• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''




    I N T R O D U C T I O N


    "The Upper East Side was like something from Fitzgerald or Thackeray – teenagers acting like adults, adults acting like teenagers, guarding secrets, spreading gossip all with the trappings of truly opulent wealth. And membership into this community was so elite you couldn’t even buy your way in. It was a birthright – a birthright that I didn’t have. And my greatest achievements would never earn it.”

    — Gossip Girl

    P L O T


    The Upper East Side of New York City is like a world stuck in it’s own little bubble - a little bubble filled with wealth, drama, adults acting like children and children acting like adults. To outsiders, the Upper East Side is a fantasy. They know it exists, but they have a hard time believing the things they hear about that are said to go down between the socialites. Some outsiders have managed to break through the bubble and join the life of the elites, whether its attending school on a scholarship, or starting a new job, there are those few who didn’t grow up with money. From a young age, children on the Upper East Side are thrown into the whirlwind life of the rich and famous. They attend lavish parties, exciting balls, even the fundraising events that seem boring, always end with the revealing of an affair, or a relative who you thought was dead showing up and revealing their big elaborate scheme. It sounds like something out of the movies, but for the residents of the Upper East Side this is their everyday reality. This RPG is based on the St. Augustine High School for boys & girls. A school for the brightest and richest students on the Upper East Side. Some children get in on a scholarship, but that's rare. Follow the young adults on their dramatic , exiting and tragic lives.
    C H A R A C T E R S

    Naam - FC - Grade - User - Pagina
    Vrouwen [9/9] FULL
    - Scarlett Rose Lukasiak - Sandrah Hellberg - Junior - Dysthymia - 1.2
    - Athena Averlyn Paparizou - Sophie Turner - Junior - Polovina - 1.1
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison - Isabella Cirnski - Senior - Mirin - 1.2
    - Catherine Loraine Daelli - Hannah Beth - Senior - Sempre - 1.2
    - Elin Camari Nystorm - ? - Senior - Amberle - 1.3
    - Caitlin Angelina Archibald - - Senior - Surrexit - 1.3
    - Tamara Elizabeth Chamberlain - Holland Roden - Senior - Ziegler - 1.2
    - Iliona Emily Bayer - Sabrina Carpenter - Junior - Sonder - 1.3
    - Harper Ophelia Regina Bass - Bridget Satterlee - Senior - Xanthopoulos - 1.3

    Mannen [9/9] FULL
    - Callum Rhys Buckley - Jake Cooper - Senior - Dysthymia - 1.1
    - Maximus Ephraim Simeon Kingston - Sam Way - Senior - Sonder - 1.3
    - Caspian Convington - Shia Labeouf - Leraar - Nia - 1.1
    - Christian Sinclaire - Cody Christian - Senior - Vellichor - 1.2
    - Nathaniel Sinclaire - Cody Christian - Senior - Vellichor - 1.2
    - Simon Eddy Fordon - Troye - Junior - Poppys - 1.3
    - Zeshaun De Luca - ? - Senior - Nia - 1.3
    - Elijah “Eli” Kronos Lunair - ? - Senior - Alaza - 1.4
    - Zed Balthazar Fontbona - Nick Lacey - Senior - Sempre - 1.4
    T H E L I N K S

    Rollentopic - 1
    Speeltopic - NOT OPENED.

    Nieuw praattopic! :D Zodra iedereen goed zijn plek in de verhaallijn en genoeg relaties heeft beginnen we. Ik open het speeltopic op vrijdag avond (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 20:40 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    MT.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    MT.


    I'm your little ray of pitch black.

    We hebben trouwens toch 8 jongens en geen 9? Want dan zou ik wellicht wel een jongen erbij willen nemen als dat kan/mag?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 17:27 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    We hebben trouwens toch 8 jongens en geen 9? Want dan zou ik wellicht wel een jongen erbij willen nemen als dat kan/mag?


    Ik vind een jongen prima, alhoewel het dan wel het handigste zou zijn als de rol is ingevuld en een plekje in de verhaallijn heeft met genoeg relaties voor vrijdag, want dan open ik het speeltopic^^


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Vrijdag pas, meh. Ik heb echt geen geduld als het op zoiets leuks aankomt...


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Vrijdag pas, meh. Ik heb echt geen geduld als het op zoiets leuks aankomt...


    Thisssss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Ik vind een jongen prima, alhoewel het dan wel het handigste zou zijn als de rol is ingevuld en een plekje in de verhaallijn heeft met genoeg relaties voor vrijdag, want dan open ik het speeltopic^^


    Komt goed uit dat ik hem vanmiddag alvast heb afgemaakt (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dum dum dum, wie heeft er interesse in een relatie met Zed? :3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Dum dum dum, wie heeft er interesse in een relatie met Zed? :3


    Elín :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    Dum dum dum, wie heeft er interesse in een relatie met Zed? :3


    Jay!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Sempre schreef:
    Dum dum dum, wie heeft er interesse in een relatie met Zed? :3


    Sowieso heb ik Cas en Zeshaun voor je. c;


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    Dum dum dum, wie heeft er interesse in een relatie met Zed? :3


    I have Caitlin ? c:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Hebben jullie toevallig nog een relatie in jullie hoofd voor je personage dat hem/haar compleet maakt? Want om alles dubbel te hebben is wellicht ook niet leuk.. (en ik heb maar basic inspiratie, shame on me)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 20:49 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb het gevoel dat ik dit gedroomd heb; maar ging de RPG niet ergens rond de kerstvakantie, of alleszins in de winter, al beginnen?
    @Sempre: Zed en Io zouden met elkaar kunnen optrekken omdat ze beide niet echt in het plaatje passen? Of dat was eerst het geval, totdat Io erachter kwam dat hij zich met drugspraktijken bezig hield en liever een afstand bewaart sindsdien?

