• YUSA'S LAY-OUT EN COVERSTORE


    Wij zijn Yu en Lisa en welkom bij onze lay-out en coverstore, mede mogelijk gemaakt door ons extreme perfectionisme.



    R U L E S

    Okay niemand vindt regels leuk, wij ook niet, maar om toch wat kleine dingetjes te verduidelijken – een paar kleine puntjes:

    • Wij doen dit voor de lol, dus we gaan het alleen doen als we er zin in hebben, we willen niet dat het een verplichting wordt.
    • Heb geduld, wij hebben ook een leven (surprise).
    • We kunnen niet beloven dat het altijd perfect lukt – wel zijn we natuurlijk bereid om dingen aan te passen.
    • Het is geen verplichting, maar we appreciëren het als we een beetje credits krijgen voor ons werk (dus even ©Yusa vermelden in je story/lay-out etc.).
    • In het 'Examples' hoofdstuk geven we je enkele voorbeeldjes van hoe het eruit kan komen te zien. We proberen natuurlijk zoveel mogelijk aan jouw eisen te voldoen dus het komt er natuurlijk niet precies altijd zo uit te zien als in de voorbeelden (tenzij je dat wilt natuurlijk).
    • In de story houden we een wachtlijst bij dus je kunt zelf zien wanneer je aan de beurt bent.
    • We trekken niemand voor, als je een deadline geeft proberen we harder te werken maar we beginnen niet eerder aan die van jou als er mensen boven je staan in de wachtlijst, sorry.
    • Geef even duidelijk aan of je een cover of lay-out wilt.



    R E Q U E S T

    Wat kan je aanvragen?
    • Covers
    • Lay-outs voor topics // profielen // stories // RPG rollen // overig
    • Photoshop edits

    Hoe vraag je iets aan?
    Om iets aan te vragen kan je een reactie in dit topic achterlaten en dan kom je op de wachtlijst te staan, zodra je cover/lay-out klaar is, sturen we je een melding.

    Vul in:
    Cover/Edit:
    • Titel (wil je die erop?)
    • Username (wil je die erop?)
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)
    • Evt. extra tekst
    • Sfeer
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)

    Lay-out:
    • Evt. tekst
    • Evt. afbeeldingen
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.)
    • Stijl
    • Extra (dividers, lettertype etc.)






    ©Sasa&Yubby

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 20:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Wauw, prachtig! Thanks!


    obsessive rage

    Hey, ik zou graag een cover willen c:

    Titel: Onder het blauw
    Username: Mijn username is Kay, maar die hoeft er niet op. Als het zou kunnen, wel graag de namen Romi De Temmerman en Nathalie Vande Kerckhove, maar als er te weinig plaats is voor de namen en het te druk wordt, hoeft het niet per se.
    Korte inhoud:
    Er staat niet dat ik dit moet vermelden, maar wrs krijg je hierdoor een beter beeld van het verhaal:

    Wanneer het onderwaterrijk [Naam rijk] wordt geteisterd door een zeemonster, onderneemt het leger, geleid door kroonprins Link, meteen actie. Jarenlang strijden de zeemeermensen tegen dit zeemonster, zonder succes. Honderden, misschien zelfs duizenden, levens gaan verloren in de dieptes van de oceaan. En alsof het zeemonster nog niet voor genoeg problemen zorgt, is er ook nog Links irritante, arrogante broertje, dat vastberaden is om de macht te grijpen en het rijk ten gronde te richten. Zal Link, samen met zijn rechterhand Marlina, het zeemonster kunnen verslaan en zijn broer in het bedwang kunnen houden, of zijn al zijn acties tevergeefs?

    Evt. afbeeldingen: Ik (of we, aangezien we dit verhaal met twee schrijven XD) heb niet echt een idee wat ik erop wil. Sowieso iets onder water, wat nogal logisch is aangezien het verhaal zich in de oceaan afspeelt. Een afbeelding van een zeemeerman/zeemeermin is waarschijnlijk ook wel gepast. Voor de rest ben je helemaal vrij c:
    Sfeer: Magisch, misschien ook een heel klein beetje dreigend.
    Extra: Ik weet niet of het hierbij moet, maar we hebben het liefst een verticale cover^^

    Alvast bedankt! X


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kay schreef:
    Hey, ik zou graag een cover willen c:

