• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Reminder: You're amazing

    Einar schreef:
    (...)


    mmiimimmi teleurstellend. Plus jip waarom moedig je die knul aan ?


    Trots op Jip!


    Sarah = ongewoon sexy

    Stiekem is het gewoon echt vet om een tweede naam te hebben en precies te weten welke mensen het tot het level van tweede naam weten hebben gehaald

    (Oké nevermind ik heb geen enkel flauw benul wie mijn tweede naam weten)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Stiekem is het gewoon echt vet om een tweede naam te hebben en precies te weten welke mensen het tot het level van tweede naam weten hebben gehaald

    (Oké nevermind ik heb geen enkel flauw benul wie mijn tweede naam weten)


    Ik weet hem (geloof ik, tenzij ik me nu extreem vergis). :Y)

    Ik wilde vroeger altijd graag een tweede naam, maar ik heb er maar eentje. Geen raadspelletjes wat dat betreft. Het was ook altijd een naamdeel bij van die schoolpleinspellen waarbij je mocht lopen als iemand een letter zei die in jouw naam voorkwam.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet hem (geloof ik, tenzij ik me nu extreem vergis). :Y)

    Ik wilde vroeger altijd graag een tweede naam, maar ik heb er maar eentje. Geen raadspelletjes wat dat betreft. Het was ook altijd een naamdeel bij van die schoolpleinspellen waarbij je mocht lopen als iemand een letter zei die in jouw naam voorkwam.

    Ha, van alle mensen van Quizlet had ik bij jou de kans nog het hoogst ingeschat, maar zelfs nu ben ik licht verbaasd. :'D
    Gosh, ja. Met een korte voornaam kom je al niet echt ver, maar dan geeft een tweede naam wel altijd een bonus, inderdaad, zelfs al zijn het maar twee of drie letters.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Stiekem is het gewoon echt vet om een tweede naam te hebben en precies te weten welke mensen het tot het level van tweede naam weten hebben gehaald

    (Oké nevermind ik heb geen enkel flauw benul wie mijn tweede naam weten)


    Haha het is bij mij verder geen level ding of iets. Beste vrienden weten het ook niet ofzo. Maar ik voorkom maar even dat ik in de toekomst eeuwig zo blijf heten

    Het begint met een J trouwens


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Haha het is bij mij verder geen level ding of iets. Beste vrienden weten het ook niet ofzo. Maar ik voorkom maar even dat ik in de toekomst eeuwig zo blijf heten

    Het begint met een J trouwens


    is hET JIP

    Oké here we go. Joppe Jan Jeroen Jeremy Jozef Jonas Jelle Jasper Job Jos Jerome Jille Jurre


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    is hET JIP

    Oké here we go. Joppe Jan Jeroen Jeremy Jozef Jonas Jelle Jasper Job Jos Jerome Jille Jurre


    Ik zou het wel hilarisch vinden als ik Jerome had geheten. Don't wanna be racist, maar dat is wel erg niet blank

    Thomas Jip, ja dat klinkt wel oke


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik zou het wel hilarisch vinden als ik Jerome had geheten. Don't wanna be racist, maar dat is wel erg niet blank

    Thomas Jip, ja dat klinkt wel oke


    Jij hebt duidelijk een heel andere associatie bij Jerome dan ik. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik zou het wel hilarisch vinden als ik Jerome had geheten. Don't wanna be racist, maar dat is wel erg niet blank

    Thomas Jip, ja dat klinkt wel oke

    Serieus? De enige Jerome in mijn leven was een ultrablond, zeer bleek jochie met sproeten, hahaha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Jij hebt duidelijk een heel andere associatie bij Jerome dan ik. :'D
    [/img]



    Dat is ook Jerom!

    Dit is mijn Jerome associatie


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    (...)
    Serieus? De enige Jerome in mijn leven was een ultrablond, zeer bleek jochie met sproeten, hahaha


    Dus toen dacht je dat dat wel relevant was voor mij? :|


    Sarah = ongewoon sexy

    Het is bijna half zes. Shit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eco valt uit <3
    Bed, je zit nog de hele ochtend met me opgescheept want ik begin pas kwart voor rwaalf :3 Alleen jammer dat dit de dag was dat ik zowaar niet met een duffe kop mijn bed uit kwam rollen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn zus is dus boos op me omdat ik haar niet heb wakker gemaakt voor school. Uhm.. Volgens mij ben jij de 18 jarige hier, volgens mij heb jij ook iets wat een wekker heet? En ik ga niet eerder voor jou opstaan omdat jij het eerste uur moet beginnen, terwijl ik het tweede uur vrij heb? What the fuck?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    In plaats van te zeuren dat ik terug moet gaan slapen, zou je niet beter zelf weer je bed in kruipen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.