• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Audacity schreef:
    waarom is mijn geszicht zo


    Knappe Sarah (flower)

    Wiarda schreef:
    Morgen ga ik zo'n kruidenboter stokbrood kopen en in de oven pleuren of iets anders knoflookbroodachtigs ergens vandaan halen

    of
    oh
    mijngod

    New York Pizza garlic bread ngghhhh


    NOM ik zeg van alles wat!


    Sarah = ongewoon sexy

    Af en toe wil ik eens echt heel erg grof zijn. :'D


    What would Emma do?

    Wtf, laat onze vader gewoon eens slapen EN LAAT JE EIGEN HOND UIT. Het is niks voor niks jouw hond, niet die van onze vader.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leave Keira alone! D:


    What would Emma do?

    Omg, ik heb hier totaal geen zin in. Ik heb geen zin in het leven. Ik wil blijven slapen, slapen en slapen. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan nauwelijks geloven dat er nog fics over die twee bestaan die ik níét half uit mijn hoofd ken, maar wow, daar is er eentje van 14k. Nice. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik háát liefdesverdriet. Het voelt letterlijk alsof je hart zwaar is. Veel te zwaar.
    Ik wil het weg.


    Tijd voor koffie.

    Het is 10 over 3 en raad eens wie er nog niet om rijles-stress? Ja, ik. Dit is niet normaal, maar het zal wel mijn schuld zijn.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wow. Er zijn zowaar nog mensen wakker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SonOfGondor schreef:
    Het is 10 over 3 en raad eens wie er nog niet om rijles-stress? Ja, ik. Dit is niet normaal, maar het zal wel mijn schuld zijn.


    Waarom zou dat in vredesnaam jouw schuld zijn? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Waarom zou dat in vredesnaam jouw schuld zijn? (no_chears)


    Ach, ik krijg dat idee gewoon. Ik heb mijn rijinstructeur dit verteld en het kan hem helemaal niets schelen. Ik wil niet meer en ik voel me afschuwelijk. Zo erg is het nog nooit geweest. Maar ik kan niet stoppen. Misschien bel ik de dokter morgen wel of ze me slaappillen kunnen geven.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oh, goed om te weten dat ik niet de enige ben die op dit tijdstip nog op Q rondzwerft.
    Muziek wil niet uit mijn hoofd. Het is wel een leuk liedje, maar niet erg handig als je eigenlijk zou moeten slapen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Wauw, ik heb ongeveer 1 uur geslapen vannacht. Ik heb mijn werk afgebeld en voel me superschuldig, maar na rijles wil ik echt gaan bijslapen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gelukkig zal het maximaal een klein kwartier duren. Ripriprip.

    Rond tien uur gaan slapen en nog steeds doodop :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys