• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Reminder: You're amazing

    Nieuwe boards, dat is ook een leuk compromis. ^^


    What would Emma do?

    Nu die to-do list maar eens goed afwerken..


    Pretty is just a pretty word.

    Never go too deep into the web. Tenzij je trauma's wilt hebben. Nouja, je beseft wel even hoe mooi je leven eigenlijk is.

    Oh wauw. Dus nu besluiten jullie dat ik maar helemaal mee moet naar Limburg. Als ik enorm veel geld zou hebben, misschien ja. Het feit is echter dat ik niet enorm veel geld heb, sociale activiteit liever mijd en ik jullie geen leuk gezelschap vind.


    26 - 02 - '16

    Ik kan me er niet toe zetten huiswerk te maken. Hoe krijg ik ooit mn shit bij elkaar?

    HET IS ZO KOUD. How can this be normal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    'Alleen deze theorie komt op de test'

    Ja, echt hoor, mevrouw boterkoek.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ga ik werkelijk dit doen zonder echte trigger? Hrm.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 18:13 ]

    Weer wat toch wel belangrijke dingen geregeld. Nu even huiswerk maken en dan hopen dat ik eens tijd heb om te schrijven :/

    Of naja, eerst douchen en koken :/

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 18:20 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    Wauw, dit is wel het toppunt, ik ben zo'n zielige hypocriet :') Anderen vertellen het niet te doen maar zelf trek ik me daar niks van aan pffff.

    nee nee nee wat heb je gedaan?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, even.. Ik weet niet WAT ze hebben gedaan maar de manier op hoe ze Teen Wolf zijn gaan filmen is PERFECT. The angles, the lighting, the scenery... Amazing.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    nee nee nee wat heb je gedaan?


    Niks.
    Echt niet.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 18:26 ]

    Well, good for you! Not. Loser.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil een nieuw mobiel. Of tablet. Of in ieder geval iets dat normaal werkt. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Noooo, waarom moet ik mijn taart verpesten door de oven open te trekken. Huilen dit, nu zit er een vieze harde rand in omdat de taart daar ingezakt is. Oh well, het valt te eten.

    // Waarom wil mijn moeder voor het eerst in 6 jaar op mijn verjaardag komen? Waarom is dit nou weer nodig? Straks zie ik die vieze klootzak ook nog in het echt. Als dat zo is krijg ik sowieso een vreselijke terugval. Ik zal mijn mesjes alvast in mijn doos met slot doen..

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 19:26 ]