• Ik zag het net op FB. Alan Rickman is gestorven dus. Dit is echt vreselijk! Hij was een ontzettend goede acteur en hij is een van mijn meest favoriete acteur. Ik was niet echt zo fan, fangirl, maar al zijn rollen vond ik geweldig. Hij is vooral bekend door het vertolken van de rol van professor Snape en in Robin Hood en Sense and Sensibility.
    Dit echt vreselijk nieuws. Hij was nog zo jong.
    >bron

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 15:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35313604

    BBC rapporteert het ook.


    What would Emma do?

    Saturnine schreef:
    Ah, wat naar. De ene na de andere grote ster overlijdt nu ineens rond de 70 aan kanker.

    Sterkte aan alle Potter-fanatiekelingen, jullie hebben het nodig.


    I'm your little ray of pitch black.

    Saturnine schreef:
    (...)

    Ik heb slecht nieuws voor je: Dat is een wat ouder artikel.


    Het is wel ge-update op 14 januari anders.=p Ik weet niet, ik wacht het nog even af.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Het is wel ge-update op 14 januari anders.=p Ik weet niet, ik wacht het nog even af.(':


    Ja, om te laten zien dat de informatie dat hij niet dood is, vals is. Dat soort websites zijn vaak even erg als de hoax-sites. Besides, veel officiële nieuws-sites melden het nu.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dit is een ouder bericht en zelfs de Guardian heeft het bericht geplaatst, dus ik ben bang dat het wel waar is. :/


    Net was het ook op het nieuws, op de radio (3FM). ):


    I don't understand that reference. - Castiel

    Het staat ook in België op het nieuws. Wel, daar gaat ongeveer half mijn jeugd.


    What would Emma do?

    Ik las het ook net...
    Hij was een geweldige acteur. Ik ben gewoon speechless


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Lily_Evans schreef:
    Ik ben er echt best wel geschokt door. Hij was een geweldige acteur en nog te jong om te sterven.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan het ook nog even niet geloven. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Saturnine schreef:
    Ah, wat naar. De ene na de andere grote ster overlijdt nu ineens rond de 70 aan kanker.

    Sterkte aan alle Potter-fanatiekelingen, jullie hebben het nodig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ahw, zo jamer. :c

    Pterodactyl schreef:
    Wat verschrikkelijk. Ik ben buiten de Harry Potter films ook echt helemaal gek op zijn werk. Ik kan het echt niet geloven. ):


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    I'm really, really sad. Ik had het echt niet zien aankomen. Zoals Inge al zei; hij was één van de artiesten waarvan je verwacht dat ze eeuwig zullen leven, net zoals Ian McKellan en Christopher Lee (die helaas ook is gestorven).


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nohhh. Eerst David Bowie en nu dit. Echt vreselijk. Ik ga hem wel missen.


    The truth is out there.