• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    SonOfGondor schreef:
    Ik wil een knuffel, een week slapen en een miljoen euro. Maar meer nog, gewoon heel even rust.



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat moment dat je wilt schrijven maar absoluut niet weet wat


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Alsof mijn stageconsulente kon ruiken dat ik een probleem had. Ik word voorgesteld op een nieuwe plek met mogelijk kans op een contract. Fuckyes!


    26 - 02 - '16

    SonOfGondor schreef:
    Ik wil een knuffel, een week slapen en een miljoen euro. Maar meer nog, gewoon heel even rust.


    Trees schreef:
    (...)



    Perfecte gif, dank je wel <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bwuh, ik moet vandaag echt schrijven. Maar ik heb een writersblock :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Perfecte gif, dank je wel <3


    I don't want you to be sad my lad, every Ringer deserves to be happy D: (Well, at least more than other, Ringers are awesome as fuck :Y) )

    Trees schreef:
    (...)

    I don't want you to be sad my lad, every Ringer deserves to be happy D: (Well, at least more than other, Ringers are awesome as fuck :Y) )


    Aw, wat lief! (we are indeed awesome)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kunnen mensen nu niet gewoon doen wat ze beloofden? De wereld zou zoveel mooier zijn.
    Ik wil echt wel met mensen samenwerken, maar ik heb fucking meer werk met er constant achter te zitten en te wachten, dan wanneer ik alles zelf zou doen. Gvd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heerlijk om bij je stagebedrijf korting te krijgen als de actie al afgelopen is.

    Jij. Bent. Fucking. Irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Woedeaanval op school, gaat lekker. AARGH! KLOOTZAK.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 17:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Autsj, Sommige mensen zijn zo gemeen...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Scheldwoorden onder de spoiler, lees het als je wil ^-^


    Je bent echt zo'n ongelooflijk kutkind, ik wil je klappen geven totdat je neervalt en ik je moet reanimeren gewoon om je terug klappen te gevn en dan een tennisracket recht in je kontt rappen en je daarna zo hard tegen je gezicht trappen dat je naar beneden zakt en door de aard-korst/mantel breekt en dan wil ik je ogen uitbranden aan de kern en dan laat ik je sudderen. SUD-DE-REN


    Wow, dat lucht op (cat)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Okay, I don't think I've ever been more scared in my life than right now.


    — Inner peace, it's hard to find. —