• Op het gebied van studie en werk was 2015 nou niet echt een jubeljaar voor mij. Mijn scriptiebegeleider was een echte ass en het lukte me niet om een bijbaan te vinden, want ja, mijn leeftijd zit nu niet echt mee. De wetenschap dat ik in mijn vakgebied geen baan zou krijgen, maakte de boel er natuurlijk ook niet beter op. Nog voordat ik mijn masterdiploma haalde, besloot ik een korte opleiding voor redacteur te gaan doen.

    Maar ja, zou dat mij wel wat gaan opleveren? Na meer dan vijf jaar gestudeerd te hebben had ik niet heel veel vertrouwen meer in een leuke baan, maar ik moest toch wat. Afgelopen oktober kwam ik via via in contact met iemand die bezig was een uitgeverij op te zetten. Ze zochten nog een redacteur en ik besloot maar gewoon te solliciteren. Wie niet waagt, wie niet wint. Wonder boven wonder was ze erg enthousiast en heeft ze me de afgelopen maanden gecoacht totdat ik zelf aan de slag kon. Hier en daar liet ik ook mijn mening horen over andere dingen, zoals de promotie en de website – en dat viel in goede aarde.

    Afgelopen week vertelden ze dat ze ontzettend blij waren met alles wat ik deed en dat ze me graag meer vastigheid wilden geven. Ze vroegen me of ik misschien mede-eigenaar zou willen worden van de uitgeverij, dus ik kon mijn geluk niet op. Natuurlijk heb ik toegestemd! Naast het redactiewerk word ik nu bij alle aspecten betrokken en ik vind het echt ontzettend gaaf. Ik ben nu mede-eigenaar van Ambilicous en ik kan niet uitdrukken hoe trots ik daarop ben. ^^ Ik had niet verwacht dat 2016 zo zou beginnen en dat wilde ik toch even delen. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ooooh wat gaaf! Gefeliciteerd! *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Eerst even iets schrijven wat nooit online heeft gestaan dan maar (wbw)

    Ik ben benieuwd. Je weet dat jij een streepje bij me voor hebt. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Eerst even iets schrijven wat nooit online heeft gestaan dan maar (wbw)


    Kijk en daarmee ben ik je al voor (cool)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ah wat tof! Het is je gegund.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Kijk en daarmee ben ik je al voor (cool)


    Haha, beter stuur je het op naar Natas dan. Heeft ze tenminste wat werk. Ik denk dat ik nog wel minimaal een half jaartje nodig heb om het perfecte manuscript af te ronden (al vanaf mijn dertiende/veertiende bezig met dit idee lol).


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Haha, beter stuur je het op naar Natas dan. Heeft ze tenminste wat werk. Ik denk dat ik nog wel minimaal een half jaartje nodig heb om het perfecte manuscript af te ronden (al vanaf mijn dertiende/veertiende bezig met dit idee lol).

    Haha, nou je hoeft je geen zorgen te maken dat ik niets te doen heb, hoor. :'D
    Maar als jullie wat willen aanbieden dan mag dat natuurlijk altijd, al hoop ik niet dat jullie mij erop afrekenen als we ervoor kiezen om het manuscript afwijzen. Want ik vind jullie allemaal ontzettend lieve mensen, maar dat is niet altijd genoeg. Plus dat sommigen hier heel jong zijn. ;p

    En ik ben erg benieuwd naar iets waar jij al zolang aan werkt, Anna. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel erg gaaf, congrats!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Haha, beter stuur je het op naar Natas dan. Heeft ze tenminste wat werk. Ik denk dat ik nog wel minimaal een half jaartje nodig heb om het perfecte manuscript af te ronden (al vanaf mijn dertiende/veertiende bezig met dit idee lol).


    Hier geldt hetzelfde, ik heb al sinds mijn dertiende al zeker honderd keer de proloog en het eerste hoofdstuk opnieuw geschreven. En nog vind ik het niet goed hahaha.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wauw, dat klinkt super gaaf! Gefeliciteerd! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wauw, wat gaaf! Gefeliciteerd!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Patholoog schreef:
    Dat is super awesome! Gefeliciteerd!

    Hahah, echt al die hele leuke gefeliciteerd berichtjes, en dan de mijne :'D Hoe bedoel je overdreven XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Omg, dat is een droombaan! Little bit jealous here. Lucky bastard! Gefeliciteerd c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ProngsPotter schreef:
    Hahah, echt al die hele leuke gefeliciteerd berichtjes, en dan de mijne :'D Hoe bedoel je overdreven XD

    Haha, het mag best overdreven zijn, toch? Ik werd er nog blijer van, haha. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is goed nieuws, gefeliciteerd. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.