• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Reminder: You're amazing

    Waarom voelt het niet als vakantie? :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kung Fu Panda yay ^,^
    Neeneeneeneenee te veel triggers fuck.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:47 ]

    Yeah, morgen vrijaf :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik had een hele Italiaanse naam gehad.. Dat weet ik nog wel. Weet alleen niet meer wat. Dan ben ik nog blij met 'Shania', al is dat ook echt een rotnaam, maar als Nederlander kan je die naam nog dragen, you know? en mijn familie is zo nederlands als we maar zijn kunnen dus dn was een Italiaanse naam heel raar geweest...


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn naam is Iers of Frans, idek. 'Arlin/Arlyn' klinkt meer Frans als Iers. + het klinkt leuk als mensen het proberen uit te spreken.
    Als ik een jongen moest zijn, dan zou het waarschijnlijk; 'Guillaume' of 'Guy'.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:52 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    Mijn naam is Iers of Frans, idek. 'Arlin/Arlyn' klinkt meer Frans als Iers.
    Als ik een jongen moest zijn, dan zou het waarschijnlijk; 'Guillaume' of 'Guy'.


    Guillaume is een leuke naam, al had ik iemand op het VMBO die zo heette en die jongen was een etterbak ;')
    Mijn naam is ook Iers ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt in een zeikmode op dit moment, voor de mensen die het nog niet doorhadden :') Wat zou ik zijn zonder LJH


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Ik ben echt in een zeikmode op dit moment, voor de mensen die het nog niet doorhadden :') Wat zou ik zijn zonder LJH


    All the way.
    Lang leve spoilers en witte teksten, kan je toch je shit uitgillen zonder dat je mensen lastig valt :3

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Guillaume is een leuke naam, al had ik iemand op het VMBO die zo heette en die jongen was een etterbak ;')
    Mijn naam is ook Iers ^^


    Ja haha, iemand in mijn klas heet ook zo.
    Jouw naam is Kelly, toch? totaal niet stalkerig hoor


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Trees schreef:
    (...)

    All the way.
    Lang leve spoilers en witte teksten, kan je toch je shit uitgillen zonder dat je mensen lastig valt :3


    Indeed, al val ik mensen graag lastig met mijn kritiek :Y) Dat is namelijk mijn baan, kritiek leveren. Daarom ben ik ook pro betoogschrijfster van de klas en dergelijke hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AtIas schreef:
    (...)

    Ja haha, iemand in mijn klas heet ook zo.
    Jouw naam is Kelly, toch? totaal niet stalkerig hoor


    Haha jaa c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Haha jaa c:

    "War."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    "War."


    True! Mijn naam betekend oorlog, hahah. Eigenlijk oorlogsheldin. Oh well hahah

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, die topic zocht ik net!

    Waarom maakt EA zijn spellen maar half af? Alles wat ze uitbrengen moet nog worden aangepast door modders. Je koopt toch ook geen nieuwe auto die nog mot worden aangepast voor je er meer kan rijden? ><


    What would Emma do?