• Hallo allemaal,

    Ik had laatst last van mijn lippen. Ik besloot er wat labello op te smeren, en dat heb ik enkele keren herhaald. Maar ik weet dat het niet goed is om dat te blijven gebruiken, gezien je het op een gegeven moment dan moet blijven gebruiken. Dus ik stopte daarmee, opdat het hopelijk zelf zou genezen.
    Echter, wat ik nu heb ontdekt, is dat ik telkens (onbewust) met mijn tong langs mijn lippen lik. Ook hiervan weet ik dat het niet goed is, want het zorgt alleen voor verdere uitdroging. Nou is de vraag dus: hoe stop ik met het likken van mijn lippen?
    Verder zijn tips om droge lippen tegen te werken natuurlijk ook welkom.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oh hier had ik ook echt héél veel last van eerst! Ik ben toen naar de huisarts gegaan (omdat ik niet doorhad dat ik me lippen likte en het helemaal vuurrood was) en toen heeft ze me rosebud salve aangeraden, dat kun je krijgen bij de drogisterij zoals douglas. Een potje is 10 euro maar ik heb er wel een jaar mee gedaan en het helpt heel goed.(:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 22:59 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb altijd last van droge lippen bij temperatuurschommelingen of raar weer, maar in die gevallen gebruik ik altijd Vaseline tot het over gaat. Nooit problemen gehad met verslaving oid. Kan soms wel een dag of twee/drie duren, maar als je in die dagen voldoende blijft drinken, zou het volgens mij allemaal vanzelf weer goed moeten komen en heb je (als het goed is) ook minder de drang om je lippen te likken. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.