• Ik zag het net op FB. Alan Rickman is gestorven dus. Dit is echt vreselijk! Hij was een ontzettend goede acteur en hij is een van mijn meest favoriete acteur. Ik was niet echt zo fan, fangirl, maar al zijn rollen vond ik geweldig. Hij is vooral bekend door het vertolken van de rol van professor Snape en in Robin Hood en Sense and Sensibility.
    Dit echt vreselijk nieuws. Hij was nog zo jong.
    >bron

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 15:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat??? Alan Rickman is dood? Hij was zo'n goede acteur! En wie anders kan professor Sneep in de Harry Potterseries zo goed spelen? Ben totaal in shock! Hoe oud was hij dan? En aan wat is hij gestorven?


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Snowdog schreef:
    Wat??? Alan Rickman is dood? Hij was zo'n goede acteur! En wie anders kan professor Sneep in de Harry Potterseries zo goed spelen? Ben totaal in shock! Hoe oud was hij dan? En aan wat is hij gestorven?


    69 en aan kanker


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ongelofelijk!!
    Met tranen in de ogen het nieuws gelezen en kan het nog steeds niet bevatten!!
    Gewoon geen woorden voor!!
    Was een pracht acteur die altijd geweldige rollen neerzetten!!

    Dear Alan
    You will always be in our hearts!!
    Always!!
    Rest In Peace Alan Rickman
    We will never forget you!!


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    RickmanLover schreef:
    Ik weet gewoon niet wat je moet doen, denken of zeggen, alleen dat ik me nog nooit zo rot heb gevoeld...


    Inderdaad... Ik kan ook bijna niet uit mijn woorden komen en het besef moet nog komen.

    Hij is een legende die nooit vergeten mag worden!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Nooooooo! :(
    Ik vind dit echt heel stom. Ik was dit jaar opgelucht dat rond oud en nieuw dit jaar geen grootouder was overleden (was mij vorig jaar en 2 jaar daar voor overkomen). Dus opgelucht ademhalen, en dan nu allemaal 69 jarige bekendheden die sterven? Vlak na elkaar? Ik krijg echt een hekel aan januari!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder


    You were born original, don't die as a copy.

    Noooo! Een geweldig persoon!(no_chears)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 17:11 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben zo verdrietig... Ik was er nog helemaal niet klaar voor, en dacht er ook nog niet aan dat de acteurs zouden sterven. En nu opeens gaat de beste acteur van ze allemaal opeens dood... Ik besef nu dat ze allemaal zullen sterven, en velen waarschijnlijk voor ik zelf sterf... Ik ben zo depressief nu :'(

    Maar we zullen hem altijd blijven herinneren, "Always".
    Het enige dat ik nu wil, is dat het allemaal een stomme grap blijkt te zijn...


    I wanna be a wizard!

    Einar schreef:
    (...)

    69 en aan kanker


    Net David Bowie. Zo kort opeen, op dezelfde leeftijd en aan dezelfde ziekte.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het echt vreselijk. Toen mijn schoonzus het vertelde was ik in shock :O

    Het is een legende die gestorven is :(


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Bah, wat een slecht nieuws ): Had het ook niet verwacht.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nooo D:


    Seasons will change, but I shall remain

    RIP


    Treat people with kindness

    *Raises wand*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vreselijk nieuws! (huil)
    Het komt zo hard aan omdat niemand het zag aankomen..
    Geweldige persoon was hij!

    *raises wand*


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore