• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Reminder: You're amazing

    Ik had vannacht de raarste droom over Kylo Ren en een bepaalde username op q herinnert me daar nu aan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Trees schreef:
    Ik heb echt heel erg de behoefte om random mensen die ik ook maar een beetje van Quizlet ken op Facebook te gaan toevoegen wtf :') Stalker-mood is on.


    voeg mE TOE


    i put the fun in funeral

    SonOfGondor schreef:
    Ik had vannacht de raarste droom over Kylo Ren en een bepaalde username op q herinnert me daar nu aan.

    :Y) :Y) :Y) :Y)

    Trees schreef:
    Ik heb echt heel erg de behoefte om random mensen die ik ook maar een beetje van Quizlet ken op Facebook te gaan toevoegen wtf :') Stalker-mood is on.


    Ik ken het, maar ik durf het niet x)


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    (...)

    voeg mE TOE


    Saraaaah ik kan je niet vinden :')
    Nvmd ik moest even mijn stalkerkwaliteiten inzetten maar ik heb je :Y)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 15:33 ]

    Ik ben toch heel de tijd tegen de muren bezig. En je hoeft niet te herhalen hoeveel belangrijker mijn zus is. No thanks.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En toen had ik een pokkeneind gelopen van de autoweg naar huis toe, omdat mama dr auto t niet meer doet en ze dus pech heeft en we geen van beiden een mobieltje hebben. Dus nu zit mama alleen te wachten op de ANWB en zit ik thuis, want de ANWB kan eventueel bellen als er iets is. En papa is ook al nog niet thuis met Chevy, dat kan ook nog wel even duren.
    Gaat goed dit. Arme mama. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    En toen had ik een pokkeneind gelopen van de autoweg naar huis toe, omdat mama dr auto t niet meer doet en ze dus pech heeft en we geen van beiden een mobieltje hebben. Dus nu zit mama alleen te wachten op de ANWB en zit ik thuis, want de ANWB kan eventueel bellen als er iets is. En papa is ook al nog niet thuis met Chevy, dat kan ook nog wel even duren.
    Gaat goed dit. Arme mama. :/


    Awww. Wat een vreselijk onhandig moment om geen mobiele telefoon meer te hebben. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Antiheld schreef:
    Hoi hebben jullie het over eten zonder mij in te lichten?


    Nee tenzij je wilt dat ik jou ook op F ga stalken

    Square schreef:
    (...)

    Awww. Wat een vreselijk onhandig moment om geen mobiele telefoon meer te hebben. D:


    IKR! D:
    Echt hatelijk dit en zo sneu voor mama!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wow, ik was zo grof in mijn oude verhalen. Gevoelloze trut dat ik was.

    // Anders blijf je van dat slapende kind af zodat ze blijft slapen. En ook als ze niet slaapt moet je van haar afblijven.

    Trees schreef:
    (...)

    Nee tenzij je wilt dat ik jou ook op F ga stalken


    Ik ben toch onvindbaar


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik ben toch onvindbaar


    Arme fans. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En het hoogtepunt van mijn dag was dus dat ik 2000 munten uitspaarde op een fucking spel -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik ben toch onvindbaar


    ik heb je net gevonden op Facebook.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]