• YUSA'S LAY-OUT EN COVERSTORE


    Wij zijn Yu en Lisa en welkom bij onze lay-out en coverstore, mede mogelijk gemaakt door ons extreme perfectionisme.



    R U L E S

    Okay niemand vindt regels leuk, wij ook niet, maar om toch wat kleine dingetjes te verduidelijken – een paar kleine puntjes:

    • Wij doen dit voor de lol, dus we gaan het alleen doen als we er zin in hebben, we willen niet dat het een verplichting wordt.
    • Heb geduld, wij hebben ook een leven (surprise).
    • We kunnen niet beloven dat het altijd perfect lukt – wel zijn we natuurlijk bereid om dingen aan te passen.
    • Het is geen verplichting, maar we appreciëren het als we een beetje credits krijgen voor ons werk (dus even ©Yusa vermelden in je story/lay-out etc.).
    • In het 'Examples' hoofdstuk geven we je enkele voorbeeldjes van hoe het eruit kan komen te zien. We proberen natuurlijk zoveel mogelijk aan jouw eisen te voldoen dus het komt er natuurlijk niet precies altijd zo uit te zien als in de voorbeelden (tenzij je dat wilt natuurlijk).
    • In de story houden we een wachtlijst bij dus je kunt zelf zien wanneer je aan de beurt bent.
    • We trekken niemand voor, als je een deadline geeft proberen we harder te werken maar we beginnen niet eerder aan die van jou als er mensen boven je staan in de wachtlijst, sorry.
    • Geef even duidelijk aan of je een cover of lay-out wilt.



    R E Q U E S T

    Wat kan je aanvragen?
    • Covers
    • Lay-outs voor topics // profielen // stories // RPG rollen // overig
    • Photoshop edits

    Hoe vraag je iets aan?
    Om iets aan te vragen kan je een reactie in dit topic achterlaten en dan kom je op de wachtlijst te staan, zodra je cover/lay-out klaar is, sturen we je een melding.

    Vul in:
    Cover/Edit:
    • Titel (wil je die erop?)
    • Username (wil je die erop?)
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)
    • Evt. extra tekst
    • Sfeer
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)

    Lay-out:
    • Evt. tekst
    • Evt. afbeeldingen
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.)
    • Stijl
    • Extra (dividers, lettertype etc.)






    ©Sasa&Yubby

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 20:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    (...)

    Nee hoor, foto's zoeken wordt dan wellicht moeilijker en het bestand wordt enkel zwaarder but we can do that


    Fijn! Het gaat namelijk om één algemene foto, en kleine dingetjes eromheen zoals het Twitter logo, de vlag van NL en de VS en VK en een paar andere 'tekeningetjes'. Ik kom nog met een voorbeeld!


    ' Nyctophilia '

    Goed, ik ga lastig doen en een cover én een lay out aanvragen ;)

    Cover:
    • Titel (wil je die erop?)
    Part of the Pack - Ja, graag erop. Belangrijk detail; dat Pack ook met een hoofdletter 'P' is.
    • Username (wil je die erop?)
    Pans_Daughter, hoeft er niet op.
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)
    Het is een Teen Wolf fanfic, dus ik wil graag Stiles (Dylan O'brien), Scott (Tyler Posey) en Derek (Tyler Hoechlin) erop. Graag Derek en Scott met hun gekleurde ogen (Scott rood, Derek blauw.)
    En ik wil deze er ook graag op: http://vignette2.wikia.nocookie.net/powerlisting/images/2/26/Coyote.jpg/revision/latest?cb=20150218225406 Als het lukt
    • Evt. extra tekst
    Geen
    • Sfeer
    Mysterieus, bezorgd
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)
    Dit lettertype, als dat kan?

    Lay-out:
    • Evt. tekst
    Titel van het verhaal boven aan, verder links óf rechts plaats op tekst te plaatsen.
    • Evt. afbeeldingen
    Aan de linker of rechter kant de cover
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.)
    Story
    • Stijl
    Heb niet echt is in m'n hoofd.
    • Extra (dividers, lettertype etc.)
    Graag boven en onder aan een divider, zoals hier ook is.