    Titel: Onder het blauw
    Username: Mijn username is Kay, maar die hoeft er niet op. Als het zou kunnen, wel graag de namen Romi De Temmerman en Nathalie Vande Kerckhove, maar als er te weinig plaats is voor de namen en het te druk wordt, hoeft het niet per se.
    Korte inhoud:
    Er staat niet dat ik dit moet vermelden, maar wrs krijg je hierdoor een beter beeld van het verhaal:
    Wanneer het onderwaterrijk [Naam rijk] wordt geteisterd door een zeemonster, onderneemt het leger, geleid door kroonprins Link, meteen actie. Jarenlang strijden de zeemeermensen tegen dit zeemonster, zonder succes. Honderden, misschien zelfs duizenden, levens gaan verloren in de dieptes van de oceaan. En alsof het zeemonster nog niet voor genoeg problemen zorgt, is er ook nog Links irritante, arrogante broertje, dat vastberaden is om de macht te grijpen en het rijk ten gronde te richten. Zal Link, samen met zijn rechterhand Marlina, het zeemonster kunnen verslaan en zijn broer in het bedwang kunnen houden, of zijn al zijn acties tevergeefs?

    Evt. afbeeldingen: Ik (of we, aangezien we dit verhaal met twee schrijven XD) heb niet echt een idee wat ik erop wil. Sowieso iets onder water, wat nogal logisch is aangezien het verhaal zich in de oceaan afspeelt. Een afbeelding van een zeemeerman/zeemeermin is waarschijnlijk ook wel gepast. Voor de rest ben je helemaal vrij c:
    Sfeer: Magisch, misschien ook een heel klein beetje dreigend.
    Extra: Ik weet niet of het hierbij moet, maar we hebben het liefst een verticale cover^^

    Alvast bedankt! X


    Ik zal je erbij zetten (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 22:06 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Btw; ik heb deze covers nog gemaakt voor Scribe – geen idee of ze, ze gaat kiezen maar ik vond het leuk om ze te maken.


    I just caught the wave in your eyes

    Maken jullie toevallig ook gif covers?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Maken jullie toevallig ook gif covers?


    Jaa, die vraag had ik ook al gesteld. Dat doen ze (:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Jaa, die vraag had ik ook al gesteld. Dat doen ze (:


    Ah, Dankje!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou graag een gewone cover willen hebben en een gif cover van hetzelfde verhaal. Alle info staat hieronder.


    • Titel (wil je die erop?) Battlefield en ja
    • Username (wil je die erop?) Mijn echte naam wel: Sharon
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)



    • Evt. extra tekst

    A Destiel Story

    • Sfeer Dark Romance
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.) Verras me maar!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @Shireen je cover komt er zo snel mogelijk aan, we zaten weer even in een hectische periode


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    @Shireen je cover komt er zo snel mogelijk aan, we zaten weer even in een hectische periode


    No prob c:


    how dare you speak of grace

    Nearly there? D:


    how dare you speak of grace

    Yubby schreef:


    Btw; ik heb deze covers nog gemaakt voor Scribe – geen idee of ze, ze gaat kiezen maar ik vond het leuk om ze te maken.


    Zou je misschien ook een banner kunnen maken?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vane schreef:
    (...)

    Zou je misschien ook een banner kunnen maken?


    Sure (: kijken wanneer ik dat kan doen hahah

    @Shireen sorry we zitten beide in een redelijk drukke periode maar we zijn er wel mee bezig excuses


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    (...)

    Sure (: kijken wanneer ik dat kan doen hahah

    @Shireen sorry we zitten beide in een redelijk drukke periode maar we zijn er wel mee bezig excuses


    Top! Moet ik daarvoor ook een lijstje invullen? Ik zou heb eigenlijk gewoon in dezelfde sfeer/stijl willen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vane schreef:
    (...)

    Top! Moet ik daarvoor ook een lijstje invullen? Ik zou heb eigenlijk gewoon in dezelfde sfeer/stijl willen.


    Ik kan ook gewoon proberen deze cover in een banner te gieten dus dat hij eigenlijk gewoon hetzelfde wordt.

    (Dat lijstje hoef je ook niet in te vullen want deze coverstore deel ik met iemand anders c: )


    I just caught the wave in your eyes