• Hoi, ik zoek alweer een paar covers. Dit maal twee, eentje voor Vertekend en de ander voor het nog naamloze vervolg erop. Het is een Tokyo Mew Mew Fanfiction, maar dit hoeft niet te zien te zijn. Ik heb liever dan ook geen personen uit de serie op de cover.

    Dit is mijn prachtige samenvatting van beide verhalen in één:
    Cho Visser is een meisje van twaalf en een ongelooflijk grote fan van een bepaalde anime/manga. Als ze op een dag het laatste deel van de serie krijgt en de manga opent om te lezen, wordt ze letterlijk in het verhaal gezogen en moet ze daar zien te overleven, in haar lievelingsverhaal. Daar wordt ze verliefd op één van de karakters, hij ook op haar, blablabla. Cho leert hoe ze terug kan gaan naar haar eigen wereld en gaat nog constant naar haar lievelingsverhaal om met haar geliefde te praten. Op een dag besluit ze dat ze beter in die wereld past en laat een brief achter voor haar ouders en zusje dat het haar spijt maar dat ze hier niet past, en dus weg zal blijven.
    Het vervolg gaat over haar zusje, May. May is ondertussen twaalf geworden en is steeds meer om Cho's strips gaan geven, omdat het het enige is wat nog lijkt te zijn overgebleven van haar zus. Tot ze op een dag de manga, de poort naar het verhaal vindt, de enige pocket die Cho bewust had verstopt. May besluit het te lezen en activeert zo het portaal weer, en komt terecht in het verhaal, waar Cho nooit is opgegroeid.

    Nu zoek ik niet echt een bepaalde sfeer, misschien surrealistisch of een ander punt tussen Fantasy en Real Life in. Dit geldt voor beide de covers.

    Voor Vertekend wilde ik het liefst één van deze plaatjes erin, liever geen andere voor Cho, want ik vind deze plaatjes echt heel mooi passen.
    1
    2
    3
    Nu zou ik er graag een stad in terug zien, het liefst Tokyo, want daar speelt het verhaal zich voor een groot deel af. En ik zou ergens graag een blauwe vlinder, of meer, zien, verder heb ik geen eisen.

    Voor mijn nog naamloze vervolg wilde ik heel graag één van deze plaatjes erin, weer liever geen andere Faceclaims, want deze stijl past perfect.
    1
    2
    3
    Ook hier zou ik graag Tokyo In zien en in plaats van een vlinder een tijger. Verder wil ik alleen maar dat deze twee covers bijna hetzelfde ontwerp hebben, alleen andere kleuren.

    De titel van deel twee is Bedrogen geworden.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 20:12 ]


    obsessive rage

    Dacht "hey, waarom niet," hier en hier zijn de originele groottes. ps de bovenste is m'n favoriet


    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 19:12 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Heey, ze zijn mooi, maar ik kan het gezicht van Cho niet helemaal zien en de titels zijn ook moeilijk te lezen (ik zag pas na een tijdje dat ze erop stonden, haha)
    Zou daar nog wat aan te doen zijn? Verder zijn ze echt leuk!


    obsessive rage


    Die andere wil niet kopiëren... Maar deze vond ik van mezelf wel het best.


    How you doin'

    Die is mooi! Thanks!


    obsessive rage

    Ik wil ook wel wat voor je proberen. ^^


    Credendo Vides

    Welk character word er eigenlijk verliefd op Cho?
    Tokyo mew mew was mijn eerste lange anime serie die ik uitgekeken heb... Dat was in 2006 / 2007 of zo.. Als het al niet eerder was.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Welk character word er eigenlijk verliefd op Cho?
    Tokyo mew mew was mijn eerste lange anime serie die ik uitgekeken heb... Dat was in 2006 / 2007 of zo.. Als het al niet eerder was.


    Kisshu, natuurlijk x3 Ik ben er zelf nog steeds fan van, het was nog erger toen ik iets als tien was ^-^ Ik schrijf het om dat een plekje te geven (:


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Kisshu, natuurlijk x3 Ik ben er zelf nog steeds fan van, het was nog erger toen ik iets als tien was ^-^ Ik schrijf het om dat een plekje te geven (:


    Kisshu <3 Was ook mijn crush van de serie.


    Credendo Vides

    Ben je er al een beetje uit??
    Er zitten mooie dingen bij :)
    Ik zie nog geen gestart verhaal... Ik ben benieuwd en hou het in de gaten!


    How you doin'

    Ik ben al best ver maar ik wacht nog met het activeren ^-^ Ik denk dat ik het bij hoofdstuk twintig activeer, ik ben nu bij twaalf, maar dan kan ik daarna wat rustiger aan doen met schrijven. Ik ben er nog niet uit want het ziet er allemaal mooi uit (:

    @DreamerN: Yeah Kisshu <3

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:38 ]


    obsessive rage