• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Reminder: You're amazing

    Trikova schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagt hoe ik zou heten als ik geboren was als een jongen?

    God thank dat ik een meisje ben, anders zou ik Wietse heten :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Weet je, ik heb zelfs geen zin om te vragen waarom je zo doet... Jesus, zeg!


    16 - 09 - '17

    Mat wit of mat groene nagels. The struggle is reaaaal.

    Ik ging Jens heten. Nu heb ik een neef die Jens heet. Hij is 3 weken jonger dan mij. Gelukkig voor hem dat ik een meisje ben


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    KyloRen schreef:
    Mat wit of mat groene nagels. The struggle is reaaaal.

    MAT GROEEEN *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay, I'm done. Dit gedicht-dinges is helemaal prima zo en mijn inspiratie is 0. Ik heb letterlijk elke druppel aan inspiratie die ik in me had eruit gewrongen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    KyloRen schreef:
    Mat wit of mat groene nagels. The struggle is reaaaal.


    Beide. :Y)

    ---

    VRIJHEID. Eindelijk, yay. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trikova schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagt hoe ik zou heten als ik geboren was als een jongen?


    Ik had Falco geheten. Ik ben er goed vanaf afgekomen. (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Serieus, moet echt alles weer tegen zitten? Ugh...


    16 - 09 - '17

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)
    MAT GROEEEN *O*

    Square schreef:
    (...)

    Beide. :Y)

    ---

    VRIJHEID. Eindelijk, yay. (bloos)


    Ik maakte ze eerst wit... en toen deed ik er groen overheen! It's something haha

    Waarom je mij niet op snapchat moet hebben? Ik stuur 100 foto's per dag en in totaal 1000 leerselfie. Waarom je mij moet hebben op snapchat? Ik stuur 100 foto's per dag en in totAL 1000 leerselfies. Kan er niks aan doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    (...)

    Ik had Falco geheten. Ik ben er goed vanaf afgekomen. (cat)

    Omg, Falco is zo awesome! Ik had die naam best willen dragen als ik een jongen was hoor o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)
    Omg, Falco is zo awesome! Ik had die naam best willen dragen als ik een jongen was hoor o.o


    Nah, ik ben blijer met Sarita. Mijn ouders vonden het leuk om mij vreemde namen te geven. Mijn zus kreeg de normale namen al (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Janken dit lied...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Clace schreef:
    (...)

    Nah, ik ben blijer met Sarita. Mijn ouders vonden het leuk om mij vreemde namen te geven. Mijn zus kreeg de normale namen al (cat)


    Nou, ook een leuke naam ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.