• The unborn legend of Toetanchamon






    Altijd al eens willen weten hoe het er aan toe gaat in de tijd van de farao’s?
    Dan is dit de RPG!









    De 18e dynastie van Egypte. Egypte wordt geregeerd door Farao Achnaton en zijn mooie vrouw Nefereti. Hoewel alles mooi en fantastisch uitziet, heeft er in de tijd ook een hoop drama, afgunst en niet te vergeten ook affaires plaatsgevonden. Zoektochten naar mythes en legendes zijn ook toegestaan. Elke rol die bekend en onbekend is, mag bezet worden.






    Invullijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verwanten:




    Hal der Goden.



    Dit is een enorme hal waar iedereen mag komen om verschillende goden te aanbidden. Alleen op deze plek is het toegestaan om met iedereen te praten, ongeacht je status. Wel uiteraard op een gepaste manier. Als jullie willen, kan ik hiervan een whatsapp groep maken.






    Regels:

    - De huisregels van Quizlet zijn van toepassing.
    - posts van minimaal 300 woorden.
    - Zonder toestemming mag je de personages van andere niet besturen.
    - Reserveringen blijven maximaal 4 dagen staan.
    - Geef het door wanneer je een langere tijd niet kunt posten dan kunnen er rekening mee houden.
    - 16+ is toegestaan











    Rollen:



    Nia - Khemsait - 1.1
    Nia - Hekaib - 1.1
    BenjaminSolo - Anapa 1.2
    Therizinosaurus - Sefu - 1.3 Reservering
    HalfBloodPrince - Saga - 1.4




    Vragen? Stel ze gerust!



    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:26 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Reigns schreef:
    (...)

    Goh, ik weet niet. Ik denk een man, al vind ik een vrouw ook prima. Het maakt mij op zich niet uit. Het is alleen moeilijk om te kiezen, aangezien er niet echt keuzes/rollen aangegeven zijn in deze RPG.


    Dat was ook mijn nadeel, maar zelfs mij is het gelukt. Ik zou voor simpel gaan en iemand die dicht bij de farao staat. ;D

    Oh en Hekaib gaat sowieso flirten met Saga, she's pretty too. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Dat was ook mijn nadeel, maar zelfs mij is het gelukt. Ik zou voor simpel gaan en iemand die dicht bij de farao staat. ;D

    Oh en Hekaib gaat sowieso flirten met Saga, she's pretty too. ;D


    Ze is wel van koninlijke bloede dus watch it hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ze is wel van koninlijke bloede dus watch it hahaha


    Hekaib is een goede familievriend, wie weet worden ze wel uitgehuwelijkt, hahaha. Maar ik ben benieuwd!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 22:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Hekaib is een goede familievriend, wie weet worden ze wel uitgehuwelijkt, hahaha. Maar ik ben benieuwd!


    Het heeft wel al een goede lading voor een schandaal^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Met wie gaat hij niet flirten?


    Bowties were never Cooler

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Het heeft wel al een goede lading voor een schandaal^^


    Haha sowieso. ;D

    BenjaminSolo schreef:
    Met wie gaat hij niet flirten?


    Mannen, haha. Ach, hij is op zoek naar ware liefde, je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij onschuldig wat aantrekkelijke dames peilt. Toch? Hahaha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Mannen, haha. Ach, hij is op zoek naar ware liefde, je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij onschuldig wat aantrekkelijke dames peilt. Toch? Hahaha.


    of ermee het bed induikt, en voor die tijd was dat vrij normaal, alle bediendes wisten het allen voor de familie moest alles geheim

    Neferiti is bijvoorbeeld niet de moeder van Toet hoewel dat voor jaren een aanname was, just saying...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nee, dat was de volle zus van de Farao, dus banden lagen daar ook raar...

    Kan Anapa door Nefertiti toegewezen zijn aan Saga?


    Bowties were never Cooler

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    of ermee het bed induikt, en voor die tijd was dat vrij normaal, alle bediendes wisten het allen voor de familie moest alles geheim

    Neferiti is bijvoorbeeld niet de moeder van Toet hoewel dat voor jaren een aanname was, just saying...


    Stt... hij wil de dames niet afschrikken. Maar het was inderdaad normaal. Behoeftes hebben kostte totaal geen schaamte toentertijd.

    Jup, I knew that, haha. Sowieso werd er veel geroddeld over je gekozen koningshuis, dat de farao en sommigen van zijn dochters zelfs het bed deelden. Ook dat was vrij gewoontjes.


    I'm your little ray of pitch black.

    BenjaminSolo schreef:
    Nee, dat was de volle zus van de Farao, dus banden lagen daar ook raar...

    Kan Anapa door Nefertiti toegewezen zijn aan Saga?



    Ja neferiti is koningsvrouwe en heeft daarmee evenveel zeggenschap als de farao


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nia schreef:
    (...)

    Stt... hij wil de dames niet afschrikken. Maar het was inderdaad normaal. Behoeftes hebben kostte totaal geen schaamte toentertijd.

    Jup, I knew that, haha. Sowieso werd er veel geroddeld over je gekozen koningshuis, dat de farao en sommigen van zijn dochters zelfs het bed deelden. Ook dat was vrij gewoontjes.


    Ik hou van drama en schandalen maar incest gaat me te ver


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ALL THE DRAMA!!!


    Bowties were never Cooler

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik hou van drama en schandalen maar incest gaat me te ver


    Same here. Gimme the drama! Daarom wil ik sowieso een schandaal met Khemsait bedenken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Een extra familielid, hehe. Ik vul de rest morgen in.

    Naam:
    Ramsis
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Verwanten:
    Neefje van Achnaton, Nebetah is zijn moeder.
    Extra:
    Raadslid


    16 - 09 - '17

    Rami *heart eyes*

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:14 ]


    Bowties were never Cooler