• Niet een, niet twee maar drie covers om precies te zijn. Hoezo drie covers? Nou, omdat ik het idee heb dat ik drie verhalen ga schrijven en daarom heb ik drie covers nodig. Mocht het nog niet bekend zijn, de foto's die ik vind en vind passen in een cover zijn meestal van slechte kwaliteit dus wees niet bang om te zeggen dat ze slecht zijn/dat je ze niet kan gebruiken. Mijn foto vind skills zijn niet goed, waarvoor mijn excuses.

    Helaas kan ik jullie met niks anders betalen dan mijn dankbaarheid en de vermelding dat jij de maker bent van de cover. Dat laatste is eigenlijk vanzelfsprekend.

    Eerste Cover
    Titel: Mijn Geheim
    Lettertype: Flamingo of iets wat hierop lijkt
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Donker en geheimzinnig
    Samenvatting:

    Ravenna begint aan haar vijfde jaar op Zweinstein en verwacht geen rustig jaar, mede dankzij haar zelf. Ze doet haar best om goeie cijfers te halen en goeie grappen uit te halen. Totdat er vijf Zwadderaars een zogenaamde grap met haar uithalen en dan gebeurt er iets onverwacht. Daarna weet Ravenna niet voor wie ze banger is, de Zwadderaars of zichzelf. Haar beste vriend, Albus Potter en haar beste vriendin Lenora Winhtrop weten dat er iets is gebeurd, maar niet wat. Rowan Byrne, haar broer en Scorpius Malfoy, haar andere beste vriend en vrienden weten van niks. Iets wat Ravenna graag zo wil houden.

    Foto's:


    (Het liefst deze foto, maar ik heb ook nog een idee voor een meisje dat staat als dat beter uit komt. Ik heb ook nog andere foto's van meisjes die zitten)


    (Het geeft weer wat ik wil, maar de tas is overbodig, zeg maar. Willen jullie het weten als je een foto met een staand meisje wil? Want ik ga nog op zoek naar een andere/beter foto)


    Extra: Graag wil ik de cover met en zonder titel, aangezien ik die misschien nog ga veranderen. Laat het weten als je andere foto's voor het zittende meisje wil, want ik heb er nog twee maar zoveel foto's kunnen er niet in een post dus vandaar.

    Tweede Cover
    Titel: De Banden - Banden Smeden
    Lettertype: Geen flauw idee, sorry
    Horizontaal/Verticaal: Het liefst verticaal, maar als het handiger is als hij horizontaal is dan word hij horizontaal
    Sfeer: Mysterieus en spannend
    Samenvatting:
    Ieder jaar worden in Shetlen banden gesmeden, geen armbanden maar een band tussen de 18 jarigen die elkaar hebben gekozen om een band mee te vormen. De band word gesmeden doordat ze van elkaars gaven en talenten gebruik moeten maken om proeven te winnen. Daarnaast moet iedere band een leider aanwijzen, degene die knopen door hakt etc. Dit kan een vrouw of man zijn. Ardena, Edlen, Ilvar, Mackay en Lone besluiten om samen een band te vormen en Ardena wordt uit gekozen om hun leider te zijn. Alle vijf hebben ze naast een gave ook nog andere talenten, die ze hard nodig zullen hebben aangezien de andere banden meer leden hebben. Namelijk zes in de ene band en zeven in de andere band. Hun gaven zijn: Ardena kan illusies produceren, Edlen kan water sturen, Ilvar kan zich in een dier veranderen, Mackay kan vuur sturen en Lone kan kracht bundels af vuren.

    Foto's: Nog geen. Ik dacht aan vuur, water, soort van wind en mist. Zie samenvatting voor meer informatie.
    Extra: Ik weet niet goed wat ik op deze cover wil dus alles is welkom. Sorry, maar daardoor heb ik dus ook geen foto's kunnen vinden.

