• YUSA'S LAY-OUT EN COVERSTORE


    Wij zijn Yu en Lisa en welkom bij onze lay-out en coverstore, mede mogelijk gemaakt door ons extreme perfectionisme.



    R U L E S

    Okay niemand vindt regels leuk, wij ook niet, maar om toch wat kleine dingetjes te verduidelijken – een paar kleine puntjes:

    • Wij doen dit voor de lol, dus we gaan het alleen doen als we er zin in hebben, we willen niet dat het een verplichting wordt.
    • Heb geduld, wij hebben ook een leven (surprise).
    • We kunnen niet beloven dat het altijd perfect lukt – wel zijn we natuurlijk bereid om dingen aan te passen.
    • Het is geen verplichting, maar we appreciëren het als we een beetje credits krijgen voor ons werk (dus even ©Yusa vermelden in je story/lay-out etc.).
    • In het 'Examples' hoofdstuk geven we je enkele voorbeeldjes van hoe het eruit kan komen te zien. We proberen natuurlijk zoveel mogelijk aan jouw eisen te voldoen dus het komt er natuurlijk niet precies altijd zo uit te zien als in de voorbeelden (tenzij je dat wilt natuurlijk).
    • In de story houden we een wachtlijst bij dus je kunt zelf zien wanneer je aan de beurt bent.
    • We trekken niemand voor, als je een deadline geeft proberen we harder te werken maar we beginnen niet eerder aan die van jou als er mensen boven je staan in de wachtlijst, sorry.
    • Geef even duidelijk aan of je een cover of lay-out wilt.



    R E Q U E S T

    Wat kan je aanvragen?
    • Covers
    • Lay-outs voor topics // profielen // stories // RPG rollen // overig
    • Photoshop edits

    Hoe vraag je iets aan?
    Om iets aan te vragen kan je een reactie in dit topic achterlaten en dan kom je op de wachtlijst te staan, zodra je cover/lay-out klaar is, sturen we je een melding.

    Vul in:
    Cover/Edit:
    • Titel (wil je die erop?)
    • Username (wil je die erop?)
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)
    • Evt. extra tekst
    • Sfeer
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)

    Lay-out:
    • Evt. tekst
    • Evt. afbeeldingen
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.)
    • Stijl
    • Extra (dividers, lettertype etc.)






    ©Sasa&Yubby

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 20:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Aangezien jullie nu toch maar een kleine wachtrij hebben en ik tevreden was over mijn vorige cover, zal ik nog maar eens een aanvraagje voor een cover doen c: Dit gaat volgens mij wel een hele vage worden, dus bereid je voor :')

    Cover
    • Titel: De titel is Pferza en die wil ik er graag op. De enige voorwaarde is dat het niet in een sierlijk letterype is, voor de rest zie je maar welk lettertype erbij past.
    • Username: Mijn username is Romi (op het moment), maar die hoeft er niet op.
    • Evt. afbeeldingen: Ik kan je weer geen afbeeldingen geven en ik weet ook niet echt wat ik zoek, maar het verhaal draait een beetje rond twee verschillende soorten van mensen, en een van die twee soorten wordt gekenmerkt door paarse ogen, dus ik zou het wel leuk vinden als er paarse ogen in verwerkt werden. Als je een persoon op de cover wil, dan kan dat het beste mijn hoofdpersonage zijn (natuurlijk) en dat is een jongen van ongeveer 17 en natuurlijk ook met paarse ogen. Voor de rest weet ik niet echt wat ik erop wil, misschien een soort utopia? Als je meer informatie nodig hebt over het verhaal voordat je een cover kunt maken, vraag je het maar^^
    • Sfeer: Futuristisch, utopisch
    • Extra:
    Oké, ik heb geen idee hoe ik dit ga verwoorden... Ik weet niet of het mogelijk is, maar kan de cover iets 'verticaler' dan de voorbeelden? Ook weer niet extreem verticaal ofzo, maar gewoon een beetje (wat ben ik weer lekker vaag bezig met mijn omschrijving...) Ik weet bijna niks van afmetingen enzo, dus ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Cover/Edit:
    • Titel (wil je die erop?) Verraad Me Niet
    • Username (wil je die erop?) Nee
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje): Iets met het duister en sterren de maan
    • Evt. extra tekst: Nee
    • Sfeer: Hoopvol door de sterren maar duister door het zwart
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.) : Het gaat over een meisje die opkomt voor de zwakkeren. Zij neemt de zonden van iedereen op zich tot dat een jongen genaamd Judas haar verraad


    Ik bewandelde, maar vond mijzelf twijfelend over de bestemming.
    Is het dan allemaal voor niets geweest?
    Haar leven, vol liefde, haar leven vol waarheid en helderheid….

