• Ik zag het net op FB. Alan Rickman is gestorven dus. Dit is echt vreselijk! Hij was een ontzettend goede acteur en hij is een van mijn meest favoriete acteur. Ik was niet echt zo fan, fangirl, maar al zijn rollen vond ik geweldig. Hij is vooral bekend door het vertolken van de rol van professor Snape en in Robin Hood en Sense and Sensibility.
    Dit echt vreselijk nieuws. Hij was nog zo jong.
    >bron

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 15:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Staat ook op telegraaf maar verder nergens. Ook 69 en ook kanker. Ik hoop heel hard dat dit foute bronnen zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tamir schreef:
    Wow, hier schrik ik echt van. En zo jong ook! Heel verdrietig. ):


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Één van mijn favoriete acteurs die altijd weer een fantastische rol neer wist te zetten.
    Afgelopen mei had hij er nog goed uitgezien in Den Haag, zo zie je maar weer hoe snel zulke dingen kunnen gaan.

    We will always remember you...


    Credendo Vides

    Tabai schreef:
    Staat ook op telegraaf maar verder nergens. Ook 69 en ook kanker. Ik hoop heel hard dat dit foute bronnen zijn.


    Hoe bedoel je verder nergens? AD, Volkskrant, BBC, overal? Ik denk niet echt dat we het kunnen ontkennen helaas. Ik ben serieus aan het huilen blug (overemotioneel)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zie het overal, ook op nu.nl. Ah, nee, dit vind ik echt heel erg.


    Tijd voor koffie.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je verder nergens? AD, Volkskrant, BBC, overal? Ik denk niet echt dat we het kunnen ontkennen helaas. Ik ben serieus aan het huilen blug (overemotioneel)


    Ja, nu zie ik het ook. Gaat heel hard ineens. Jezus, dit komt echt wel even binnen zeg. Nu kan ik het inderdaad niet meer ontkennen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, dit maakt me echt zo verdrietig. :c Ik weet niet wat ik moet zeggen.


    help

    Ik las het op internet, verschrikkelijk!
    Zijn dood grijpt me meer aan dan dat ik had verwacht.
    Hij was een kanjer van een acteur en veelte jong....

    Rest in peace, Alan.

    Voor de mensen die zich nog afvragen of het een hoax is; het is inmiddels bevestigd door de familie aan the Guardian. Dus het is wél waar.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Always in my heart... always... /*

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 15:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben er echt gewoon even niet goed van. ):


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Dit hoor ik pas net...
    Vreselijk...
    Ik typ hier met een brok in mijn keel en ik zit bijna te huilen.
    Vreselijk echt vreselijk
    Ik houd van Snape, hij is zo'n goede acteur.
    You will be always in my heart, professory, and I will never forget page 394.

    Alan, je was geweldig ookal mocht ik je eerst niet in Harry Potter, maar dat is logisch


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Ik zag het ineens op FB net. Ik vind dit heel treurig en wordt hier heel verdrietig van. Echt een doodzonde en ik vind het weer zo ontzettend verschrikkelijk dat het weer door kanker komt. (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik stond echt versteld toen ik het las. Hij was een ontzettend goede acteur.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    He bah. R.I.P., Alan. We will miss you. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had het net gelezen en ben behoorlijk in shock nu naar mijn beeldscherm aan het staren.
    Verschrikkelijk nieuws.
    Hij zal zeker niet vergeten worden.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.