    Derde Cover
    Titel: The Moonlight
    Lettertype: Fat Tats Font Zoiets, alleen vind ik de hoofdletter M niet zo mooi van dit font
    Horizontaal/Verticaal:Wat het beste uit komt
    Sfeer: Donker, geheimzinnig en gevaarlijk
    Samenvatting:
    Josie Cormac is een jongedame van 25 lentes jong. Ze werkt bij haar vader in zijn garage (Cormac Garage), ze neemt telefoontjes aan, regelt de bestellingen voor nieuwe onderdelen en doet de administratie. Samen met haar beste vriend is ze geobsedeerd door weerwolven en ervan overtuigd dat ze ooit zal ontdekken wat de reden is voor het bedenken van deze wezens. Er moet een andere reden zijn dan kleine kinderen bang maken en tieners s'nachts thuis houden. Haar beste vriend is op reis dus is hun "onderzoek" stil komen te liggen. Maar als er ineens een onbekende man voor haar voordeur staat en laat door schemeren dat haar vader meer weet van weerwolven dan hij haar laat geloven, barst de hel los. Niet alleen omdat Josie ontzettend boos wordt op haar vader, maar er achter komt dat de rest van haar familie ook wel iets weet van weerwolven. Daarnaast lijkt Josie allemaal vreemde figuren tegen het lijf te lopen die het niet zo goed bedoelen.

    Foto's: Vrouw Deze foto wil ik graag op de cover dus ik hoop dat hij van goeie kwaliteit is
    Maan Een maan in de cover is voor mij belangrijk, dit is een voorbeeld, deze hoef je niet te gebruiken
    Maan 2 Deze heeft mijn voorkeur
    Mocht een of meerder linkjes niet werken, dan hoor ik het graag. Want dan zet ik de foto's in een reactie.
    Extra: Graag de cover met en zonder de titel aangezien ik de titel misschien nog verander. De achtergrond mag helemaal zwart en als het kan, een weerwolf er op (geen twilight weerwolf). Alleen het hoofd of de ogen van een weerwolf mag ook.

    Uiteraard mag je een van de drie uitkiezen en die maken.Mocht je meer informatie willen, ik zal al je vragen beantwoorden.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 22:48 ]


    Physics is awesome

    De eerste cover heb ik het meest nodig, aangezien ik die graag in februari op Q wil zetten.


    Physics is awesome

    Ik ben nu bezig met de eerste^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Attachments schreef:
    Ik ben nu bezig met de eerste^^


    Alvast heel erg bedankt! Mocht je nog andere foto's nodig hebben, dan hoor ik het graag.


    Physics is awesome

    Heb je misschien nog een foto van een zittend meisje? Ik ga deze afmaken maar het is moeilijk omdat het haar niet gemakkelijk is om uit te snijden.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik zal eens wat proberen, maar ik ben niet fantastisch goed. So be aware.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Ik hoop dat deze geschikter zijn.


    Physics is awesome

    Ik ben er zelf niet tevreden over en ook de tekst kreeg ik niet juist :/ Je kan ze hier vinden.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik vind ze wel mooi, tot mijn verbazing door het paars/lila in de covers. De laatste vind ik qua lettertype het mooist.

    Enorm bedankt voor de covers!


    Physics is awesome

    Oh oke, goed ;D Ik wist niet in welke kleuren je het wou. Als ik later tijd heb zal ik een poging wagen tot die andere twee.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Attachments schreef:
    Oh oke, goed ;D Ik wist niet in welke kleuren je het wou. Als ik later tijd heb zal ik een poging wagen tot die andere twee.


    Geweldig dat je voor die andere twee ook nog ene poging wil wagen.


    Physics is awesome

    Iemand anders die nog een poging wil wagen voor een van de covers? :$


    Physics is awesome

    Gvd, ik had zo'n mooie, gaat ie wegvallen gvd D: Ik baal nu echt heel erg, want ik had er zeker een uur aan gewerkt (als t niet meer is). D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    Gvd, ik had zo'n mooie, gaat ie wegvallen gvd D: Ik baal nu echt heel erg, want ik had er zeker een uur aan gewerkt (als t niet meer is). D:


    Dat is enorm balen. *virtuele hug*

    Heel erg bedankt voor de tijd en moeite die je er in hebt gestoken.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat is enorm balen. *virtuele hug*

    Heel erg bedankt voor de tijd en moeite die je er in hebt gestoken.

    Ik ga het nogmaals proberen en als het dan niet lukt.. kap ik ermee haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik ga het nogmaals proberen en als het dan niet lukt.. kap ik ermee haha.


    Hopelijk wil je computer/laptop dit keer wel mee werken. Kan je het niet tussendoor opslaan? Ik heb niet zoveel verstand van covers maken dus vandaar de vraag.


    Physics is awesome