    Mijn voeten dwaalde af naar de nacht en in mijn hoofd hoorde ik haar zeggen 'verraad me niet'



    Ik vind zoiets als je eerste voorbeeld in je topic heel mooi, met die twee jongens.

    Ian Somerhalder is een faceclaim, Jared Leto en Willa Holland.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 21:46 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    De queue is weer up to date, we gaan zo snel mogelijk aan de slag (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoi poepies, ik wil een lay-out want bij mij zelf mislukken ze altijd.

    • Evt. tekst Sia - Broken Glass

    Lay down your arms
    I don't wanna fight anymore
    Rough seas will be calm
    Hold on while we weather the storm

    We fall down like dogs playing dead
    But our love's not worth playing chicken with

    I'm not discarding you like broken glass
    There are no winners when the die is cast
    There's only tears when it's the final chance
    So don't give up, it's just young lovers' romance
    So don't give up, it's just young lovers' romance

    This too shall pass
    We're right where we're meant to be
    There's things I don't ask
    What I don't know can't hurt me

    • Evt. afbeeldingen
    Deze
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.)
    Profiel
    • Stijl
    Donker, verdrietig
    • Extra (dividers, lettertype etc.)
    Maakt me niet zoveel uit, het liefste heb ik de foto in het midden met tekst er omheen.

    c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Hoi poepies, ik wil een lay-out want bij mij zelf mislukken ze altijd.

    • Evt. tekst Sia - Broken Glass
    Lay down your arms
    I don't wanna fight anymore
    Rough seas will be calm
    Hold on while we weather the storm

    We fall down like dogs playing dead
    But our love's not worth playing chicken with

    I'm not discarding you like broken glass
    There are no winners when the die is cast
    There's only tears when it's the final chance
    So don't give up, it's just young lovers' romance
    So don't give up, it's just young lovers' romance

    This too shall pass
    We're right where we're meant to be
    There's things I don't ask
    What I don't know can't hurt me

    • Evt. afbeeldingen
    Deze
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.)
    Profiel
    • Stijl
    Donker, verdrietig
    • Extra (dividers, lettertype etc.)
    Maakt me niet zoveel uit, het liefste heb ik de foto in het midden met tekst er omheen.

    c:

    Je staat erbij (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het heel erg mooi wat jullie allemaal maken!

    Ik heb zelf geen requests - kan zelf ook best wel wat leuks in elkaar zetten - maar ik wil jullie even complimenteren met wat jullie doen! Dus bij dezen x)


    Slightly drunk.

    Heee, aangezien jullie hele mooie covers maken heb ik een vraag namens mij en de rest van thequibbler,
    Wij willen binnekort een spel gaan beginnen, genaamd
    The Quibbler Games
    alleen we hebben hier een mooie cover voor nodig, dus we hopen dat jullie het willen doen!

    Titel: The Quibbler Games
    Username: Misschien in het klein by thequibbler ofzo, maar als het niet mooi is hoeft het niet
    Afbeeldingen: verzin maar iets leuks!
    Extra tekst: geen
    Sfeer: Iets vrolijks, maar zonder echt een bepaald thema er aan vast. Het is namelijk een allround wedstrijd, met elke week een nieuwe opdracht in een nieuw thema.
    Extra: Het is dus zegmaar meer een cover die je ook voor een story kunt gebruiken maar dan voor in een topic. Oke dit klinkt onlogisch. Ik hoop dat je het begrijpt. Geen layout dus, maar gewoon een cover.

    We hopen dat jullie er eentje voor ons willen maken!


    take risks

    Peccata schreef:
    Ik vind het heel erg mooi wat jullie allemaal maken!

    Ik heb zelf geen requests - kan zelf ook best wel wat leuks in elkaar zetten - maar ik wil jullie even complimenteren met wat jullie doen! Dus bij dezen x)

    Dank je (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LilyEvans_ schreef:
    Heee, aangezien jullie hele mooie covers maken heb ik een vraag namens mij en de rest van thequibbler,
    Wij willen binnekort een spel gaan beginnen, genaamd
    The Quibbler Games
    alleen we hebben hier een mooie cover voor nodig, dus we hopen dat jullie het willen doen!

    Titel: The Quibbler Games
    Username: Misschien in het klein by thequibbler ofzo, maar als het niet mooi is hoeft het niet
    Afbeeldingen: verzin maar iets leuks!
    Extra tekst: geen
    Sfeer: Iets vrolijks, maar zonder echt een bepaald thema er aan vast. Het is namelijk een allround wedstrijd, met elke week een nieuwe opdracht in een nieuw thema.
    Extra: Het is dus zegmaar meer een cover die je ook voor een story kunt gebruiken maar dan voor in een topic. Oke dit klinkt onlogisch. Ik hoop dat je het begrijpt. Geen layout dus, maar gewoon een cover.

