• Ik zag het net op FB. Alan Rickman is gestorven dus. Dit is echt vreselijk! Hij was een ontzettend goede acteur en hij is een van mijn meest favoriete acteur. Ik was niet echt zo fan, fangirl, maar al zijn rollen vond ik geweldig. Hij is vooral bekend door het vertolken van de rol van professor Snape en in Robin Hood en Sense and Sensibility.
    Dit echt vreselijk nieuws. Hij was nog zo jong.
    >bron

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 15:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zag het ja, echt vreselijk :c


    take me back to the basics and the simple life

    Rest in peace.


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    Rest in Peace, there could not have been a better Snape :'(


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Omg, wat. Dit nieuws kwam hard aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoorde het ineens op het radionieuws. Kwam inderdaad totaal onverwacht en treffend aan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik weet gewoon niet wat je moet doen, denken of zeggen, alleen dat ik me nog nooit zo rot heb gevoeld...


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik zag het op facebook en ik heb echt vol ongeloof naar mijn scherm zitten staren.
    Kan het nog steeds niet geloven.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik was echt even stil toen ik het vanmiddag op school hoorde. Ik wist helemaal niet dat hij überhaupt ziek was en ik had hem ook écht geen 69 gegeven. Zijn stem herkende je in iedere film echt direct en ik vind hem zo'n geweldige acteur (ook naast zijn rol als Severus Snape). Damn it.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    crying right now


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    God_of_Mischief schreef:
    Ik zag het op facebook en ik heb echt vol ongeloof naar mijn scherm zitten staren.
    Kan het nog steeds niet geloven.



    Dat plaatje breekt mijn hart in duizend stukjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn vriendin en ik zijn ons op school wenend op de vloer gaan leggen naast elkaar. Dit mag echt niet. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben niet snel geraakt door dergelijk nieuws. Maar dit vond ik wel echt even erg triest nieuws en ik moest ook wel een paar seconden naar het nieuws staren voor het echt doordrong. Waarschijnlijk door mijn lichte Severus Snape obsessie, ik heb ook echt alleen maar story's over hem kunnen afmaken en ben er net weer één begonnen.

    R.I.P. Hero

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 16:47 ]


    Hello, Night

    Mijn zus vertelde het me toen ik thuiskwam, alsof het niets was. Ik wilde het eerst niet geloven... Damn :/

    /*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zag het op instagram, van 9gag. Ik dacht eerst dat ze een grapje maakten, maar toen zag ik het op nu.nl en toen zat ik echt even ongelovig naar mijn beeldscherm te staren.

    Hij is toch wel onderdeel van iets wat ik ontzettend geweldig vond toen ik nog jonger was. Ergens had ik het idee dat hij tot z'n tachtigste zou blijven acteren en dan nog honderd zou worden.

    Ik heb nu hetzelfde gevoel als toen ik las dat Perkamentus en Fred dood waren (in de boeken), gewoon heel verdrietig. En dat waren twee karakters in boeken en hij was een echt mens dus dat voelt zo gek.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 16:50 ]


    Physics is awesome

    RIP Alan Rickman! Toen ik het hoorde stokte mijn adem letterlijk in mijn keel! Een brok welde zich ook op.

    Hij was een groots acteur, tovenaar en man. En we zullen hem koesteren en herinneren!
    Ik denk dat ik namens de fans en gewoon de meeste mensen hier spreek als ik zeg; We zullen je missen Alan Rickman!
    Zo jong ook.

    Hij was bovenal een echte Legende en dat blijft hij!

    Always!

    Do youre wands up for Severus Snape!

    /*

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 16:55 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella