• The unborn legend of Toetanchamon






    Altijd al eens willen weten hoe het er aan toe gaat in de tijd van de farao’s?
    Dan is dit de RPG!









    De 18e dynastie van Egypte. Egypte wordt geregeerd door Farao Achnaton en zijn mooie vrouw Nefereti. Hoewel alles mooi en fantastisch uitziet, heeft er in de tijd ook een hoop drama, afgunst en niet te vergeten ook affaires plaatsgevonden. Zoektochten naar mythes en legendes zijn ook toegestaan. Elke rol die bekend en onbekend is, mag bezet worden.






    Invullijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verwanten:




    Hal der Goden.



    Dit is een enorme hal waar iedereen mag komen om verschillende goden te aanbidden. Alleen op deze plek is het toegestaan om met iedereen te praten, ongeacht je status. Wel uiteraard op een gepaste manier. Als jullie willen, kan ik hiervan een whatsapp groep maken.






    Regels:

    - De huisregels van Quizlet zijn van toepassing.
    - posts van minimaal 300 woorden.
    - Zonder toestemming mag je de personages van andere niet besturen.
    - Reserveringen blijven maximaal 4 dagen staan.
    - Geef het door wanneer je een langere tijd niet kunt posten dan kunnen er rekening mee houden.
    - 16+ is toegestaan











    Rollen:



    Nia - Khemsait - 1.1
    Nia - Hekaib - 1.1
    BenjaminSolo - Anapa 1.2
    Therizinosaurus - Sefu - 1.3 Reservering
    HalfBloodPrince - Saga - 1.4




    Vragen? Stel ze gerust!



    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:26 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben nu heel erg geneigd om het karakter van mijn personage ook zo kort en bondig te omschrijven, haha.


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    Ik ben nu heel erg geneigd om het karakter van mijn personage ook zo kort en bondig te omschrijven, haha.


    Het werkt verslavend, haha. Maar als ik jou was zou ik kijken naar wat jij makkelijker vind. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Het werkt verslavend, haha. Maar als ik jou was zou ik kijken naar wat jij makkelijker vind. c:


    Ik vind het meestal netter staan om het uit te werken, maar het is gemakkelijker om gewoon een stel eigenschappen neer te gooien die bij je personage passen, zonder er vanalles omheen te schrijven, haha.
    Een faceclaim vinden is btw wel een pain in the ass....


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    (...)

    Ik vind het meestal netter staan om het uit te werken, maar het is gemakkelijker om gewoon een stel eigenschappen neer te gooien die bij je personage passen, zonder er vanalles omheen te schrijven, haha.
    Een faceclaim vinden is btw wel een pain in the ass....


    Het staat wel netter, daar ben ik het mee eens. Maar de laatste tijd maak ik het mezelf liever makkelijker, haha.

    Oh jaa... I feel ya! Als je wilt kun je eventueel de broer van mijn man op je nemen, zelfde faceclaim, lol. Maar het is echt moeilijk. Ik heb ook even na moeten denken en zoeken. |:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Het staat wel netter, daar ben ik het mee eens. Maar de laatste tijd maak ik het mezelf liever makkelijker, haha.

    Oh jaa... I feel ya! Als je wilt kun je eventueel de broer van mijn man op je nemen, zelfde faceclaim, lol. Maar het is echt moeilijk. Ik heb ook even na moeten denken en zoeken. |:


    Ik heb nu wel een denk ik geschikt persoon gevonden, maar ik vind er geen naam bij en kan dus niet op zoek naar een andere foto :C


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    (...)

    Ik heb nu wel een denk ik geschikt persoon gevonden, maar ik vind er geen naam bij en kan dus niet op zoek naar een andere foto :C


    Wat ik in dat geval altijd doe is de foto naar Google Afbeeldingen slepen. Soms komt er een naam uit of meerdere foto's van die persoon.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Wat ik in dat geval altijd doe is de foto naar Google Afbeeldingen slepen. Soms komt er een naam uit of meerdere foto's van die persoon.


    Ah, thanks! Het bleek een Brazilliaan te zijn, hehe, oops. Wtf, waarom krijg ik hem dan als ik google op egyptian man? :C Google, you're weird...
    Weet je, ik gebruik hem gewoon, want ik kan niks anders vinden :C

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 19:47 ]


    Stenenlikker


    Naam: Sefu
    Uiterlijk:
    ~ Hij heeft halflang krullend zwart haar, ondanks dat kort haar in het leger in de mode is. Zelf vind hij het wat langer mooier staan en hij zorgt dat het niet in de weg zit tijdens gevechten.
    ~ Zijn ogen zijn grijs
    ~ Redelijk gespierd lichaam vanwege zijn training in het leger. Daarnaast is hij van zichzelf al redelijk stevig gebouwd.
    ~ Zijn huid is vrij gebruind doordat hij zich vaak in de zon bevindt.
    ~ Van gemiddelde lengte, een 1.78
    Innerlijk:
    ~ Hard (naar vijanden/ongehoorzamen)
    ~ Avontuurlijk
    ~ Strategisch
    ~ Leidinggevend
    ~ Strijdlustig
    ~ Zorgzaam (naar vrienden)
    ~ Trouw
    ~ Eigenzinnig
    ~ Prikkelbaar
    ~ Zelfverzekerd
    Verwanten:
    Zijn gezin bestaat uit zijn vrouw Halima en zijn 4-jarige zoontje Akhom. De rest van zijn familie woont ook ergens in de hoofdstad van het rijk. De meeste mannen zijn ook verbonden (geweest) aan het leger.
    Extra:
    ~ Sefu is de generaal van het leger van de Farao.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 21:17 ]


    Stenenlikker

    Ik zou enkel zeggen dat zijn neus iets te smal was voor een echte Egyptenaar, maar verder kan hij er wel mee door. ;D Ik vind hem nog goed gevonden.

    En fijn te horen dat mijn zoekmethode toch nog werkte, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Ik zou enkel zeggen dat zijn neus iets te smal was voor een echte Egyptenaar, maar verder kan hij er wel mee door. ;D Ik vind hem nog goed gevonden.

    En fijn te horen dat mijn zoekmethode toch nog werkte, haha.


    Ah, mooi, haha ^^ Dan is hij misschien niet van origine Egyptisch, maar ergens daar in de buurt :') Al heb ik geen idee wat de trekken zijn van mensen uit de omringende landen...


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    (...)

    Ah, mooi, haha ^^ Dan is hij misschien niet van origine Egyptisch, maar ergens daar in de buurt :') Al heb ik geen idee wat de trekken zijn van mensen uit de omringende landen...


    Ik denk dat dit zo goed is als mogelijk is om te vinden hoor. ^_^ Hij kan wel voor een Egyptenaar doorgaan, in mijn ogen tenminste haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    De fc hoeft niet egyptisch te zijn hoot dames^^

    ik kijk naar of het een beetje exotisch is zoals bij mijn fc


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Alles is bijgewerkt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sefu is af :')


    Stenenlikker

    Kunnen jullie me helpen misschien?

    Ik zoek een naam en google geeft **** links...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."