    Het profiel voor Scintellare is klaar. Deze is hier te vinden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pans_Daughter schreef:
    Goed, ik ga lastig doen en een cover én een lay out aanvragen ;)

    Cover:
    • Titel (wil je die erop?)
    Part of the Pack - Ja, graag erop. Belangrijk detail; dat Pack ook met een hoofdletter 'P' is.
    • Username (wil je die erop?)
    Pans_Daughter, hoeft er niet op.
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)
    Het is een Teen Wolf fanfic, dus ik wil graag Stiles (Dylan O'brien), Scott (Tyler Posey) en Derek (Tyler Hoechlin) erop. Graag Derek en Scott met hun gekleurde ogen (Scott rood, Derek blauw.)
    En ik wil deze er ook graag op: http://vignette2.wikia.nocookie.net/powerlisting/images/2/26/Coyote.jpg/revision/latest?cb=20150218225406 Als het lukt
    • Evt. extra tekst
    Geen
    • Sfeer
    Mysterieus, bezorgd
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)
    Dit lettertype, als dat kan?

    Lay-out:
    • Evt. tekst
    Titel van het verhaal boven aan, verder links óf rechts plaats op tekst te plaatsen.
    • Evt. afbeeldingen
    Aan de linker of rechter kant de cover
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.)
    Story
    • Stijl
    Heb niet echt is in m'n hoofd.
    • Extra (dividers, lettertype etc.)
    Graag boven en onder aan een divider, zoals hier ook is.

    Je staat erbij!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh ja, ik had mijn username veranderd
    Green245 -> Geardon


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    De cover voor Lucens is klaar. Deze is hier te vinden.


    I just caught the wave in your eyes

    @Yubby: Bij mij zei ie dat het hoofdstuk nog niet geactiveerd is - die van Lucens cover, misschien kan je dat dan activeren? (Tenzij mijn laptop weer raar doet natuurlijk)


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    @Yubby: Bij mij zei ie dat het hoofdstuk nog niet geactiveerd is - die van Lucens cover, misschien kan je dat dan activeren? (Tenzij mijn laptop weer raar doet natuurlijk)

    Bij mij is ie ook nog niet geactiveerd, dus het ligt iig niet aan je laptop XD

    En ik weet niet of het nodig is, maar: Kay --> Romi


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Whoops sorry hehe nu is ie wel geactiveerd


    I just caught the wave in your eyes

    Dude, jullie covers zijn zo vet dat ik er gewoon nog eentje ga aanvragen (als het mogelijk is, of course, lol)

    Titel (wil je die erop?) Please! De titel is Sanctuary
    Username (wil je die erop?) Ik wissel nogal vaak, dus als jullie mijn naam er op willen zetten, zou dat super zijn! Mijn naam is Tessa (:
    Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje) klik, klik, klik, klik, klik
    Evt. extra tekst Uh, naast mijn naam? De quote "God help the outcasts, or nobody will" zou heel fijn zijn!
    Sfeer Okay, dus bear with me here - ik hoop dat ik het goed uitleg, ahaha! Het idee is geïnspireerd op "The Hunchback of The Notre Dame" dus als het een zwart-witte cover kan worden met een soort donkere vibe, heel graag! Oh en als het past, zou het eerste plaatje dat ik heb aangegeven wel in kleur kunnen blijven? Ik vind de kleur van het vuur namelijk echt geweldig (:0
    Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.) De quote had ik hierboven al vermeld, maar ik ben wel on the hunt gegaan voor lettertypes! Ik had deze of deze in gedachten voor de titel (kijk maar wat het beste uitkomt) en deze voor de quote, als dat niet bij elkaar past - is een simpeler lettertype ook goed (:0

    Alvast dankjewel, als er iets niet duidelijk is - stuur maar een berichtje! x


    chill out icarus, before you fly into a window

    Wauw, dit duurt echt TE lang.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    Wauw, dit duurt echt TE lang.

    Gezien wij ook een leven hebben, en schoolwerk, wel ja. Zie de rules.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Gezien wij ook een leven hebben, en schoolwerk, wel ja. Zie de rules.


    Okay.
    Ja nee als het maar ooit gebeurt, ik dacht dat deze coverstore dood was ofzo xD


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    We gaan zo snel mogelijk weer verder ik zat even in een belachelijk drukke periode (eigenlijk nog steeds but ok, lol).


    I just caught the wave in your eyes

    De cover voor Dumbledore is klaar. Deze is hier te vinden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.