    Max is een jaartje ouder dan de meeste andere seniors, dus daar zou hij zich ook in kunnen herkennen?


    Mhm?

    Harpers lijstje!

    Ik moet nog;
    - Scarlett Rose Lukasiak
    - Callum Rhys Buckley
    - Athena Averlyn Paparizou
    - Christian & Nathaniel Sinclaire
    - Simon Eddy Fordon
    - Elín Camari Nyström

    Scarlett Rose Lukasiak — None yet.
    Potentieel;

    Caspian Covington — Teacher, neutral.
    Harper denkt vrij neutraal over haar leraar, de man is desnoods hier om les te geven. Ze voelt ook geen intenties om een verdere relatie met hem op te bouwen, alhoewel ze hem zeker respecteert.

    Callum Rhys Buckley — None yet.
    Potentieel;

    Athena Averlyn Paparizou — None yet.
    Potentieel;

    Christian Sinclaire — None yet.
    Potentieel;

    Nathaniel Sinclaire — None yet.
    Potentieel;

    Catherine Loraine Daelli — Starting friendship
    Harper en Catherine hebben elkaar eigenlijk nooit heel erg gemogen, maar hebben in het vorige leerjaar een project samen moeten doen en zijn erachter gekomen dat ze zich een beetje in elkaar vergist hebben. De meisjes trekken sindsdien steeds vaker met elkaar op en zijn een vriendschap aan het ontwikkelen.

    Tamara Elizabeth Chamberlain — Basic friendship
    De twee meiden zullen al met al vriendelijk tegen elkaar doen, maar ultiem vertrouwen is er zeker niet. Als het nodig is zullen ze elkaar wel beschermen, puur uit fatsoen. Ze babbelen wel eens op het schoolplein, maar willen het laten werken zodat er geen bom zal uitbarsten.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison — Good friends
    Dit tweetal kan het erg goed met elkaar vinden, en Harper zal haar altijd steunen. Na het ongeluk van Jay's vader kwam Harper altijd langs, om haar een kans te geven om haar hart te luchten. De twee kunnen elkaar alles vertellen en zijn hierdoor vrij close.

    Simon Eddy Fordon — None yet.
    Potentieel; desondanks zijn enorm vriendelijke en humoristische karakter denk ik niet dat Simon echt zal opvallen voor Harper. Als ze hem zou kennen, zal het zeker klikken, de twee zullen erg met elkaar kunnen lachen. Plus, Harper zal hem helpen met zijn deels naïve aarde. Al houdt ze niet altijd van klef gedoe, zou ze haar principes opzij zetten om af en toe een dikke knuffel te krijgen.

    Elín Camari Nyström — None yet.
    Text

    Zeshaun De Luca — Dogwalking buddy, friendly/humorous interactions.
    Harper heeft de charmante jongeman leren kennen tijdens het uitlaten van haar honden. De honden leken er interesse in elkaar te hebben, daaruit vormde natuurlijk een gesprek. Tegenwoordig babbelen Zeshaun en Harper wel eens, ze vindt hem een aardige jongeman.

    Maximus Ephraim Simeon Kingston — Fake enemies
    Het schijnt dat de twee elkaar niet kunnen uitstaan en constant tegen elkaar opbotsen door hun dominante karakters, maar eigenlijk heeft Max helemaal geen hekel aan haar. Hij kan zich nooit echt opfokken als hij weer eens een discussie heeft met Harper, en vindt het zelfs leuk om met haar te 'ruziën'. Dit komt ook omdat hij nooit iets meent van wat hij zegt en hij gewoonweg weet dat het omgekeerd ook zo is. (copied text, cuz im lazy)

    Iliona Emily Bayer — Friends
    Harper is gewoon vriendelijk tegen Iliona en verwacht dit natuurlijk terug. Het gene wat Harper naar haar heeft toegetrokken is haar vriendelijke aard.

    Caitlin Angelina Archibald — Friends, have been for a very long time.
    Harper en Caitlin kennen elkaar via hun vaders, Nathaniel en Charles, die zelf erg goede vrienden zijn. De twee meiden kwamen vroeger vaak bij elkaar over de vloer en zijn ook geregeld samen, een vriendschap is hieruit gegroeid.

    Elijah “Eli” Kronos Lunair — Being decided!
    Text

    Zed Balthazar Fontbona — Ignore eachtother
    Text coming soon


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck