• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Reminder: You're amazing

    Natuurlijk mag ik naar de pochoneerkeuken en word mijn plek even ingenomen door een of andere jongen. Hopelijk snel weer naar de gewone keuken, want dit is fucking kut. Gooi hem lekker naar de pochoneer of zo -.-

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 8:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar dit betekent dus wel dat ik vandaag maar twee uur les heb, met twee tussenuren ertussen gepropt. Hmm, ja, heerlijk. Wat een motiverend idee om daar je bed voor uit te komen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Whoop whoop. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat ik mijn gymspullen ga "vergeten" :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hou nog even vol, opa :c


    Caution first, always.

    Tamir schreef:
    Hou nog even vol, opa :c


    De hoop is nog niet vervlogen voor je opa. Sterk blijven, hè.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Tamir schreef:
    Hou nog even vol, opa :c


    *25773478 hugs* :c

    Shawn_Mendes schreef:
    Natuurlijk mag ik naar de pochoneerkeuken en word mijn plek even ingenomen door een of andere jongen. Hopelijk snel weer naar de gewone keuken, want dit is fucking kut. Gooi hem lekker naar de pochoneer of zo -.-


    Pochoneer keuken? Wat is dat precies?


    26 - 02 - '16

    Tamir schreef:
    Hou nog even vol, opa :c



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil naar huis. :W


    What would Emma do?

    Oké, dan hebben we een taart minder. Bedankt dat je er overheen hoest. Leer eens je hand voor je mond te doen aub.

    Naz schreef:
    (...)

    Pochoneer keuken? Wat is dat precies?


    Daar worden hier alle maaltijden op dienbladen en borden gedaan, voor bulk en individueel. Bulk is massa's : meerdere personen maaltijden. En individueel is 1 persoon per keer. Dan wordt het doorgereden het vrachtruim in en daar wordt het opgehaald door de vrachtwagens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Daar worden hier alle maaltijden op dienbladen en borden gedaan, voor bulk en individueel. Bulk is massa's : meerdere personen maaltijden. En individueel is 1 persoon per keer. Dan wordt het doorgereden het vrachtruim in en daar wordt het opgehaald door de vrachtwagens.


    Ah oke (:


    26 - 02 - '16

    Antiheld schreef:
    (...)

    Haha het is bij mij verder geen level ding of iets. Beste vrienden weten het ook niet ofzo. Maar ik voorkom maar even dat ik in de toekomst eeuwig zo blijf heten

    Het begint met een J trouwens


    100% johannes

    Plus Jerome vind ik gewoon een franse naam


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Geluklig is mijn moeder vanavond thuis, dan hoef ik namelijk niet de hele tijd te schuilen in mijn kamer.. En misschien, heel misschien ga ik haar de waarheid vertellen..


    — Inner peace, it's hard to find. —