• Want de buurvrouw is gevallen en de deur van haar huis was natuurlijk dicht. De bezorger van de apotheek kwam haar medicijnen brengen en toen is ze opgestaan, om naar de deur te lopen en daarna is ze dus gevallen. Dus de bezorger heeft bij bij ons aan gebeld voor hulp. Iedereen meteen in de stress vanwege die dichte deur en dat we hem niet open konden maken. Toen is een van ons naar een bekende van haar gelopen, een ander heeft de ambulance gebeld en ik zat hier even, want ik wist niet wat ik moest doen. Ik heb niet alles mee gekregen, want ik ben in het huis gebleven, omdat ik niemand voor de voeten wilde lopen. Uiteindelijk is de ambulance gekomen en nu moet ze mee.

    En nu komt dan ineens de schrik en paniek ook bij mij binnen. Ik vind het echt heel naar voor haar, want ze was net vandaag weer thuis gekomen.

    Hebben jullie ook wel eens zoiets mee gemaakt?


    Physics is awesome

    Dat is even schrikken! Gelukkig is alles goedgekomen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ja, alhoewel niet bij een buurvrouw/buurman (wat ik weet), maar bij het vriendje van mn zusje, want die is geboren met een hartconditie. Dus hij moet vaak naar t ziekenhuis toe (van Nieuwjaar moest hij ook in 't ziekenhuis blijven liggen).

    Hopelijk komt t wel goed met je buurvrouw.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 18:09 ]


    † Love? I want to sleep.

    Wat erg! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je buurvrouw!
    ik heb zelf nooit zoiets meegemaakt, maar mijn oma heeft een noodknop om haar pols, en toen ze een keer iets uit de vriezer in de schuur ging halen, drukte ze hem per ongeluk in. Toen ze daarna de telefoon niet hoorde (toen de nooddienst belde om te vragen wat er was en oma nog steeds in de schuur stond), stond plots de overbuurman heigend voor haar, met zijn zoon. Zij waren namelijk de volgende op de bellerslijst. Oma schrok daar heel erg van, maar nu kan iedereen er om lachen.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Debbaut schreef:
    Dat is even schrikken! Gelukkig is alles goedgekomen.


    Ja, gelukkig. Ik vind het wel balen voor haar dat ze naar het ziekenhuis moet.


    Physics is awesome

    Koishiteru schreef:
    Ja, alhoewel niet bij een buurvrouw/buurman (wat ik weet), maar bij het vriendje van mn zusje, want die is geboren met een hartconditie. Dus hij moet vaak naar t ziekenhuis toe (van Nieuwjaar moest hij ook in 't ziekenhuis blijven liggen).

    Hopelijk komt t wel goed met je buurvrouw.


    Dat is naar en heftig, lijkt me.

    Ze brengen haar nu naar eerste hulp.


    Physics is awesome

    Nou, niet precies dat maar er zijn van die vage herinneringen.
    Ik weet nog wel dat ik super klein was, en wakker werd van sirenes. De brandweer stond in de straat, de buren op de hoek van de straat hadden iets dat nog brandde onbewust in één van de containers naast hun tuinhuisje gegooid, je raad het al, containers en tuinhuis in de vik. Gelukkig zijn alleen het tuinhuis en de containers gewond geraakt. CX

    Laat het ons weten hoe het met haar is. Wat sneu... Kennen jullie de buurvrouw goed?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 18:18 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Oh Jemig heftig zeg.. Dan schrik je je ook rot!
    Bij ons in de straat was een balkon naar beneden gestort met een oude vrouw erop. Volgens mij had ze alleen haar heup gebroken, dus ondanks dat had ze erg veel geluk gehad.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 18:17 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hamily schreef:
    Wat erg! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je buurvrouw!
    ik heb zelf nooit zoiets meegemaakt, maar mijn oma heeft een noodknop om haar pols, en toen ze een keer iets uit de vriezer in de schuur ging halen, drukte ze hem per ongeluk in. Toen ze daarna de telefoon niet hoorde (toen de nooddienst belde om te vragen wat er was en oma nog steeds in de schuur stond), stond plots de overbuurman heigend voor haar, met zijn zoon. Zij waren namelijk de volgende op de bellerslijst. Oma schrok daar heel erg van, maar nu kan iedereen er om lachen.


    Dat hoop ik ook.

    Wel goed dat overbuurman en zijn zoon zo snel naar haar toe kwamen. Die keer was er niks aan de hand, maar volgende keer misschien wel en dan is het toch wel fijn als ze er zo snel zijn.


    Physics is awesome

    Lucens schreef:
    Nou, niet precies dat maar er zijn van die vage herinneringen.
    Ik weet nog wel dat ik super klein was, en wakker werd van sirenes. De brandweer stond in de straat, de buren op de hoek van de straat hadden iets dat nog brandde onbewust in één van de containers naast hun tuinhuisje gegooid, je raad het al, containers en tuinhuis in de vik. Gelukkig zijn alleen het tuinhuis en de containers gewond geraakt. CX

    Laat het ons weten hoe het met haar is. Wat sneu... Kennen jullie de buurvrouw goed?


    Dat lijkt me best wel heftig. Gelukkig is er toen niemand gewond geraakt, behalve het tuinhuis en de containers.

    Ze wordt dus naar de eerste hulp gebracht en daar word gekeken wat er dan aan de hand is qua verwondingen. Ze was in de war dus ik hoop dat er niks met haar hoofd is.

    Sinds ik mij kan herinneren wonen we al naast haar, ze is best wel oud en ik maak wel eens praatje met haar als ik haar zie. De laatste tijd wat minder, aangezien ze alleen nog onder begeleiding naar buiten gaat. Ze is ook een paar keer in haar eentje er op uit geweest.


    Physics is awesome

    Laleah schreef:
    Oh Jemig heftig zeg.. Dan schrik je je ook rot!
    Bij ons in de straat was een balkon naar beneden gestort met een oude vrouw erop. Volgens mij had ze alleen haar heup gebroken, dus ondanks dat had ze erg veel geluk gehad.


    Wauw, dat is niet normaal. Zij heeft echt een engeltje op d'r schouder zitten.


    Physics is awesome

    Da's zeker eng, helemaal voor die vrouw. Ik heb zelf een paar jaar in een verzorgingshuis gewerkt, dus daar maak je vaak valpartijen of erger mee. Dat blijft iedere keer schrikken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Da's zeker eng, helemaal voor die vrouw. Ik heb zelf een paar jaar in een verzorgingshuis gewerkt, dus daar maak je vaak valpartijen of erger mee. Dat blijft iedere keer schrikken.


    Inderdaad, vooral omdat ze eerst niet wist waar ze was. Ik had wel met haar te doen, ben je net weer thuis en wil je de deur voor iemand open gaan doen, dan gebeurt dit.

    Hoe ga jij dan met zo'n valpartij om?


    Physics is awesome