    We hopen dat jullie er eentje voor ons willen maken!

    Ik zet je op de wachtrij! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een cover heb aangevraagd en was er erg blij nu. Nu ik eindelijk de story wilde gaan activeren kwam ik er achter dat ik de lay out van mijn story niet erg mooi vond... Nu is mijn vraag aan jullie dan, zouden jullie een leuke lay out kunnen maken voor mijn story?

    Lay-out:
    • Evt. tekst, jaa dat zeker!

    zelf had ik dit er op staan over waar de story over gaat:

    Danny een jongen die is opgegroeid in een klein dorpje bij zee, woont daar al zijn hele leven. Hij ziet overal het positieve van in en zelfs als die er niet is, zorgt hij dat het er komt. Hij is erg onhandig, heeft ook zijn jaloerse en onzekere kant, maar dat maakt hem niet minder vrolijk.

    Tyler is een onzekere, verlegen en naïeve jongen die al zijn hele leven lang bevriend is met Danny. Hij doet alles voor iedereen en zet zichzelf ook duidelijk op de laatste plaats. Hij heeft zijn hart zeker op de juiste plaats, want hij zal er altijd voor je zijn en je nooit zomaar laten zitten.

    Na jarenlange vriendschap begint Danny anders naar Tyler te kijken en creëert langzaam maar zeker gevoelens voor hem. Zijn hart en lichaam hunkeren met de dag meer naar Tyler, maar hij weet niet of hij wel het zelfde voor hem voelt. Hij verteld hem niks en laat niks merken, daarom is zijn onuitgesproken liefdesverklaring nog steeds onbeantwoord.

    Dus misschien dat jullie daar iets mee kunnen? Het hoeft echt niet helemaal en precies het zelfde, maar het is gewoon wat ik er op had.

    • Evt. afbeeldingen: Zelf had ik deze er op: http://data.whicdn.com/images/21097706/large.jpg
    Het liefst dezelfde of iets wat er op lijkt.
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.): Story!
    • Stijl: Laat ik helemaal aan jullie over.
    • Extra (dividers, lettertype etc.): Ik zou zeggen verzin wat leuks.
    Misschien is het wel handig om te weten dat de story Blue neighbourhoud heet.
    Voor vragen kan je me altijd een pb sturen, alvast bedankt!


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    Heeee ,
    is het mogelijk dat mijn cover voor mijn Modify verhaal rond de 25ste van april af is? Ik wil namelijk graag op 1 mei met het verhaal zelf beginnen maar graag een paar dagen daarvoor de proloog posten en dat is wel handig met een cover erbij haha. Als het niet mogelijk is, geen probleem hoor, dan begin ik gewoon ietsje later. Ik heb geduld, hhihi!


    take risks

    LilyEvans_ schreef:
    Heeee ,
    is het mogelijk dat mijn cover voor mijn Modify verhaal rond de 25ste van april af is? Ik wil namelijk graag op 1 mei met het verhaal zelf beginnen maar graag een paar dagen daarvoor de proloog posten en dat is wel handig met een cover erbij haha. Als het niet mogelijk is, geen probleem hoor, dan begin ik gewoon ietsje later. Ik heb geduld, hhihi!

    Ik heb het op het moment echt super druk, maar ik denk dat ik dit weekend samen met Yu even ga proberen om de lijst bij te werken, dus we gaan het proberen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik sluit me bij Lisa aan


    I just caught the wave in your eyes

    Cover:
    • Titel (wil je die erop?)
    Rogue, deze mag op de cover
    • Username (wil je die erop?)
    Sturmhond, moet er niet op want ik ben nog van plan hem aan te passen (:
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)


    Dit vind ik een leuk plaatje, maar als het niet lukt is iets anders van een blonde Natalie Dormer ook goed.
    Verder zou ik er graag ook een valk op hebben, een slechtvalk - of iets dat daar op lijkt.

    • Evt. extra tekst
    -
    • Sfeer
    Mysterieus, fantasy-ish
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)
    -


    “Sleep is cousin to death. And both are mine.”

    Sturmhond schreef:
    Cover:
    • Titel (wil je die erop?)
    Rogue, deze mag op de cover
    • Username (wil je die erop?)
    Sturmhond, moet er niet op want ik ben nog van plan hem aan te passen (:
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)


    Dit vind ik een leuk plaatje, maar als het niet lukt is iets anders van een blonde Natalie Dormer ook goed.
    Verder zou ik er graag ook een valk op hebben, een slechtvalk - of iets dat daar op lijkt.

    • Evt. extra tekst
    -
    • Sfeer
    Mysterieus, fantasy-ish
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)
    -

    Je staat erbij (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.