Dat is echt heel handig, thanks (:

    Zo heb ik ook mijn eigen opleidings keuze gemaakt (:
    Maar ze zijn maar een paar keer in de maand, dus je moet af en toe even kijken wanneer de volgende dagen zijn. En vaak zijn ze allemaal op dezelfde dag, dus zou je -als je meerdere leuk vindt- moeten kijken welke je het eerst wil volgen. Ook kan je zien welke bijna vol zitten en welke niet.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 21:36 ]

    Mijn beste vriendin heeft ook eerst dierhouderij gedaan en die is daarna mbo zorg en welzijn gaan doen. Zij wil later graag op een zorgboerderij ofzo werken, als je dat leuk lijkt zou ik je het zeker aanraden!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik doe op dit moment Wellness en Lifestyle. Daarmee ben je bezig met masseren, voedingsadviezen, sportlessen geven en coachen. Het is op zich wel leuk.
    Hierna wil ik journalistiek of toegepaste psychologie gaan doen.


    "Ignite, my love. Ignite."