• Op het gebied van studie en werk was 2015 nou niet echt een jubeljaar voor mij. Mijn scriptiebegeleider was een echte ass en het lukte me niet om een bijbaan te vinden, want ja, mijn leeftijd zit nu niet echt mee. De wetenschap dat ik in mijn vakgebied geen baan zou krijgen, maakte de boel er natuurlijk ook niet beter op. Nog voordat ik mijn masterdiploma haalde, besloot ik een korte opleiding voor redacteur te gaan doen.

    Maar ja, zou dat mij wel wat gaan opleveren? Na meer dan vijf jaar gestudeerd te hebben had ik niet heel veel vertrouwen meer in een leuke baan, maar ik moest toch wat. Afgelopen oktober kwam ik via via in contact met iemand die bezig was een uitgeverij op te zetten. Ze zochten nog een redacteur en ik besloot maar gewoon te solliciteren. Wie niet waagt, wie niet wint. Wonder boven wonder was ze erg enthousiast en heeft ze me de afgelopen maanden gecoacht totdat ik zelf aan de slag kon. Hier en daar liet ik ook mijn mening horen over andere dingen, zoals de promotie en de website – en dat viel in goede aarde.

    Afgelopen week vertelden ze dat ze ontzettend blij waren met alles wat ik deed en dat ze me graag meer vastigheid wilden geven. Ze vroegen me of ik misschien mede-eigenaar zou willen worden van de uitgeverij, dus ik kon mijn geluk niet op. Natuurlijk heb ik toegestemd! Naast het redactiewerk word ik nu bij alle aspecten betrokken en ik vind het echt ontzettend gaaf. Ik ben nu mede-eigenaar van Ambilicous en ik kan niet uitdrukken hoe trots ik daarop ben. ^^ Ik had niet verwacht dat 2016 zo zou beginnen en dat wilde ik toch even delen. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is super awesome! Gefeliciteerd!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waauw! Wat gaaf hé! Ik ben echt blij voor je ;D


    26 - 02 - '16

    Wauw Natascha, echt ongelofelijk gefeliciteerd! Dat is fantastisch nieuws! (: Ik ben echt ontzettend blij voor je.


    What would Emma do?

    Oh my, dat is zo ontzettend cool Natas! Echt heel vet. Wat een droomjob zeg! Ik ben echt onwijs blij voor je atm. Je verdient het ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Super! Gefeliciteerd! Wat een leuk begin! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw, dat klinkt geweldig. Gefeliciteerd, Natascha! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Nu weet ik waar ik mijn eerste werk naar toe stuur :P

    Nee grapje, wel super leuk voor je! This echt een droom baan zo te horen. Heel veel plezier!(hoera)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gaaf, Natas. Echt, gefeliciteerd!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HalfBloodPrince schreef:
    Nu weet ik waar ik mijn eerste werk naar toe stuur :P

    Nee grapje, wel super leuk voor je! This echt een droom baan zo te horen. Heel veel plezier!(hoera)


    Dat is nog niet eens zo'n gek idee haha. Heel Quizlet stalkt je straks Natas :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Aaahw wat leuk, Natas!!! Ik ben blij voor je! Gefeliciteerd!!!!! :D


    One Who Travels A Higher Path.

    Omgoshhh Natas!!!
    Wat super-de-puper-awesome-geweldig-top-ongelofelijk-cool!! *O* Gefeliciteerd!!!


    Wat geweldig voor je!!

    Wat een droombaan zeg! Dit moet echt- wow. Geweldig awesome zeg! *O* *O* *O*
    Woeeiwiwi (banana)

    Dit past ook wel heel erg bij je hoor! (wbw)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:27 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dat is nog niet eens zo'n gek idee haha. Heel Quizlet stalkt je straks Natas :Y)


    Haha kom maar op. :'P

    Bedankt voor alle felicitaties. <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waaauw. Super toff! Heel veel succes en plezier :3 (hoera)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Amphibian schreef:
    (...)

    Haha kom maar op. :'P

    Bedankt voor alle felicitaties. <3


    Eerst even iets schrijven wat nooit online heeft gestaan dan maar (wbw)


    Happy Birthday my Potter!